Gmina Piława Górna ogłasza przetarg
- Adres: 58-240 Piława Górna, ul. Piastowska 29
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8324934 , fax. 074 8371386
- Data zamieszczenia: 2015-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piława Górna
ul. Piastowska 29 29
58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie
tel. 074 8324934, fax. 074 8371386
REGON: 00052715000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych nr 118061D ul. Bohaterów Getta oraz nr 118062D ul. Ligocka w Piławie Górnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie robót przygotowawczych obejmujących w szczególności: a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, b) karczowanie krzaków i podszycia, c) ścinanie drzew, d) ścinanie poboczy mechanicznie na szerokości 1 - 2m, grubość warstwy ścinanej do 20cm. 2) Wykonanie robót ziemnych obejmujących w szczególności: a) wykopy oraz przekopy (bez transportu)wykonywane mechanicznie na odkład, b) roboty ziemne poprzeczne na przerzut wykonane ręcznie z wbudowaniem ziemi w nasyp, c) wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku na nasyp wraz z uformowaniem i wyrównaniem skarp na odkładzie. 3) Wykonanie odwodnienia w szczególności: a) wykonanie przepustów pod zjazdami z rur betonowych o średnicy 40 cm ułożonych na ławie fundamentowej żwirowej, b) wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych ?1200mm - z rozbiórką i wykopaniem istniejącej studni betonowej. Studnia wlotowa istniejącego przepustu pod drogą, umiejscowiona na końcu rowu odwadniającego. 4) Wykonanie podbudowy w szczególności: a) koryto wykonywane na całej szerokości jezdni lub chodników głębokość koryta do 15cm. Wjazdy i ciąg drogi. Wraz z rozbiórką pozostałości istniejącej nawierzchni, b) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm. 5) Wykonanie nawierzchni w szczególności: a) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W grubość warstwy po zagęszczeniu 6cm, b) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -asfaltowej AC 5 S grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm. 6) Wykonanie robót wykończeniowych w szczególności: a) oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20cm, b) Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 60 cm z namułu, grubość namułu do 50% jego średnicy, c) lokalne uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, rozścielenie i zagęszczenie gruntu ręcznie, uzupełnienie gruntem z korytowania, d) wykonanie ławy betonowej zwykłej z betonu C8/10 (B-10), ława pod korytami ściekowymi, e) ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych o wymiarach 59x50x28cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową; koryta ściekowe przykryte płytą ażurową 59x50x14cm. 7) Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w szczególności: a) ustawienie słupów z rur stalowych ?50mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami, b) przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typ A (trójkątny o boku 900mm; znaki A-7, wielkość znaków-średnie), folia odblaskowa II generacji, c) przymocowanie do gotowych słupów znaków zakazu typ B i C (okrągły ? 800mm), folia odblaskowa II generacji, d) Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych typ D (prostokątny 600x750mm), folia odblaskowa II generacji. 8) Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2. Oprócz wymienionych w pkt. 1 Wykonawca musi wykonać także wszelkie roboty i czynności, które są niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z Projektem budowlanym, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz sztuką budowlaną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł.) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 67 9527 0007 0042 6767 2000 0002 Wadium wpłacane na rachunek Zamawiającego powinno mieć adnotację - nazwę przetargu. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w Kasie Urzędu Miasta. Uwaga! Kasa Urzędu Miasta jest czynna w godz. 1200 - 1500. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust.2 pkt. 2 Ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 Ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pilawagorna.bip.ornak.pl/pl/bip/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27