Przetargi.pl
Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa sali gimnastycznej w Rudzie Malenieckiej o trybuny i zaplecze socjalne wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.

Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
    REGON: 12328470000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa sali gimnastycznej w Rudzie Malenieckiej o trybuny i zaplecze socjalne wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa sali gimnastycznej w Rudzie Malenieckiej o trybuny i zaplecze socjalne wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”, realizowanego w ramach Projektu pod nazwą „Zwiększenie dostępu do infrastruktury sportowej i dydaktycznej na terenie Gminy Ruda Maleniecka”. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na przebudowie, nadbudowie i rozbudowie sali gimnastycznej o trybuny i zaplecze socjalne wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy istniejącej szkole w miejscowości Ruda Maleniecka na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 10/7. Budynek trybun z zapleczem socjalnym będzie obiektem zespolonym z istniejącą salą gimnastyczną. Wymiary trybun – 2 bloki po 85 miejsc siedzących (2x8,5 na 5x0,8m z przejściami między rzędami siedlisk – 0,50m; z trzema rzędami schodów po 1,50m). Wysokość w świetle do spodu płyty dachu wynosi 502 i 450 cm (w kalenicy 734 cm). Wysokość w świetle pomieszczeń zaplecza – 250cm. Wysokość w świetle pozostałych zespołów logicznych (magazyn sprzętu – 310-450 cm). Zaplecze przy trybunach podzielone na dwie części: - strefa komunikacji (wraz z korytarzem ewakuacji) z sanitariatem dla osób niepełnosprawnych oraz damskim i męskim (jako ogólnodostępne); dodatkowe sanitariaty ogólnodostępne zlokalizowane w budynku istniejącym; dodatkowo wydzielono powierzchnię dla pomieszczenia porządkowego dla sprzątaczki, odpowiedzialnej za porządek i czystość na obiekcie; - magazyn główny sprzętu sportowego przylegający do sali. Obiekt będzie zaopatrzony we wszystkie media z infrastruktury gminy (dostęp do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i energetycznej – z budynku istniejącego). Obiekt całoroczny, użytkowany na stałe, z mniejszą intensywnością w okresie wakacyjnym, przeznaczony do jednoczesnego przebywania 200 osób. Dobudowana część obiektu będzie ogrzewana z istniejącej kotłowni z magazynem zbiorników oleju. W przyszłości przewiduje się termomodernizację całego obiektu istniejącego. Z uwagi na czynny obiekt szkoły Zamawiający zastrzega konieczność współpracy organizacyjnej z dyrekcją szkoły podczas prowadzenia robót. Standardy jakościowe zostały określone w treści specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie budowlano-wykonawczym. Uwaga: Zamawiający informuje, że obecnie stan zaawansowania budowy w ramach przedmiotowego zadania wynosi ok. 30%, m.in. zostały wymurowane w całości ściany zewnętrzne, wykonana konstrukcja żelbetowa pod trybuny. Zamawiający posiada również na placu budowy zakupione i niezabudowane materiały z przeznaczeniem na realizację przedmiotowej inwestycji: - Płatwie blachownice ażurowe – 1 kpl. (wg przedmiaru robót), - Kształtki i kanały wentylacyjne – 1 kpl. (wg przedmiaru robót), - Płyty warstwowe na pokrycie dachu (wg przedmiaru robót). Wykonawca przy wycenie swojej oferty bierze pod uwagę powyższe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w następujących dokumentach, które stanowią integralną cześć SIWZ, z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z tych dokumentów: - Przedmiary robót (zał. nr 8 do SIWZ), - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 9 do SIWZ). - Projekt budowlano-wykonawczy (zał. nr 10 do SIWZ), - Rozwiązania techniczne - wyjaśnienia wykonawcze (załącznik nr 11 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł. (słownie: Dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Rudzie Malenieckiej Nr 27 8988 0001 0000 0403 5190 0083 z dopiskiem „Wadium na zadanie: Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa sali gimnastycznej w Rudzie Malenieckiej”. Wadium musi znaleźć się na w/w rachunku przed terminem składania ofert (najpóźniej w dniu wyznaczonym na składanie ofert do godz. 10:00). 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć w oryginale do oferty (włożyć do koperty wewnętrznej ale bez spinania tego dokumentu z ofertą). 6. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień Publicznych. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 7.1.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie (o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp – z przyczyn lezących po jego stronie) nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp., pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa art. 87 ust. 2pkt 3 ustawy Pzp., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.2. Wykonawca którego oferta został wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymają zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ewentualnego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W dniu składania oferty Wykonawca przedkłada: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (o których mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia). 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy (jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach