Przetargi.pl
Przebudowa Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim, ul. Góreckiego 7

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Góreckiego 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 767 80 40 , fax. 089 767 80 53
  • Data zamieszczenia: 2013-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Góreckiego 7 7
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 767 80 40, fax. 089 767 80 53
    REGON: 00444509300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim, ul. Góreckiego 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy rozbudowy i remontu budynku gdzie funkcjonuje Środowiskowy Dom Samopomocy (zwany dalej ŚDS), działający przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim. Celem przedsięwzięcia jest osiągnięcie standardów w ŚDS i rozwój sieci ośrodków wsparcia, jak również zwiększenia liczby miejsc w placówce. 1. Cały projekt zakłada: I. Dobudowę nowych pomieszczeń (inwestycja): - W wyniku dobudowy uzyska się 161 m 2, gdzie znajdą się : 3 sale (49m2, 20m2, 28m2) do prowadzenia treningów kompetencji społecznych oraz zajęć rozwojowych. - W dobudowanej części znajdą się ponadto dwie łazienki WC, dla mężczyzn i kobiet oraz pomieszczenie gospodarcze. II. Instalację widny dla osób niepełnosprawnych III. Prace remontowe w dotychczasowej siedzibie ŚDS: - Powiększenie jadalni poprzez wyburzenie ściany działowej (29m2 + 17m2) - Wydzielenie powierzchni na dodatkowe, trzecie WC. Obecnie istniejące WC będzie przeznaczone dla personelu (dotychczas korzystano z WC siedziby MOPS). - Wygospodarowanie odrębnego pomieszczenia na pokój wyciszeń. 1.1 Całość zadania inwestycyjnego została podzielona na 2 etapy: Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest tylko I etap 1) Etap I w roku 2013 - budynek nowej części ŚDS stan surowy, zadaszenie budynku, wstawienie okien oraz drzwi, instalacje sanitarne wewnętrzne. 2) Etap II w roku 2014 - prace wykończeniowe wewnątrz dobudowanej części, instalacje sanitarne wewnętrzne, zewnętrzne, elektryczne. - montaż windy dla osób niepełnosprawnych - prace remontowe w obecnej części użytkowanej przez ŚDS Prace wyszczególnione w Etapie II zostaną zrealizowane w późniejszym terminie po uzyskaniu dofinansowania i przeprowadzeniu nowego postępowania przetargowego. 1.2 Szczegóły niniejszego zamówienia (Etapu I) 1). prace budowlane do stanu surowego nowej części ŚDS, w tym: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - fundamenty, - podłoża i posadzki, - ściany i zamurowania, - elementy konstrukcyjne wieńce i nadproża, - dach, - stolarka okienna i drzwiowa, - elementy kowalsko - ślusarskie. 2) instalacje sanitarne wewnętrzne: - instalacja wody zimnej i ciepłej, - instalacja kanalizacji sanitarnej. 2. Szczegółowy zakres robót określony jest przedmiarem robót, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót stanowiący złącznik do siwz nie jest dokumentem określającym zakres prac przewidzianych do wykonania, lecz zestawieniem elementów poddanych wycenie, które w przypadku wynagrodzenia ryczałtowego nie podlega weryfikacji, a jedynie pełni funkcję pomocniczą. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia, że ich parametry są nie gorsze od tych przyjętych w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na cały okres związania ofertą, który wynosi 30 dni. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej za wadium złożone w terminie zostanie uznane obciążenie wpłatą konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 84 1160 2202 0000 0000 6193 1755 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych , 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowywał będzie na wskazanym rachunku bankowym. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię wpłaty wadium. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl, zakładka Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach