Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
- Data zamieszczenia: 2014-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
15-370 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
REGON: 20024107400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa lokali mieszkalnych na lokal administracyjno - biurowy ze zmianą sposobu użytkowania i daszek nad wejściem w budynku przy ul. Zamenhofa 5C w Białymstoku na działce o nr ewid. 1401/12, z utwardzeniem terenu od strony północnej na działkach o nr ewid. 1401/12 i 1401/24 - nr sprawy: TT.263.8.2014. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa lokali mieszkalnych na lokal administracyjno - biurowy ze zmianą sposobu użytkowania i daszek nad wejściem w budynku przy ul. Zamenhofa 5C w Białymstoku na działce o nr ewid. 1401/12, z utwardzeniem terenu od strony północnej na działkach o nr ewid. 1401/12 i 1401/24 - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Stan istniejący. Budynek mieszkalny wielorodzinny niepodpiwniczony, posiadający trzy kondygnacje nadziemne i poddasze użytkowe. Na piętrach I i II znajdują się lokale mieszkalne. Gabaryty budynku: - powierzchnia zabudowy 196,00 m2; - długość 17,93 m2; - szerokość 10,94 m2; - wysokość 12,05 m; - kubatura 2 425,18 m3; Objęte opracowaniem: - powierzchnia parteru 131,11 m2; - kubatura 745,00 m3; Budynek wpisany do ewidencji zabytków, znajduje się również w obszarze wpisanym do rejestru zabytków jako teren części miasta, XIX/XX, nr rej.: A-286 z 1.09.1977 . 3. Zakres całego zamierzenia budowlanego. 1) branża budowlana: a) przebudowa wnętrz: - roboty rozbiórkowe - demontaż posadzek, stolarki i wyburzenia ścian działowych; - dokonać oceny stanu technicznego kominów (oczyścić, sprawdzić drożność); - wykonanie otworów w istniejących ścianach nośnych i działowych; - roboty montażowe stolarki drzwiowej; - roboty betoniarskie, murarskie, tynkarskie; - wykonanie posadzek i okładzin ściennych; - roboty malarskie; b) roboty elewacyjne: - odkucie tynku do poziomu gzymsu nad parterem - odsłonięcie muru elewacji północnej, zachodniej i południowej; - czyszczenie, uzupełnianie ubytków ceglanych, spoinowanie i impregnacja ceglanej elewacji w poziomie parteru z cokołem; - montaż stolarki okiennej (2 szt. okien aluminiowych EI 60, pozostałe szt. 10 +1 z PCV szklone P4); - montaż drzwi aluminiowych wejściowych do lokalu; - renowacja drzwi wejściowych drewnianych ozdobnych na klatkę schodową; c) elementy małej architektury: - montaż daszka nad wejściem do lokalu; - utwardzenie terenu z podestem w wejściu do lokalu; 2) branża sanitarna: a) wymiana i częściowa przebudowa instalacji wod-kan, montaż przyborów sanitarnych; b) instalacja c.o. (demontaż istniejących grzejników bocznozasilanych, montaż grzejników płytowych typu CV zasilanych od dołu; wymiana i częściowa przebudowa instalacji c.o.); c) demontaż instalacji gazowej; 3) branża elektryczna: a) informacje ogólne: Zapotrzebowanie mocy na projektowane Biuro Strefy Płatnego Parkowania wynosi Pp=14.0 kW (moc przyłączeniowa). Budynek zasilany jest w energię elektryczną z istniejącego złącza kablowego ZK 1825, zlokalizowanego przy drzwiach wejściowych do części mieszkalnej budynku. Licznik energii elektrycznej zostanie zainstalowany w istniejącej tablicy licznikowej znajdującej sie na klatce schodowej na parterze budynku; b) zakres robót elektrycznych do wykonania objętych zamówieniem: - wewnętrzna linia zasilająca; - pomiar energii elektrycznej; - montaż tablicy rozdzielczej; - instalacje oświetlenia podstawowego; -instalacje oświetlenia ewakuacyjnego; - instalacje gniazd wtykowych 230V; - instalacje gniazd wtykowych 230V komputerowych; - montaż przycisku pożarowego; - ochrona przeciwprzepięciowa; - ochrona przeciwporażeniowa; 4) branża teletechniczna: a) informacje ogólne: W lokalu biurowym wykonany zostanie system sygnalizacji włamania i napadu obejmujący wszystkie pomieszczenia. Projektowany system oparty został na bazie centrali INTEGRA 64 produkcji SATEL. Okablowanie strukturalne zebrane będzie w Głównym Punkcie Dystrybucyjnym GPD. b) zakres robót teletechnicznych do wykonania objętych zamówieniem: - okablowanie strukturalne (LAN); - system sygnalizacji włamania i napad. 4. Wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 6. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Szczegółowe informacje na temat wadium zostały podane w Rozdziale XI. SIWZ Wymagania dotyczące wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AZP/261/RB/10/TIN/SRM/2121/PB/83/2016 - Wykonanie prac remontowych pomieszczeń biurowych i klatki schodowej w budynku Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa budynku administracyjno-biurowego oraz budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, parkingu dla samochodów osobowych (16 sztuk) z zagospodarowaniem terenu oraz zmiana sposobu użytkowania I piętra budynku administracyjno-biurowego na szkołę rodzenia, w budynku położonym przy ul. Bema 89D w Białymstoku, na działkach o nr ewid. gruntu 165/52, 165/53 i części działki o nr ewid. gruntu 165/73 - obręb 8 Bema
Dodano: 2015-12-31 - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części parteru na pracownie /usługi budynku mieszkalnego przy ul. Wiktorii 5 w Białymstoku oraz budowa budynku gospodarczego i garażu wraz z instalacjami oraz zagospodarowanie terenu i rozbiórka dwóch budynków gospodarczych, doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i zbiornika szczelnego z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie - nr sprawy: DI.263.68.2015.
Dodano: 2015-12-30 - Rewaloryzacja obiektu zabytkowego ARSENAŁ przy ul. Mickiewicza 2 w Białymstoku, dz. nr ewid.1745, obręb 11 w zakresie dostosowania WC do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2015-11-12 - Przebudowa budynku Nadleśnictwa Głęboki Bród wraz z częściowym utwardzeniem działki nr ewid. gr. 426/12
Dodano: 2015-10-09 - Przebudowa budynku świetlicy terapeutycznej wraz z budową instalacji c.o. w Białymstoku przy ul. Dojnowskiej 80D na działce o nr geodz. 1334/6 - nr sprawy: DI.263.50.2015.
Dodano: 2015-09-16 - ADAPTACJA BUDYNKU ADMINISTARACYJNEGO PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 17 W SUPRAŚLU (ETAP IA)
Dodano: 2015-08-25 - ZAD NR 1 Przebudowa budynku Galerii Sleńdzińskich wraz ze zmianą sposobu użytkowania pom. gospodarczego na pom. węzła cieplnego w ww. budynku na części działki o nr ewid. gr.170/1 (obr.11- Śródmieście ) przy ul. Waryńskiego 24A w B-stoku ZAD NR 2 Wykonanie robót inst.-bud. polegających na budowie zadaszonych schodów zewnętrznych, przebudowie oraz zmianie sposobu użytkowania pom. piwnicznego na pom. węzła cieplnego w budynku biurowym wraz z zagospodarowaniem terenu na części nieruchomości o nr ewid. gr. 29/11 obręb 11 przy ul. Waryńskiego 41A w B-stoku
Dodano: 2015-08-24 - Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na usługowy w zakresie I etapu wraz z rozbiórką budynku gospodarczego na działce o nr ew. gr. 358 (obręb 17-Bojary) przy ul. Warszawskiej 13 w Białymstoku
Dodano: 2015-08-19 - ADAPTACJI BUDYNKU ADMINISTARACYJNEGO PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 17 W SUPRAŚLU (ETAP IA)
Dodano: 2015-07-16