Przetargi.pl
Przebudowa lokali mieszkalnych na lokal administracyjno - biurowy ze zmianą sposobu użytkowania i daszek nad wejściem w budynku przy ul. Zamenhofa 5C w Białymstoku na działce o nr ewid. 1401/12, z utwardzeniem terenu od strony północnej na działkach o nr ewid. 1401/12 i 1401/24 - nr sprawy: TT.263.8.2014.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2014-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa lokali mieszkalnych na lokal administracyjno - biurowy ze zmianą sposobu użytkowania i daszek nad wejściem w budynku przy ul. Zamenhofa 5C w Białymstoku na działce o nr ewid. 1401/12, z utwardzeniem terenu od strony północnej na działkach o nr ewid. 1401/12 i 1401/24 - nr sprawy: TT.263.8.2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa lokali mieszkalnych na lokal administracyjno - biurowy ze zmianą sposobu użytkowania i daszek nad wejściem w budynku przy ul. Zamenhofa 5C w Białymstoku na działce o nr ewid. 1401/12, z utwardzeniem terenu od strony północnej na działkach o nr ewid. 1401/12 i 1401/24 - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Stan istniejący. Budynek mieszkalny wielorodzinny niepodpiwniczony, posiadający trzy kondygnacje nadziemne i poddasze użytkowe. Na piętrach I i II znajdują się lokale mieszkalne. Gabaryty budynku: - powierzchnia zabudowy 196,00 m2; - długość 17,93 m2; - szerokość 10,94 m2; - wysokość 12,05 m; - kubatura 2 425,18 m3; Objęte opracowaniem: - powierzchnia parteru 131,11 m2; - kubatura 745,00 m3; Budynek wpisany do ewidencji zabytków, znajduje się również w obszarze wpisanym do rejestru zabytków jako teren części miasta, XIX/XX, nr rej.: A-286 z 1.09.1977 . 3. Zakres całego zamierzenia budowlanego. 1) branża budowlana: a) przebudowa wnętrz: - roboty rozbiórkowe - demontaż posadzek, stolarki i wyburzenia ścian działowych; - dokonać oceny stanu technicznego kominów (oczyścić, sprawdzić drożność); - wykonanie otworów w istniejących ścianach nośnych i działowych; - roboty montażowe stolarki drzwiowej; - roboty betoniarskie, murarskie, tynkarskie; - wykonanie posadzek i okładzin ściennych; - roboty malarskie; b) roboty elewacyjne: - odkucie tynku do poziomu gzymsu nad parterem - odsłonięcie muru elewacji północnej, zachodniej i południowej; - czyszczenie, uzupełnianie ubytków ceglanych, spoinowanie i impregnacja ceglanej elewacji w poziomie parteru z cokołem; - montaż stolarki okiennej (2 szt. okien aluminiowych EI 60, pozostałe szt. 10 +1 z PCV szklone P4); - montaż drzwi aluminiowych wejściowych do lokalu; - renowacja drzwi wejściowych drewnianych ozdobnych na klatkę schodową; c) elementy małej architektury: - montaż daszka nad wejściem do lokalu; - utwardzenie terenu z podestem w wejściu do lokalu; 2) branża sanitarna: a) wymiana i częściowa przebudowa instalacji wod-kan, montaż przyborów sanitarnych; b) instalacja c.o. (demontaż istniejących grzejników bocznozasilanych, montaż grzejników płytowych typu CV zasilanych od dołu; wymiana i częściowa przebudowa instalacji c.o.); c) demontaż instalacji gazowej; 3) branża elektryczna: a) informacje ogólne: Zapotrzebowanie mocy na projektowane Biuro Strefy Płatnego Parkowania wynosi Pp=14.0 kW (moc przyłączeniowa). Budynek zasilany jest w energię elektryczną z istniejącego złącza kablowego ZK 1825, zlokalizowanego przy drzwiach wejściowych do części mieszkalnej budynku. Licznik energii elektrycznej zostanie zainstalowany w istniejącej tablicy licznikowej znajdującej sie na klatce schodowej na parterze budynku; b) zakres robót elektrycznych do wykonania objętych zamówieniem: - wewnętrzna linia zasilająca; - pomiar energii elektrycznej; - montaż tablicy rozdzielczej; - instalacje oświetlenia podstawowego; -instalacje oświetlenia ewakuacyjnego; - instalacje gniazd wtykowych 230V; - instalacje gniazd wtykowych 230V komputerowych; - montaż przycisku pożarowego; - ochrona przeciwprzepięciowa; - ochrona przeciwporażeniowa; 4) branża teletechniczna: a) informacje ogólne: W lokalu biurowym wykonany zostanie system sygnalizacji włamania i napadu obejmujący wszystkie pomieszczenia. Projektowany system oparty został na bazie centrali INTEGRA 64 produkcji SATEL. Okablowanie strukturalne zebrane będzie w Głównym Punkcie Dystrybucyjnym GPD. b) zakres robót teletechnicznych do wykonania objętych zamówieniem: - okablowanie strukturalne (LAN); - system sygnalizacji włamania i napad. 4. Wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 6. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Szczegółowe informacje na temat wadium zostały podane w Rozdziale XI. SIWZ Wymagania dotyczące wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach