Przetargi.pl
Przebudowa łazienek na parterze i I piętrze, wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczenia rejestracji ogólnej w budynku WOMP w Kielcach

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25663 Kielce, ul. Karola Olszewskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 479 701 , fax. 413 479 702
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Kielcach
    ul. Karola Olszewskiego
    25663 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 479 701, fax. 413 479 702
    REGON: 29052638400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa łazienek na parterze i I piętrze, wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczenia rejestracji ogólnej w budynku WOMP w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadania obejmuje: I. Remont korytarza na parterze obejmujący: 1. Roboty demontażowo – rozbiórkowe (rozbiórka paneli ściennych, posadzki, sufitu podwieszanego odbicie tynków). 2. Roboty budowlano montażowe (wykonanie nowych tynków, posadzki, ułożenie płytek gresowych i okładzin ścian, malowanie drzwi, wymiana drzwi na klatkę schodową na drzwi pożarowe EI30, wykonanie poszerzenia okna rejestracyjnego). 3. Roboty instalacyjne obejmujące wykonanie: 3.1. instalacji elektrycznej (linie zasilające tablice bezpiecznikowe, przebudowa tablicy bezpiecznikowej, instalacji oświetleniowej i teletechnicznej), 3.2. instalacji wentylacji mechanicznej wraz z obudową zewnętrzną przewodu wentylacyjnego, 3.3. wymianę grzejników i hydrantu. II. Remont klatki schodowej ewakuacyjnej obejmujący: 1. Roboty demontażowo – rozbiórkowe – rozbiórka paneli ściennych. 2. Roboty budowlane (wykonanie tynków z gipsu szpachlowego, malowanie ścian i balustrad). III. Remont pomieszczenia rejestracji: 1. Roboty demontażowo – rozbiórkowe (zerwanie wykładziny i podłoża). 2. Roboty budowlano montażowe (wykonanie nowej posadzki, malowanie, montaż szyby w oknie rejestracyjnym, montaż rolety przeciwwłamaniowej). IV. Przebudowa łazienek obejmująca: 1. Roboty demontażowo – rozbiórkowe (skucie płytek i gresów, rozebranie ścian działowych). 2. Roboty budowlano montażowe (wykonanie ścianek działowych, ułożenie gresów i glazury, malowanie, montaż wyposażenia, montaż ościeżnic i drzwi). 3. Roboty instalacyjne obejmujące wykonanie: 3.1 instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej, 3.2 instalacji wentylacji mechanicznej, 3.3 wymianę grzejników i pionów wodnych i kanalizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy 00/100). Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 110 ze zm.). Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 24.07.2018 r. o godzinie 10:00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy II Oddział Kielce nr: 10849300040000006029270001. Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 uPzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 uPzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informację o której mowa w art. 85 ust. 5 uPzp, bez dodatkowego wezwania), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór, załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ (wraz z załącznikami do niego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach