Przetargi.pl
Przebudowa istniejącego targowiska w miejscowości Rudki – Gmina Nowa Słupia

Gmina Nowa Słupia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-006 Nowa Słupia, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 177 138
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Słupia
    ul. Rynek 15
    26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 177 138
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejącego targowiska w miejscowości Rudki – Gmina Nowa Słupia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje przebudowę istniejącego targowiska w miejscowości Rudki wraz z niezbędną infrastrukturą gwarantującą jego funkcjonowanie, zgodnie z projektem budowlanym oraz pozwoleniem na budowę. Inwestycja przewidziana jest na działkach 645/71, 645/89, 645/69, 645/88. Zakres prac obejmuje m.in.: wykonanie 14 stoisk handlowych wolnostojących: 6 sztuk mniejszych z 4-ma betonowymi stołami, 6 sztuk większych z 6-ma betonowymi stołami oraz 2 stoiska większe bez stołów, utwardzenie terenu z kostki brukowej 8 i 6 cm na części działek, na podbudowie z kruszywa, obrzeża kostki zakończone krawężnikami betonowymi osadzonymi na ławie betonowej, wykonanie budynku higieniczno-sanitarnego WC (1 sztuka) o wymiarach zewnętrznych 3,32m x 8,00m wraz z instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi wewnętrznymi, budowę parkingu na 32 miejsca postojowe o wymiarach zewnętrznych miejsca postojowego 2,5m x 5,0m, w tym dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych o wymiarach zewnętrznych miejsca postojowego 3,6 x 5,0 m, budowę linii NN oświetlenia targowiska, budowę wewnętrznej linii zasilającej (WLZ), instalację fotowoltaiczną o mocy 5,13 kWp na dachach wiat handlowych i sanitariatu, budowę szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe, budowę separatora substancji ropopochodnych wraz z urządzeniami towarzyszącymi, przebudowę dwóch zjazdów o nawierzchni tłuczniowej z ul. Spółdzielczej, działka o nr ewid. 645/68, jeden będzie służył jako wjazd a drugi zjazd. Szerokości zjazdów to 6,0 m i 5,50 m włączenie zjazdów do drogi publicznej łukami o promieniu R+6 m, wykonanie podwójnego otwartego placu handlowego przeznaczonego na handel z tzw. „aut” o wymiarach zewnętrznych jednego placu 5,30x35m przedzielonego pasem komunikacyjnym szerokości 2,5 m, uzbrojenie terenu w przyłącza wodociągowe, sanitarne, kanalizację deszczową. Szczegółowy zakres robót określa: SIWZ, projekty budowlane, wykonawcze oraz zmieniające, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opinia geotechniczna, przedmiary robót. Do Wykonawcy należy wykonać i zamontować tablicę informacyjną o wymiarach 120-170 z logo „Mój Rynek” oraz regulaminem targowiska wg obowiązującego wzoru. Wykonawca i podwykonawca ma obowiązek zatrudniać na podstawie umowy o pracę, o której mowa w art. 22 §1 oraz art. 25 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.) osoby, które wykonywać będą m.in. zakres zamówienia określony w rozdz. II pkt 2 niniejszej SIWZ i § 2 pkt 1 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności:- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika;- w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2. zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwo, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1796 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza, 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach