Przetargi.pl
„Przebudowa istniejącego pomieszczenia w podpiwniczeniu na serwerownie wraz z doprowadzeniem zasilania ” realizowana w ramach projektu „Informatyzacja Placówek Medycznych Województwa Świętokrzyskiego”

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Gimnazjalna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 902 314 , fax. 413 902 319
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Gimnazjalna
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 902 314, fax. 413 902 319
    REGON: 26007645000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz-konskie.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa istniejącego pomieszczenia w podpiwniczeniu na serwerownie wraz z doprowadzeniem zasilania ” realizowana w ramach projektu „Informatyzacja Placówek Medycznych Województwa Świętokrzyskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: przebudowie części istniejącego pomieszczenia szatni dla personelu znajdującego się w podpiwniczeniu budynku szpitala na serwerownię z osobnym wejściem wewnątrz skrzydła frontowego wraz z doprowadzeniem zasilania, systemem wentylacji i klimatyzacji, budową instalacji gaszenia gazem z systemem detekcji dymu, siecią światłowodową, systemem monitoringu wizyjnego, system kontroli dostępu i system zarządzania serwerownią, opisane Dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i pozostałymi dokumentami, które stanowią Załącznik Nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym Umową, zwane dalej „robotami” lub „robotami budowlanymi”. UWAGA!!! Zamawiający planuje część robót objętych projektem wykonać samodzielnie, co oznacza, że zamówienie nie dotyczy robót polegających na: budowie ścianki, zamurowania okna, demontażu grzejnika, wykuciu otworu na drzwi tj. pozycji 1,2,3,4,56,7,8, 10,11 przedmiaru robót. Oznacza to, że Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi wycenić i wykonać roboty wskazane poza robotami wymienionymi powyżej. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również w projekcie umowy (Załącznik Nr 7 do SIWZ) stanowiącym integralną część SIWZ. 2. Kod CPV: 45000000-7 roboty budowlane 45300000-0- roboty instalacyjne w budynkach 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik Nr 2 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia – dokumentacja projektowa z zastrzeżeniem, o którym mowa w ust. 1), 4. Wszędzie tam gdzie dokumentacja budowlana, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiary wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza też sytuację, kiedy w wyniku zaproponowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych konieczna będzie zmiana projektu, pod warunkiem, iż zmiana projektu nie będzie prowadzić do zmiany pozwolenia na budowę (o ile będzie wymagane). Wykonawca zobowiązany jest wskazać materiały, oraz urządzenia równoważnych przedstawiając sporządzony przez siebie wykaz, materiałów oraz urządzeń równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest również załączyć dokumenty zawierające informacje niezbędne do wykazania, że zaproponowane przez niego, materiały oraz urządzenia są równoważne ze wskazanymi w projekcie np. karty katalogowe, opisy itp. Koszt zmiany projektu i ewentualnych uzgodnień z organami zewnętrznymi, jeżeli są wymagane dla zaproponowanych, materiałów lub urządzeń równoważnych obciążają Wykonawcę i nie mogą spowodować zmiany terminu wykonania zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego, jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej: -tej samej wytrzymałości, - tej samej trwałości, - o tym samym poziomie estetyki urządzenia, - o parametrach technicznych materiałów i urządzeń, jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej, oraz muszą być - kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą, - spełniać te same funkcje, - spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, - posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. 5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również w projekcie umowy (Załącznik Nr 7 do SIWZ) stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść (do upływu terminu składania ofert) wadium w wysokości: 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych ). 2. Wadium można wnieść w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późń.zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BANK PEKAO S.A. o/Końskie Nr 12124044161111000049563124 z adnotacją: „Wadium- Przebudowa istniejącego pomieszczenia w podpiwniczeniu na serwerownie wraz z doprowadzeniem zasilania” 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie odrzucona, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy – Pzp. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium, o których mowa w ust. 6 i 7.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach