Przetargi.pl
„Przebudowa istniejącego dojazdu do cmentarza oraz istniejącego placu postojowego na dz. ewid. nr 77/5, 77/9, 77/11, 339 w miejscowości Pałck” – w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenu przy cmentarzu komunalnym w m. Pałck”

Gmina Skąpe ogłasza przetarg

  • Adres: 66-213 Skąpe, Skąpe
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3419213 w. 22 , fax. 683 419 180
  • Data zamieszczenia: 2019-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skąpe
    Skąpe 65
    66-213 Skąpe, woj. lubuskie
    tel. 068 3419213 w. 22, fax. 683 419 180
    REGON: 97077050500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skape.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa istniejącego dojazdu do cmentarza oraz istniejącego placu postojowego na dz. ewid. nr 77/5, 77/9, 77/11, 339 w miejscowości Pałck” – w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenu przy cmentarzu komunalnym w m. Pałck”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące zadania inwestycyjnego pn„Przebudowa istniejącego dojazdu do cmentarza oraz istniejącego placu postojowego na dz. ewid. nr 77/5, 77/9, 77/11, 339 w miejscowości Pałck” – w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenu przy cmentarzu komunalnym w m. Pałck”, zgodnie z SIWZ oraz dokumentacją projektową o której mowa w ust. 6 oraz 10 poniżej (załączniki nr 2 do umowy). 1. W ramach zadania j. w. w zakresie m.in. przewiduje się: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; - projekt czasowej organizacji ruchu; - usunięcie ziemi urodzajnej (humusu); - wykonanie przepustów rurą dwudzielną PVC pod drogami i innymi przeszkodami; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników wraz z wywozem urobku na składowisko wykonawcy i utylizacją; - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm; - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm; - krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu wraz z formowaniem skarp; - humusowanie skarp z obsianiem przy gr. warstwy humusu 10 cm. Humus z dowozu; - znaki drogowe płaskie- budowa. 2. Orientacyjne powierzchnie utwardzone do wykonania: - nawierzchnie chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm – ok. 23,90 m2; - nawierzchnia zjazdu z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm – ok. 3,80 m2; - nawierzchnia utwardzona z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm – ok. 511,71 m2. 3. Wszystkie materiały zastosowane przy inwestycji przez Wykonawcę muszą posiadać atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Wszystkie warstwy konstrukcyjne nawierzchni należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową. 4. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją projektową, jak również umową z Wykonawcą. 5. Szczegółowy zakres prac do wykonania opisany został w dokumentacji projektowej, w tym w dokumentacji technicznej, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz przedmiarze robót. 6. W zakresie obowiązków wykonawcy będzie m. in. opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, wykonanie wskazanych w dokumentacji elementów robót, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, jak również przestrzeganie zapisów decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń, ustaleń itp., uzyskanych przez Inwestora w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia. 7. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez IDEO Joanna Szarłowicz, ul. Stanisława Moniuszki 18A/39, 65-409 Zielona Góra oraz zgodnie ze zgłoszeniem wykonania robót z dnia 13.11.2019 r. 8. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń, których dostarczenie obciąża Wykonawcę, wykorzystanych do realizacji zadania, o którym mowa w ust. 1 powyżej, uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 umowy. 9. Wykonawca oświadcza, że uwzględnił w swojej ofercie wszystkie niezbędne do realizacji zamówienia koszty, w tym w szczególności: a) wywiezienia i utylizacji materiałów odpadowych, rozbiórkowych, gruzu z terenu budowy – w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem nawierzchni, w szczególności uszkodzonych wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp., które to koszty Wykonawca uwzględni w swojej ofercie. d) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii oraz zrzutu ścieków. e) uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, zatwierdzeń i ich aktualizacji oraz dopełnienia obowiązków/warunków/wymagań i koszty wynikające z wszelkich wydanych dla przedsięwzięcia decyzji/uzgodnień/zatwierdzeń, wykonania dokumentacji i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu drogowego, przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, itp. 10. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem zadania i dokumentacją projektową, rozpoznał zakres robót konieczny do wykonania w ramach przedsięwzięcia, który wycenił w swojej ofercie. 11. Zamawiający oświadcza, że środki finansowe na realizację przedmiotowego zadania zostały ujęte w budżecie Gminy Skąpe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), na warunkach opisanych w rozdz. IX SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 ustawy w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 3. Formularz Oferty wg zał. nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym wg zał.12 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 6.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach