Przetargi.pl
Przebudowa instalacji elektrycznych i instalacji odgromowej wraz z robotami towarzyszącymi - etap I w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku administracyjnego Powiatu Olsztyńskiego przy Placu Bema 5 w Olsztynie.

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5210500 , fax. 089 5210501
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
    Plac Bema 5 5
    10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5210500, fax. 089 5210501
    REGON: 51074266900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa instalacji elektrycznych i instalacji odgromowej wraz z robotami towarzyszącymi - etap I w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku administracyjnego Powiatu Olsztyńskiego przy Placu Bema 5 w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane pn. Przebudowa instalacji elektrycznych i instalacji odgromowej wraz z robotami towarzyszącymi- etap I w ramach zadania inwestycyjnego pn.Modernizacja budynku administracyjnego Powiatu Olsztyńskiego przy Placu Bema 5 w Olsztynie. 2.Przedmiot zamówienia realizowany w obrębie budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami SIWZ Nr Or-III.272.1.2015 z dnia 01.06.2015r. zawartą umową, harmonogramem rzeczowo- finansowym, w zgodności z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, przepisami i obowiązującymi w tym zakresie, normami budowlanymi, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej Przebudowa budynku administracyjnego Powiatu Olsztyńskiego przy ul. Pl. Bema 5 w Olsztynie - przebudowa, remont (modernizacja) wewnętrznych instalacji elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przedmiaru robót, które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie 1)przebudowy rozdzielni głównej budynku (wg dokumentacji projektowej i przedmiaru robót), 2)tras koryt kablowych w piwnicy wraz z robotami odtworzeniowymi (wg dokumentacji projektowej i przedmiaru robót),3)instalacji odgromowej wraz z miejscową naprawą dachu oraz robotami towarzyszącymi (wg dokumentacji projektowej i przedmiaru robót),4)instalacji przeciwoblodzeniowej (wg dokumentacji projektowej i przedmiaru robót),5)instalacji elektrycznych na III piętrze (wg dokumentacji projektowej i przedmiaru robót),6)wymiany wykładzin na panele w pokojach na III piętrze budynku z wyłączeniem pomieszczenia serwerowni (wg przedmiaru robót),7)wymiany parkietu na gres na korytarzu III piętra (wg przedmiaru robót),8)malowanie korytarza i pomieszczeń na III piętrze z wyłączeniem pomieszczenia serwerowni (wg przedmiaru robót). 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia1)Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót budowlanych, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu - jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt,2)przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883), oznakowane symbolem CE, umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie materiałów budowlanych, dla których producent wydał deklarację zgodności z Polskimi Normami, które uzyskały aprobatę techniczną oraz europejskimi aprobatami technicznymi. Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego,3)wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Ewentualne, wskazane nazwy własne stanowią przykładowe produkty, spełniające wymogi Zamawiającego,4)Zamawiający zastrzega zakaz dokonywania cesji wierzytelności wynikających z zawartej umowy, bez jego zgody, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności,5)wymagany minimalny okres udzielenia gwarancji na roboty budowlane - 3 lata, liczone od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, 6)Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję Zarządu Dróg Zieleni i Transportu w Olsztynie zezwalającą na zajęcie pasa drogowego niezbędnego dla realizacji robót budowlanych w razie zaistnienia takiej konieczności.6.Zamawiający proponuje Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej, celem zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia oraz uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do oceny zakresu realizowanych prac, w tym możliwy jest wgląd do dokumentacji projektowej i przedmiaru robót. Z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do realizacji umowy przez Wykonawcę, Zamawiający nie będzie dokonywał żadnych dodatkowych płatności i zamówień. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.7.W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ, a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu, w formie zapytania lub wyjaśnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 10 000 złotych (słownie:dziesięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 18.06.2015 r., do godz.10.00 2.Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2014, poz.1804), przy czym:1)wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno być wpłacone przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Olsztynie - mBank S.A. Oddział Korporacyjny Olsztyn, nr konta 04 1140 1111 0000 4163 2600 1007. Na przelewie należy umieścić informację Wadium - przetarg na roboty budowlane dla budynku Starostwa. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego,2)wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy złożyć wraz z ofertą w odrębnej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Pl. Bema 5- Biuro Obsługi Interesanta (parter), w terminie do dnia , do godz.3.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz z wyjątkiem Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 25 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4.Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.5.Zgodnie z art. 46, ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.6.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/ - zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach