Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg
- Adres: 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3907219 , fax. 071 3907219
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
ul. Rynek Ratusz 1 1
55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
tel. 071 3907219, fax. 071 3907219
REGON: 93193505200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU DAWNEJ KOTŁOWNI ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. 1-GO MAJA NA DZIAŁCE NR 13/6 W KĄTACH WROCŁAWSKICH NA BUDYNEK BIUROWY WRAZ Z BUDOWĄ PRZYŁĄCZA WODY ORAZ KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZEPOMPOWNIĄ I RUROCIĄGIEM TŁOCZNYM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje: - demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej - rozebranie podłoża z betonu żwirowego - odbicie tynków - czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonowych - rozebranie oraz wykonanie murów i ścianek - wykonanie izolacji i uszczelnień powierzchni poziomych i pionowych usytuowanych w częściach podziemnych i przyziemiach budynków, w tym: izolacje cieplne posadzkowe, izolacje przeciwwilgociowe, izolacje cieplne stropodachu; - odbicie i wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych - wykonanie powłok malarskich - ułożenie posadzek, - licowanie ścian płytkami - rozebranie i wykonania pokryć dachowych papą wraz z obróbkami blacharskimi oraz rynnami i rurami spustowymi. - roboty termomodernizacyjne (wykonanie bezspoinowych systemów ociepleniowych ) - wykonanie przyłączy wod-kan wraz z przepompownią i rurociągiem tłocznym. Szczegółowy zakres prac określony jest w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 1 do umowy i dokumentacją techniczną. 2. Z uwagi na to, że roboty wykonywane będą w sąsiedztwie Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej, przez której teren będzie odbywał się dojazd do przebudowywanego budynku byłej kotłowni, prace należy wykonywać przy zachowaniu szczególnej ostrożności. 3.Roboty określone w ust.1 powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, książką przedmiarów, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe w wysokości 15.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: -spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji -wykażą się realizacją przynajmniej dwóch zadań z ostatnich 5 lat (potwierdzonych dokumentami przez Zamawiających, stwierdzających należyte wykonanie zamówienia, o wartości co najmniej 900.000 zł netto każda - posiadają kadrę z uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia (kierownik budowy - wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń) -zapewnią 36 miesięczny okres rękojmi na wykonane roboty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do specyfikacji 2.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór załącznik nr 2 do specyfikacji) (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień kierownika budowy do wykonania zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów. 6.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 i pkt.9 Ustawy Prawo zamówień publicznych- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ,informacje z KRK muszą być złożone przez każdy podmiot) 7. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot) 8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 9. Zaakceptowany projekt umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). 10. Wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 900.000,00 zł netto każdy. Wykaz musi zawierać min. 2 zamówienia (wzór załącznik nr 4 do specyfikacji) 11. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 10 zostały wykonane z należytą starannością 12. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. ( wzór załącznik nr 5 do specyfikacji)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katywroclawskie.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27