Przetargi.pl
Dostawa materiałów z zakresu gospodarki łowieckiej, rolnej i szkółkarskiej w Nadleśnictwie Milicz

Nadleśnictwo Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3809301, 302, 303 , fax. 071 3840344
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Milicz
    ul. Trzebnicka 18 18
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3809301, 302, 303, fax. 071 3840344
    REGON: 93102402000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/milicz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów z zakresu gospodarki łowieckiej, rolnej i szkółkarskiej w Nadleśnictwie Milicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa niżej wyspecyfikowanych tak co do asortymentu jak i ilości materiałów do gospodarki łowieckiej, rolnej i szkółkarskiej w Nadleśnictwie Milicz rodzaj ilość buraki pastewne 42000 kg kukurydza paszowa 26000 kg mieszanka zbożowa dla bażantów 1000 kg nasiona kukurydzy siewnej 31 j.ś. ziemniaki paszowe 28000 kg kiszonka z kukurydzy 75000 kg sól lizawkowa 2800 kg preparat do odrobaczania zwierzyny - 40 kg różne nawozy polifoska 6 20 30 3 5750 kg różne nawozy mocznik 3850 kg różne nawozy sól potasowa 2450 kg nasiona mieszanki pastewnej 11 kg środki chwastobójcze Milagro ekstra 8 l nasiona gorczycy 55 kg 2 Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia dostawa materiałów transportem wykonawcy do Leśnictwa Łow. Kubryk , Wróbliniec i Szkółki Świętoszyn zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących max. 20% wartości zamówienia podstawowego. 6 Wykonawca gwarantuje w czasie obowiązywania umowy, że ceny materiałów do gospodarki łowieckiej, rolnej i szkółkarskiej będących przedmiotem zamówienia nie będą wyższe niż ustalona na dzień realizacji dostawy przez Wykonawcę , średnia cena po której 3 Centrale nasienne tj. Centrala Nasienna Sp. z o.o. Produkcja, sprzedaż nasion rolniczych 55-300 Środa Śląska , ul. Żytnia 1 Centrala Nasienna Sp. z o.o. 56-100 Wołów Roztocze 1 Centrala Nasienna w Środzie Śląskiej Sp. z o.o. Zakład przerobu nasion 56-400 Oleśnica Ludwikowska 22 sprzedają te materiały osobom trzecim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 011212223
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki a posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, b posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia c dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia d znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 3 Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w konsorcjum. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania a wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców. b w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1do9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. e uczestnicy konsorcjum przedłożą umowę konsorcjum. Uwaga wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem liderem, 5 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia zobowiązany jest wskazać na formularzu oferty załącznik nr 1 oznaczenie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty będzie uznawany jako stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia,że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty 1 Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Prawo Zamówień Publicznych 2 Aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej jeśli Wykonawca jest osobą fizyczną zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli Wykonawca nie jest osobą fizyczną wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4 Jeżeli Wykonawca nie podpisuje oferty osobiście stosowne pełnomocnictwa, lub inne dokumenty poświadczające umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy. 5 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotycząca 1. osób fizycznych współwłaścicieli spółek, właścicieli firm, 2. urzędujących członków władz osób prawnych. 7 W odniesieniu do podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8 Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Składane kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone na każdej stronie za zgodność z oryginałem. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca składający ofertę, bądź pełnomocnik, którego pełnomocnictwo zostało załączone do oferty. 9 Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 10 Porozumiewanie się zamawiającego z wykonawcą oraz przekazywanie oświadczeń i dokumentów odbywa się w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/milicz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną