Przetargi.pl
Przebudowa i remont targowiska rolno - spożywczego przy ul. Stawowej w Cieszynie w ramach programu realizowanego za środków PROW 2007 - 2013 pod nazwą Mój Rynek

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8582890 , fax. 033 8582890
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Liburnia 4 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8582890, fax. 033 8582890
    REGON: 07279631300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont targowiska rolno - spożywczego przy ul. Stawowej w Cieszynie w ramach programu realizowanego za środków PROW 2007 - 2013 pod nazwą Mój Rynek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont targowiska rolno - spożywczego przy ul. Stawowej w Cieszynie w ramach programu realizowanego za środków PROW 2007 - 2013 pod nazwą Mój Rynek, na podstawie opracowanego w lutym 2012 roku przez AT Group S.A. projektu budowlano - wykonawczego będącego w posiadaniu Zamawiającego i stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Lokalizacja: adres inwestycji: ul. Stawowa, 43-400 Cieszyn nr parceli: 55/1 obr. 34 powierzchnia przewidziana do remontu: ok. 2670,00 m2 Zakres prac remontowych: remont ogrodzenia - montaż nowego ogrodzenia w linii istniejącego na cokole betonowym; pola i słupki ocynkowane; wysokość 200 cm; dwie bramy przesuwne w miejscu istniejących zjazdów sterowane elektrycznie, remont nawierzchni placu - wymiana wielkogabarytowych płyt betonowych na nawierzchnię z drobnowymiarowej kostki betonowej grubości 8 cm w dwóch kolorach (szarym i grafitowym), które wyznaczać będą drogi wewnętrzne i powierzchnie handlowe; odwodnienie terenu z odprowadzeniem wód deszczowych do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez odpowiednie wyprofilowanie terenu oraz założenie 6 nowych wpustów; wykonanie nowych straganów - wymiary zunifikowane w rzucie 220 x 180 cm; konstrukcja stalowa, zadaszenie z blachy trapezowej, przegrody z blachy perforowanej; lady ze sklejki wodoodpornej, wykonanie wiaty gospodarczej na kontenery na odpady komunalne - konstrukcja stalowa przykryta blachą trapezową, wykonanie przyłączy energetycznych doprowadzających prąd w wybrane miejsca targowiska (5 szt.) - umożliwią podłączenie chłodziarek, itp., wykonanie dwóch punktów czerpania wody na istniejącej instalacji wodociągowej, wymiana słupów oświetleniowych na stalowe ocynkowane; wymiana i dołożenie opraw oświetleniowych; likwidacja napowietrznej linii kablowej biegnącej nad targowiskiem, drobne prace remontowe wpływające na poprawę estetyki targowiska, w tym zagospodarowanie zieleni. Przez cały okres budowy Wykonawca zapewni bezpieczny dostęp od strony ul. Sarkandra, w dni targowe, tj środa i sobota w godzinach 5:00 - 14:00, do kontenerów sanitarnych znajdujących się na terenie targowiska rolno - spożywczego. Przedmiar robót oraz zestawienie materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 15 000 zł. 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm. ). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 2. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub 3. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wadium może zostać wniesione przez Lidera konsorcjum występującego w imieniu wszystkich jego uczestników, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski S. A. oCieszyn Nr 29 1050 1083 1000 0022 8826 4480 z dopiskiem: Przebudowa i remont targowiska rolno - spożywczego przy ul. Stawowej w Cieszynie w ramach programu realizowanego za środków PROW 2007 - 2013 pod nazwą Mój Rynek. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 2)Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w Kasie Miejskiego Zarządu Dróg, ul. Liburnia 4, pok. Nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 7:15 - 14:30, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię. 3)Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie na składanie ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego 4) Wadium w formie nie pieniężnej Zamawiający uzna za skutecznie wniesione - jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się w kasie Zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, zwraca wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli takie zabezpieczenie jest wymagane c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Utrata wadium a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach