Przetargi.pl
Przebudowa i remont pomieszczeń budynku użytkowego położonego przy ul. Korczaka w Nowym Mieście Lubawskim

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Rynek 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 472 96 39 , fax. 0-56 472 96 39
  • Data zamieszczenia: 2014-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    Rynek 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-56 472 96 39, fax. 0-56 472 96 39
    REGON: 51954957200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont pomieszczeń budynku użytkowego położonego przy ul. Korczaka w Nowym Mieście Lubawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont wnętrz pomieszczeń w kondygnacji parteru i piętra budynku położonego przy ul. Korczaka 4 w Nowym Mieście Lubawskim. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przebudowę budynku w zakresie: - połączenia trzech pomieszczeń w kondygnacji parteru z przeznaczeniem na salę biurowo -szkoleniowo - konferencyjną, - dostosowania pomieszczenia sanitarno-higienicznego w kondygnacji parteru dla osób niepełnosprawnych, - adaptacji pomieszczenia w kondygnacji piętra na potrzeby utworzenia sali multimedialnej z 5 stanowiskami komputerowymi, - dostawy i montażu wewnętrznej platformy przyschodowej umożliwiającej dostęp do pomieszczeń w kondygnacji parteru dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. b) remont budynku w zakresie: - wymiany posadzek (zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych i płytek gres i wykonanie posadzki z płytek gres o wymiarach 30x30 cm na pow. ok. 168 m2, - wymiany wewnętrznej stolarki drzwiowej, - odtworzenia lamperii z tynku tzw. mozaikowego w ciągach komunikacyjnych (zerwanie tynków wewnętrznych mozaikowych o pow. ok. 78 m2 i wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynków dekoracyjno-mozaikowych o pow. ok. 59 m2), - wymiany okładzin z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych o pow. ok. 47 m2, - odświeżenia powłok malarskich we wszystkich pomieszczeniach parteru i piętra budynku na ścianach i sufitach o łącznej pow. ok. 564 m2, - wymiany armatury sanitarnej w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych (w tym m.in. demontaż baterii umywalkowych i prysznicowej - szt. 6, demontaż podejść dopływowych i odpływowych - szt. 13, montaż baterii umywalkowych - szt. 4, montaż pisuaru - szt. 1, montaż brodzika natryskowego akrylowego - szt. 1), - wymiany osprzętu elektrycznego (w tym montaż 2 klimatyzatorów). Uwaga: Ujęty w dokumentacji projektowej etap w zakresie przebudowy i remontu pomieszczeń w kondygnacji piwnicy budynku wraz z budową zewnętrznego zejścia do pomieszczeń piwnicznych (zarówno w branży ogólnobudowlanej, jak i elektrycznej) Zamawiający wyklucza z zakresu przedmiotu zamówienia i nie należy brać tego etapu (oznaczonego w dokumentacji projektowej jako II etap inwestycji) pod uwagę przy wycenie przedmiotu zamówienia. W zakresie montażu platformy przyschodowej do wyceny należy wziąć pod uwagę wyłącznie dostawę i montaż platformy umożliwiającej (osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich) dostęp na kondygnację parteru, nie należy brać pod uwagę dostępu na kondygnację piętra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Szczegóły dotyczące wadium w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nml-mops.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach