Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ ZESPOŁU SZKÓŁ IM. ODDZIAŁU PARTYZANCKIEGO AK JĘDRUSIE, WRAZ Z BUDOWĄ SZYBU WINDOWEGO I MIEJSC POSTOJOWYCH POD BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI BCU W POŁAŃCU

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. ODDZIAŁU PARTYZANCKIEGO AK „JĘDRUSIE” W POŁAŃCU ogłasza przetarg

  • Adres: 28-230 Połaniec, ul. Ruszczańska 23
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. ODDZIAŁU PARTYZANCKIEGO AK „JĘDRUSIE” W POŁAŃCU
    ul. Ruszczańska 23
    28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
    REGON: 292440675
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ ZESPOŁU SZKÓŁ IM. ODDZIAŁU PARTYZANCKIEGO AK JĘDRUSIE, WRAZ Z BUDOWĄ SZYBU WINDOWEGO I MIEJSC POSTOJOWYCH POD BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI BCU W POŁAŃCU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont części pomieszczeń Zespołu Szkół Im. Oddziału Partyzanckiego AK Jędrusie, wraz z budową szybu windowego i miejsc postojowych pod Branżowe Centrum Umiejętności BCU w Połańcu.Ogólny zakres prac budowlanych:1.1. Wymiana drzwi i okien.Budynek zostanie oddzielony przegrodami z drzwiami na każdym poziomie. W pomieszczeniach przeznaczonych pod działalność BCU Stolarka okienna pcv UC = 0,9(max) [W/(m2 • K)]. Sposób otwierania stolarki i rozkład kwater zgodnie ze stanem istniejącym. Kolorystyka: biel. Szyby w pomieszczeniach sanitarnych oklejone folią okienną mleczną. Drzwi do pomieszczeń płytowe – drewnopodobne; w drzwiach łazienkowych kratki nawiewowe o przekroju poprzecznym min. 0,022 m2 lub podcięcia. Stolarka drzwiowa wewnętrzna aluminiowa i witryny szklano-aluminiowe wyposażone w szyby bezpieczne klasy P2, kolorystyka: do ustalenia na etapie realizacji z Inwestorem. Stolarka okienna wyposażona w nawiewniki zgodnie z istniejącym układem. W sanitariatach należy wykonać kabiny w systemie ścianek HPL.1.2. Wymiana posadzki w tym demontaż istniejącej posadzki i położenie parkietu.W salach dydaktycznych na parterze należy wymienić posadzki oraz zamontować podposadzkowe kanały technologiczne. Wylewki pod posadzki betonowe zatarte na ostro. W pomieszczeniach dydaktycznych i korytarzu wykonać wykładzinę PCV (winyl) o grubości warstwy użytkowej 0,8 mm. Wykładzinę wywinąć na ściany jako cokół wysokości 10 cm. Kolor do ustalenia z Inwestorem na etapie realizacji. W łazienkach posadzka gresowe, klasa ścieralności V, Kolor do ustalenia z Inwestorem na etapie realizacji.1.3. Przebudowę ścian wewnętrznych.Projekt zakłada wyburzenie części ścian działowych w wydzielonej części budynku BCU, następnie wykonane nowych ścian murowanych z uzupełnieniem tynku. Ściany wewnętrzne działowe z pustaków ceramicznych gr. 12 cm na zaprawie cementowo – wapiennej lub z płytek z betonu komórkowego na zaprawie klejowej. Zamurowania otworów drzwiowych wykonać z pustaków cementowo – wapienny oraz wykończyć zgodnie z wykończeniem pomieszczenia.1.4. Wykonanie ścian i sufitów:- w sanitariatach wykonanie glazury na pełną wysokość pomieszczeń z płytek,- w salach dydaktycznych i pozostałych pomieszczeniach szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi, zmywalnymi. Kolorystyka do ustalenia z Inwestorem na etapie realizacji.1.5. Przebudowa i rozbudowa instalacji wewnętrznych:1) Projekt zakłada wykonanie instalacji: elektrycznej oświetlenia, gniazd wtykowych, siłowej, informatycznej. Wydzielony budynek posiada układ pomiarowy 3-fazowy znajduje się wewnątrz budynku. układanie przewodów, rozbudowa rozdzielnicy głównej, linie zasilające projektowanej rozdzielnicy, instalacja zasilająca gniazda 1-faz i 3-faz, instalacja zasilająca oświetlenie wnętrz2) Roboty instalacyjne – monitoring i Internet.System telewizji dozorowej będzie miał za zadanie rejestrację zdarzeń na terenie szkoły i będzie obejmował miejsca wskazane przez inwestora jako ważne pod względem bezpieczeństwa. System ma pracować w klasie 2, zakłada się stopień 2 ryzyka (ryzyko niskie do średniego), istnieje małe prawdopodobieństwo wtargnięcia intruza. System ma umożliwiać detekcję, obserwację i rozpoznanie wokół terenu obiektu.System składać się będzie z 8 (w zależności od potrzeb) kamer stacjonarnych z zintegrowanym koderem IP umieszczonych w obudowach typu bullet. Kamery montowane będą na ścianach budynku oraz na słupach – w zależności od miejsca usytuowania kamery. Wszelkie sygnały wizyjne oraz sterujące przesyłane będą za pomocą protokołu TCP/IP. Jako medium transmisyjne zastosowany zostanie kabel FTP (żelowany) układany w korytach natynkowych wewnątrz budynku lub mocowany do linek stalowych. Sygnały z kamer zostaną sprowadzone do budynku szkoły, gdzie będzie znajdowała się szafa wisząca Rack dla potrzeb CCTV. Rejestrator będzie się znajdował w szafie rack. Nie przewiduje się wydzielonego miejsca dla potrzeb obserwacji. Dostęp do rejestratora będzie bezpośrednio przy rejestratorze lub przez sieć LAN/Internet3) Zimna i ciepła woda użytkowa.Projektuje się wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej oraz cyrkulacyjnej jako przebudowę istniejącej instalacji z rur wielowarstwowych (PE-XI/AL/PE-XI) łączonych za pomocą złączek zaciskowych z zastosowaniem kształtek mosiężnych. W miejscach włączenia do istniejących przewodów zastosować złączki metalowe gwintowane. Rury należy zabezpieczyć otuliną z pianki polietylenowej o grubości odpowiedniej do sposobu prowadzenia przewodów. Rury układane w posadzce montować w rurach typu PESZEL. Podłączenia baterii czerpalnych do przewodów instalacji wodociągowych wody zimnej i ciepłej wykonać za pomocą węży elastycznych z miedzi lub ze zbrojonych tworzyw sztucznych.Przejście przez ściany i stropy wykonać w tulejach ochronnych.Po zmontowaniu instalację poddać próbie szczelności na ciśnienie 1,0 MPa i wypłukać wodą wodociągową.4) Instalacja kanalizacyjna – istniejącym przyłączem do kanalizacji lokalnej. Instalację wykonać z rur PCV, SN4 kanalizacyjnych kielichowych z uszczelkami gumowymi łączonych za pomocą kształtek. Rury prowadzone po ścianach oraz pod stropem mocować na uchwytach. Rury obudować akustycznie z wełny mineralnej gr. 10cm. Na pionach zamontować rewizje kanalizacyjne. Podejścia do przyborów prowadzić ze spadkiem 2% w kierunku pionów kanalizacyjnych. Poziomy rozprowadzające prowadzić ze spadkiem 1,0% w kierunku odpływu. Przy przyborach sanitarnych, przed podejściami odpływowymi, należy zamontować syfony. Przewód ciśnieniowy z istniejącej przepompowni wody skroplinowej prowadzić pod stropem. Na czas wykonywana przebudowy kanalizacji sanitarnej, pomieszczenia sanitarne wyłączyć z użytkowania.5) instalacja C.O. - zaopatrzenie w ciepło jak na dotychczasowych zasadach - z sieci ciepłowniczej,6) wentylacja grawitacyjna na dotychczasowych zasadach - w pomieszczeniach nawiew poprzez nawiewniki w oknach, wyciąg poprzez indywidualne kanały wentylacyjne z wyprowadzeniem ponad dach.7) klimatyzacja – projektuje się klimatyzatory typu Split z centralami zewnętrznymi w pom. 2.7, 2.8 i 2.9 parteru1.6. Utwardzenie terenu – miejsca postojowe.W projekcie BCU przewidziany jest zewnętrzny parking oraz osobna brama wjazdowa od strony głównej ulicy dojazdowej, co wiąże się z koniecznością przebudowy ogrodzenia. Utwardzenia pod miejsca postojowe jako rozbudowa istniejącego dojścia i dojazdu do budynku. Należy przesadzić istniejące drzewa i krzewy kolidujące z budową. 1.7. Budowę szybu windowego wraz z montażem windy.Szyb, podszybie i nadszybie żelbetowe z betonu C20/25. Szyb stanowiący niezależnie pracujący element konstrukcyjny. Podszybie i nadszybie gr. 20 cm zbrojone obustronnie siatką z prętów #12 o oczku 25x25 cm. Beton C20/25, stal żebrowana –RB500, stal gładka S235JR. Szyb ocieplony styropianem gr. 6 cm i wykończony tynkiem silikatowym na siatce. Stropodach ocieplony styropianem klinowym laminowanym papą i pokryty dwiema warstwami papy. Odprowadzenie wody deszczowej odbywa się przy pomocy rynny stalowej ocynkowanej / o wymiarze katalogowym / i rury spustowej o średnicy Φ90 mm, umieszczonej na ścianie szczytowej. Odprowadzenie wody projektuje się poprzez wpięcie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej.Parametry platformy:-maksymalny ciężar, który może udźwignąć, to 400 kg.- napęd hydrauliczny, a sterowana jest elektronicznie (zasilanie to 230 V, moc -1,8 kW)- prędkość z jaką porusza się ten model platformy pionowej to 0,15 m/s.Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z dokumentami stanowiącymi załączniki do SWZ.2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 etapy:1) 1 etap – obejmujący zakres prac wskazany w ust 1 pkt 1 ppkt 1.1 do 1.52) 2 etap – obejmujący zakres prac wskazany w ust 1 pkt 1 ppkt 1.6 oraz 1.7 – realizacja etapu II nastąpi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (przewidywany termin rozpoczęcia etapu 2 – 4 miesiące od podpisania umowy).3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, przy użyciu własnych narzędzi oraz sprzętu. 4. Wszelkie wykonywane roboty oraz organizacja pracy muszą uwzględniać przepisy BHP, ppoż.5. Prace przewidziane są do wykonania na czynnych obiektach, co wykonawca winien uwzględnić w opracowaniu harmonogramu robót.Zamawiający, zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1604), wymaga, aby roboty budowlane były prowadzone w sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie placówek oświatowych w pełnym wymiarze w godzinach pracy placówek oraz dopuszcza zamknięcie placówek w celu przeprowadzenia robót budowlanych jedynie w terminach wolnych od zajęć dydaktycznych w sezonie letnim oraz po uprzednim uzgodnieniu z dyrektorem placówki. Każdorazowo należy uzgodnić terminy prowadzenia prac tzw. głośnych, mogących powodować zakłócenia w pracy placówki itp. z dyrekcją dane placówki z co najmniej kilkudniowym wyprzedzeniem. Z uwagi na fakt, że placówki są obiektem funkcjonującym w roku szkolnym, prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu szkoły. Każdorazowe wyłączenia, przepięcia itp. należy uzgadniać z Dyrektorem danej placówki.6. Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wraz z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności.7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zapisami niniejszej SWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.8. Opis przedmiotu zamówienia stanowi:1) Załącznik 1A – dokumentacja projektowa2) Załącznik 1B- Przedmiar robót (dokument pomocniczy)3) Załącznik 3 – wzór umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach