Przetargi.pl
Przebudowa i nadbudowa budynku dydaktyczno-naukowego Katedry Ogrodnictwa na terenie Ogrodów Doświadczalnych przy ul. Heweliusza 22 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i nadbudowa budynku dydaktyczno-naukowego Katedry Ogrodnictwa na terenie Ogrodów Doświadczalnych przy ul. Heweliusza 22 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa i nadbudowa budynku dydaktyczno-naukowego Katedry Ogrodnictwa na terenie Ogrodów Doświadczalnych przy ul. Heweliusza 22 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 70000.00 zł /siedemdziesiąt tysięcy złotych/
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN bez podatku VAT każde, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace budowlano-instalacyjne a na materiały i urządzenia zgodnie z kartą gwarancyjną producenta, osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg załącznika nr 2. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3., wykaz robót budowlanych, o których mowa w Rozdziale IV ust. 2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat, i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 4, wykaz elementów zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wg załącznika nr 5, wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - wg zał. nr 6. Wykonawca przedstawi także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł lub zostanie mu udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł zapewniającą realizację zamówienia, dowód wpłacenia/ wniesienia wadium, uproszczony kosztorys ofertowy - wraz z tabelą elementów scalonych, kalkulacja ceny sporządzona w oparciu o przedmiary robót (również w wersji elektronicznej - na nośniku CD) - w wersji pełnej (szczegółowy) - tzn. kosztorys z wykazem robocizny, sprzętu oraz materiałów w każdej pozycji kosztorysu sporządzony w programie, który możliwy będzie do otwarcia za pomocą programu kosztorysowego NORMA lub ZUZIA - na nośniku CD), harmonogram rzeczowy obejmujący realizację całego zadania z wyszczególnieniem zakresów robót oraz podaniem terminów (określając miesiąc zakończenia tzn. zakończeniem będzie ostatni dzień miesiąca) ich wykonania - sporządzony w oparciu o obowiązujące Wykonawcę wskazania Zamawiającego określone wg załącznika nr 7, polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach