Gmina Miejska Szczytno ogłasza przetarg
- Adres: 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6247200 , fax. 089 6247201
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Szczytno
ul. Sienkiewicza 1 1
12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6247200, fax. 089 6247201
REGON: 51074341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-szczytno.eu, http://bip.e-szczytno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej do istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Szczytnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej do istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Szczytnie. Projekt przewiduje odprowadzenie wód deszczowych z terenu połaci dachowej istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 3 do istniejącej kanalizacji deszczowej Dn 600 mm. a)Roboty rozbiórkowe krawężników, nawierzchni utwardzonych z płyt drogowych, kostki brukowej, mieszanek mineralno-bitumicznych , podbudowy betonowej - razem ok. 361,5 m2 b)Roboty ziemne c)Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy zewnętrznej -160 mm - 78 m, -200 mm - 100 m, -250 mm - 117 m, d)odtworzenie nawierzchni utwardzonych i uporządkowanie terenu, e)obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. f)inne elementy wyżej nie wymienione, a niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 2. Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w wersji materialnej do wglądu w siedzibie zamawiającego i do pobrania w wersji elektronicznej dostępnej na: www.bip.e-szczytno.eu 3. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym terminie określonym przez zamawiającego w SIWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający dopuszcza w wykonaniu zamówienia możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego, o których mowa w art. 67. ust. 1. pkt 5). 6. Zamawiający dopuszcza w wykonaniu zamówienia udział podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. są osobami fizycznymi, osobami prawnymi albo jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust . Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych,: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczeni e oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 4. przygotują ofertę zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnią wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnienia /nie spełnienia w oparciu o dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdz. IV SIWZ. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44 w związku z art. 22 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, (zał.nr 1) c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz. 1661) nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, e) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f) zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( zał. Nr 2) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane jest wskazanie pracowników zatrudnionych na stanowisku: kierownik budowy - Zgodnie z warunkami zawartymi w pozwoleniu nr 436/2009 z dnia 10.06.2008 r Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. nr 150. poz. 1579), robotami objętymi niniejszym zamówieniem może kierować osoba, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy Prawo budowlane oraz odbyła co najmniej 2-letnią, udokumentowaną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz posiadająca uprawnienia sanitarne w zakresie budowy sieci sanitarnych. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: 3.1. informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: z informacji winna wynikać konkretna kwota nie mniejsza niż 10000 zł. 3.2. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą 20000 zł. 3.3. harmonogram rzeczowo-finansowy. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy , które mogą stanowić osobny element częściowego odbioru robót, określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto, 3.4. wykaz i zakres robót, które wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom, 3.5. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie cen jednostkowych dla wszystkich pozycji zawartych w przedmiarach robót. Cena jednostkowa musi zawierać wszystkie koszty, jakie wykonawca musi ponieść aby zrealizować przedmiot zamówienia. 3.6. zaparafowany projekt umowy ( każda zapisana strona). Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mową w pkt. 1, lit. a) b), d) składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, B) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.e-szczytno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i przebudowa dwóch segmentów mieszkalnych w Domu Studenckim nr 6 w Olsztynie.
Dodano: 2013-07-30 - Prace modernizacyjne Centrum Studiów Bałtyckich w Ełku w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Udoskonalenie infrastruktury i wyposażenia laboratoryjnego nauk technicznych i informatycznych .
Dodano: 2010-01-25 - Wykonanie elewacji i dachów w budynkach 105 i 106 w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności.
Dodano: 2010-01-25 - Wykonanie prac budowlanych w bloku 105 G w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności.
Dodano: 2010-01-22 - Adaptację pomieszczeń piwnicznych na laboratoria komputerowe w budynku PWSZ w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1
Dodano: 2009-11-30 - Rozbiórka istniejącej wiaty i budowa nowego budynku C, w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Udoskonalenie infrastruktury i wyposażenia laboratoryjnego nauk technicznych i informatycznych.
Dodano: 2009-11-04 - Rozbiórka Hali Maszyn i budowa Budynku A oraz rozbiórka Bloków 50A, 50B, 50C, 50D oraz budowa budynku A i B w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Udoskonalenie infrastruktury i wyposażenia laboratoryjnego nauk technicznych i informatycznych.
Dodano: 2009-11-02 - Modernizacja Bloku 105B z przeznaczeniem na laboratorium do zakażeń eksperymentalnych ssaków i ryb w ramach realizacji projektu finansowanego z Projektu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratorów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności
Dodano: 2009-09-16 - Budowa Laboratorium Doświadczalnego Trzody Chlewnej w Bałcynach w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności .
Dodano: 2009-09-04 - Przebudowa i nadbudowa budynku dydaktyczno-naukowego Katedry Ogrodnictwa na terenie Ogrodów Doświadczalnych przy ul. Heweliusza 22 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2009-09-02