Przetargi.pl
Adaptację pomieszczeń piwnicznych na laboratoria komputerowe w budynku PWSZ w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2398850 , fax. 055 2398852
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2398850, fax. 055 2398852
    REGON: 17071162800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptację pomieszczeń piwnicznych na laboratoria komputerowe w budynku PWSZ w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Adaptacja pomieszczeń piwnicznych na laboratoria komputerowe w budynku PWSZ w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. Zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie trzech sal komputerowych oraz halu rekreacyjnego, w celu powiększenia powierzchni dydaktycznej PWSZ w Elblągu. Sale komputerowe znajdować się będą przy projektowanym halu rekreacyjnym oraz będą dostępne dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia będą oświetlone światłem dziennym i sztucznym oraz będą posiadały wentylację grawitacyjną i mechaniczną. W związku z powyższym należy wykonać następujący zakres prac: Roboty ogólnobudowlane: ? likwidacja wewnętrznych schodów w sali komputerowej nr 1, ? wstawienie okna z profili PCV w miejsce zlikwidowanych drzwi zewnętrznych w pomieszczeniu sali komputerowej nr 1, analogicznie do istniejących okien sąsiednich, ? zamurowanie otworów ściennych cegłą ceramiczną pełną z wypełnieniem wełną mineralną, ? wykonanie szczelin wentylacyjnych w oknach istniejących i projektowanych sal komputerowych, ? zdemontowanie kraty okiennej oraz okna od strony szczytowej oraz zamurowanie otworu okiennego zaplecza sali komputerowej cegłą ceramiczną z zewnętrzną warstwą cegły ceramicznej licówki, ? w salach komputerowych wykonanie podłóg w postaci płytek gresu w kolorze określonym przez Zamawiającego, ? uzupełnienie analogicznym gresem fragment podłogi hallu, ? wyszpachlowanie i pomalowanie farbami emulsyjnymi w kolorze białym ścian wszystkich pomieszczeń, ? wykonanie nowej stolarki drzwiowej zgodnie z opracowanym zestawieniem stolarki, ? wykonanie ścian komory akustyki i drgań z cegły ceramicznej pełnej. Roboty sanitarne: ? wykonanie ogrzewania dwururowego, wodnego, pompowego z rozdziałem dolnym i poziomym w pomieszczeniach, ? zamontowanie grzejników stalowych płytowych wraz z elementami regulacyjnymi i armaturą, ? wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej poprzez zastosowanie wentylatorów dachowych zlokalizowanych na kanałach wentylacyjnych oraz aparatów grzewczo - wentylacyjnych, ? w zakresie instalacji wod. - kan. zaślepienie wlotu w studzience S6 oraz zamaskowanie kratek ściekowych. Roboty elektryczne i teleinformatyczne: ? wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia ogólnego, gniazd wtyczkowych ogólnych, zasilania elektrycznego dedykowanych gniazd komputerowych oraz okablowania strukturalnego sieci teleinformatycznej w salach komputerowych, ? wykonanie i instalacja tablic i szafek rozdzielczych dla ww. instalacji. Wykonawca winien zaoferować co najmniej 36 - miesięczny okres gwarancji licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego Robót. Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na zainstalowane produkty wymagany jest nie krótszy niż okres gwarancji udzielonej przez dostawców tych produktów jednakże nie mniej niż 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w celu zabezpieczenia oferty. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych, tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. I O/Elbląg nr 21 1090 2617 0000 0006 5200 2942. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82 - 300 Elbląg, pokój nr 18, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia, należy załączyć do oferty. Wniesienie wadium ma być dokonane przed terminem składania ofert. Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji u Zamawiającego, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ma również zawierać oświadczenie o nieodwołalnym i bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty na pierwsze żądanie Zamawiającego. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego (co oznacza, że będzie uznana za nieniesioną). Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych. Zgodnie z powołanym przepisem: ust 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. ust 2. Z zastrzeżeniem ustępu 4a, zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona. ust. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. ust. 4 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. ust. 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizację zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki, o których mowa w pkt. 1,2,3 Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać łącznie. Ponadto. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: I. Wykonawca musi posiadać następujące doświadczenie: 1) W okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonać z należytą starannością co najmniej 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. co najmniej 2 roboty budowlane w kubaturowym obiekcie użyteczności publicznej, polegające na remoncie lub adaptacji, lub modernizacji), o wartości minimum 300 000,00 PLN brutto. II. Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia): a) Kierownik budowy. Minimalne wymagania : ? 2 lata stażu pracy zawodowej jako kierownik budowy (liczone od momentu uzyskania wymaganych uprawnień bez ograniczeń). ? Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. ? osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Kierownik robót elektroenergetycznych - minimalne wymagania : ? 1 rok stażu pracy zawodowej, jako kierownik robót elektroenergetycznych (liczone od momentu uzyskania wymaganych uprawnień), ? uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, ? osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Kierownik robót teletechnicznych - minimalne wymagania: ? 1 rok stażu pracy zawodowej jako kierownik robót teletechnicznych (liczone od momentu uzyskania wymaganych uprawnień), ? uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, ? osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa d) Kierownik robót sanitarnych - minimalne wymagania : ? 1 rok stażu pracy zawodowej jako kierownik robót sanitarnych (liczone od momentu uzyskania wymaganych uprawnień), ? uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, ? osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. III. Wykonawca musi: a) być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych), na okres trwania realizacji zamówienia, w przypadku ubezpieczenia zawartego na krótszy okres. Zamawiający wymaga by było ono ważna przynajmniej na dzień składania ofert. b) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych). Wartości podane w dokumentach w innych walutach niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego. Warunki, o których mowa w pkt. I, II, III Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać łącznie. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 5) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 6) zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 7) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie), 8) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakres wykonywanych przez nich czynności; do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane wskazanych w Wykazie osób oraz aktualne zaświadczenia o przynależności wskazanych w Wykazie osób do Izby Inżynierów Budownictwa, 10) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 11) polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych), 12) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W skład oferty winny wchodzić co najmniej oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ (wypełnione formularze, stanowiące Załączniki do niniejszej SIWZ). Zamawiający nie żąda, aby w skład oferty wchodziły kosztorysy ofertowe. Zamawiający żąda jednak złożenia wypełnionego i podpisanego Formularza Wykaz cen (Kalkulacji cenowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach