Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2 2
10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów z branży stolarskiej - płyt drewnianych i fornirowych do Jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów z branży stolarskiej - płyt drewnianych i fornirowych do Jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441710009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: 3.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w PN-EN podpisane przez Wykonawcę, 3.2 Ważny certyfikat zgodności z PN-EN 312:2005, PN-EN 309:2007, PN-EN 316:2009, PN-EN 14749:2007 lub równoważny, 3.3 Ważny atest higieniczny E1.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa płyt drogowych do Składowiska Odpadów ZUO sp. z o.o. przy ul. Mazurskiej 42 w Elblągu
Dodano: 2011-08-24 - Dostawa płyt drogowych do Składowiska Odpadów ZUO sp. z o.o. przy ul. Mazurskiej 42 w Elblągu
Dodano: 2011-08-11 - Dostawa płyt drogowych do Oddziału Składowisko Odpadów ZUO sp. z o.o. przy ul. Mazurskiej 42
Dodano: 2010-05-26 - Dostawa płyt drogowych do Oddziału Składowisko Odpadów ZUO sp. z o.o. przy ul. Mazurskiej 42
Dodano: 2010-05-14