Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Smętka 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4299435, 4299434 , fax. 087 4284565
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
    ul. Smętka 7 7
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4299435, 4299434, fax. 087 4284565
    REGON: 51095322500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku. I. Charakterystyka budynku w stanie istniejącym Szkoła jest budynkiem czterokondygnacyjnym , w tym podpiwniczenie z poddaszem nieużytkowym. Ściany budynku murowana z cegły ceramicznej. Dach budynku o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką ceramiczną; pokrycie dachowe na budynku szkoły szczelne. Stolarka okienna w budynku szkoły zniszczona i nieszczelna, kwalifikuje się do natychmiastowej wymiany. Wiek budynków określa się na około 100 lat. Budynek wyposażony w instalację centralnego ogrzewania z sieci miejskiej, elektryczną i wodnokanalizacyjną. II. Optymalny wariant przedsięwzięcia termomodernizacyjnego W celu zrealizowania optymalnego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacyjnego wskazanego w audycie energetycznym budynków szkoły należy: 1. Docieplić strop nad poddaszem szkoły warstwą wełny mineralnej grubości 20 cm. 2. Docieplić ściany zewnętrzne kondygnacji naziemnej budynków szkoły, za wyjątkiem ścian frontowych od strony ulicy Mickiewicza warstwą styropianu EPS 70-040 o grubości 14 cm wraz z ułożeniem tynku cienkowarstwowego; 3. Na ścianie frontowej wykonać po przygotowaniu podłoża tynk cienkowarstwowy z malowaniem farbą silikonową. 4. Docieplić ściany zewnętrzne podpiwniczenia budynku szkoły, za wyjątkiem ściany frontowej od strony ulicy Mickiewicza, warstwą styropianu grubości 12 cm wraz z ułożeniem tynku cienkowarstwowego. 5. Wymienić drzwi. 6. Wymienić okna. 7. Zmodernizować instalację centralnego ogrzewania obejmującą zamontowanie zaworów termostatycznych przy grzejnikach, płukanie chemiczne i regulację instalacji, Uwaga Budynek szkoły posiada bardzo urozmaiconą formę architektoniczną (również poza ścianą frontową ) która po wykonanej termomodernizacji powinna być bezwzględnie zachowana. Poza zamieszczonymi niżej zdjęciami architektura szkoły jest przedstawiona w folderze (Architektura budynku szkoły)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 20 000 zł. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnej złożoności i wartości, jak w niniejszym zamówieniu. Zamawiający przez: a. zamówienie o podobnej złożoności rozumie termomodernizację lub remont dachu o powierzchni 500 m2 wraz z obróbkami blacharskimi; b. zamówienie o podobnej wartości rozumie roboty o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN brutto, przy czym wartość ta dotyczy jednej inwestycji; - dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 roku z późn. zm.) i zakresu niniejszego zamówienia, w tym minimum 1 kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają wolne środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN, w terminie co najmniej do 30.08.2010 r. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 5) Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego, podanych w SIWZ i dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Druk Nr 1 , Druk Nr 2 (2A lub 2B), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Dla osoby wskazanej w ofercie do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w ustawie - Prawo budowlane. Wykaz osób - wzór: Druk Nr 4, 6) Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnej złożoności i wartości do robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (por. pkt 8.2.1. lit. a i b) - wzór: Druk Nr 3, 7) Referencje dotyczące należytego wykonania robót wymienionych w Druku Nr 3, wystawione przez zamawiających te roboty na podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, który te roboty wykonywał, 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN co najmniej do dnia 30.08.2010 r. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: 1) Każdy z podmiotów oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania w ramach niniejszego zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy), 2) Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjału ekonomicznego, finansowego zapewniającego wykonanie zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy), 3) Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (Druk Nr 1), 4) Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, a fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (dołączone pełnomocnictwo), W celu potwierdzenia spełniania warunków podmioty (partnerzy) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy - wzór: Druk Nr 2A lub 2B - podpisane przez Pełnomocnika, 2) Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - wzór: Druk Nr 1 - podpisane z osobna przez każdy podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna, 5) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna, 6) Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę - podmiot (partnerów) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnej złożoności i wartości do robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia - wzór: Druk Nr 3 - dla wszystkich podmiotów wspólnie - podpisany przez Pełnomocnika, 7) Referencje dotyczące należytego wykonania robót wymienionych w Druku Nr 3, wystawione przez zamawiających te roboty na podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, który te roboty wykonywał, 8) Dla osób wskazanych w ofercie do kierowania robotami budowlanymi oraz osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w ustawie - Prawo budowlane. Wykaz osób (Druk Nr 4 - dla wszystkich podmiotów wspólnie - podpisany przez Pełnomocnika), 9) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia (wartość potencjału podmiotów występujących wspólnie będzie sumowana ), 10) Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wymaganej wysokości nie mniejszej niż 200 000 PLN, co najmniej do dnia 30.08.2010 r. wystawiona na każdego partnera ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach