Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Prudnik wraz z wewnętrznymi instalacjami : wod-kan, hydrantową, c.o., elektryczną i logiczną, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz SAP etap II - część 2 piętra

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 363 241
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik
    ul. Dąbrowskiego 34
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774 363 241
    REGON: 53055891500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_prudnik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Prudnik wraz z wewnętrznymi instalacjami : wod-kan, hydrantową, c.o., elektryczną i logiczną, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz SAP etap II - część 2 piętra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach Zadania: „Przebudowa i modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Prudnik wraz z wewnętrznymi instalacjami : wod-kan, hydrantową, c.o., elektryczną i logiczną, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz SAP etap II - część 2 piętra” , obejmujących: W zakresie budynku biurowo-mieszkalnego: POZIOM 0 ( piwnica) - POZIOM 1 (parter) - renowacja drzwi wejściowych na klatce schodowej bocznej POZIOM 2 (1 Piętro) - POZIOM 3 (2 Piętro) PRACE BUDOWLANE W ramach remontu pomieszczeń biurowych i pokoju gościnnego przyjęto do wykonania prace remontowe polegające na wymianie sufitów podwieszonych deskowo trzcinowych na płytowe z płyty GK, wykonanie gładzi na ścianach oraz wymianę podłóg z paneli podłogowych na deskę barliniecką. Sufity i ściany podlegają nowemu wymalowaniu. Pomieszczenie strychowe przy biurach podlega dociepleniu skosu dachowego oraz remontu podłóg. Ściankami działowymi z podwójnych płyt GK na ruszcie metalowym wydziela się nowe pomieszczenie kuchenne i WC. Istniejące łazienki i kuchnie podlegają remontowi generalnemu z wymianą okładzin ściennych i podłogowych oraz pełnej wymianie armatury i wyposażenia. W pomieszczeniach przewidziano zainstalowanie systemów klimatyzacji. W wszystkich pomieszczeniach należy wymienić instalację CO wraz z grzejnikami, wodno kanalizacyjną, oraz instalację elektryczną i uzupełnić instalację gazową. STOLARKA OKIENNA Stan stolarki okiennej jest bardzo dobry. Okna w budynku są niedawno wymieniane. Profile drewniane dwukolorowe, szklone szkłem komorowym . Bez zmian. Pracom remontowym poddane są drewniane parapety. STOLARKA DRZWIOWA Wewnętrzna wejściowa z korytarza – istniejąca bez zmian Wewnętrzna wejściowa do pomieszczeń do wymiany na – fabryczna, 3 zawiasy, wyposażone w szyldy, klamki i zamki na klucz. Drzwi jednoskrzydłowe system bezprzylgowy ( prawe lub lewe) • Konstrukcję skrzydła stanowi ramiak drewniany obłożony dwiema gładkimi płytami HDF o powierzchni LAMISTONE CPL, wypełnienie warstwą stabilizującą – płyta wiórowa otworowana • zamek na klucz (WK), do blokady łazienkowej (WC) - rozstaw 90 mm; na wkładkę (WB) - rozstaw 85 mm • zawiasy bezprzylgowe kryte • Drzwi łazienkowe – z podcięciem wentylacyjnym • Kolor : drzwi łazienkowe – białe ; drzwi do pokoi – dąb polski POZIOM 4 ( strych ) - KLATKI SCHODOWE -
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGŻ 37 2030 0045 1110 0000 0083 6840 z podaniem tytułu: „Wadium zn.spr.: S.270.1.10.2019.WW „Przebudowa i modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Prudnik wraz z wewnętrznymi instalacjami : wod-kan, hydrantową, c.o., elektryczną i logiczną, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz SAP etap II - część 2 piętra” . Kserokopię polecenia przelewu można załączyć się do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w siedzibie Nadleśnictwa Prudnik, przy ul. Dąbrowskiego 34, 48-200 Prudnik, kasa parter pokój nr 3, w dni robocze od godz. 9.00 do 14.30 do terminu składania ofert w oryginale lub z ofertą. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Powyższe okoliczności, o których mowa w pkt 8 i 9, muszą być jednoznacznie określone w treści gwarancji wnoszonej w formie innej niż w pieniądzu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.) składa dokument lub dokumenty, wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach