Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie ogłasza przetarg
- Adres: 73-220 Drawno, ul. Kościelna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 957 682 031 , fax. 957 682 031
- Data zamieszczenia: 2019-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie
ul. Kościelna 3
73-220 Drawno, woj. zachodniopomorskie
tel. 957 682 031, fax. 957 682 031
REGON: 21096700100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi wewnętrznej w Podegrodziu- dz. nr 26 i dz. nr 15/8" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamierzenia inwestycyjnego jest przebudowa drogi wewnętrznej w Podegrodziu, gmina Drawno. Inwestycja zlokalizowana będzie na działce nr 26 i 15/8, obręb Podegrodzie. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia. Roboty obejmują w szczególności: - przebudowę jezdni o powierzchni ok. 869,5 m2; - przebudowę wjazdów do istniejących posesji o powierzchni ok. 55,5 m2. 3. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (wg załącznika nr 3 i 4 do SIWZ) oraz przedmiar robót (wg załącznika nr 5 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy. 2) Kosztorys ofertowy. 3) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG z podziałem na 3 zadania).
Dodano: 2023-07-31 - Dostosowanie wybranych pomieszczeń w placówkach oświatowych Powiatu polickiego do standardów Modelu Dostępnej Szkoły – część II, część III oraz część IV.
Dodano: 2023-07-13 - „Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa i nadbudowa budynku usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Klasztorne” III
Dodano: 2022-10-14 - Przebudowa zatok autobusowych na ul. Szczecińskiej w Stargardzie
Dodano: 2022-08-19 - Roboty remontowe w budynkach nr: 4, 5, 7, 21, zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w Stargardzie i Bielkowie
Dodano: 2021-04-16 - Aranżacja pomieszczeń sanitarnych znajdujących się na parterze skrzydła menniczego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.
Dodano: 2021-02-23 - Remont posadzki polegający na wykonaniu powłoki nieiskrzącej i antystatycznej w budynku magazynowym nr 62 kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie oraz budynku magazynowego nr 23 kompleksu wojskowego przy ul. Koszalińskiej 76 w Kołobrzegu.
Dodano: 2021-01-13 - Aranżacja pomieszczeń sanitarnych znajdujących się na parterze skrzydła menniczego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
Dodano: 2020-12-23 - Remont posadzki polegający na wykonaniu powłoki nieiskrzącej i antystatycznej w budynku magazynowym nr 62 kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie oraz budynku magazynowego nr 23 kompleksu wojskowego przy ul. Koszalińskiej 76 w Kołobrzegu.
Dodano: 2020-11-13 - Wykonanie robót budowlano-remontowych w budynku Strażnicy oraz obiektów małej architektury i elementów zagospodarowania terenu, realizowanych w ramach zadania finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pn.: „Poprawa efektywności energetycznej, usprawnienie systemu oczyszczania ścieków, modernizacja zaplecza dydaktycznego infrastruktury Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie wraz z przygotowaniem terenu pod budowę Ośrodka Rehabilitacji Dzikich Zwierząt”
Dodano: 2020-11-12