Przetargi.pl
dostawa sprzętu do diagnozy i terapii metodą Tomatisa® pn. „Kompetencje kluczem do zatrudnienia” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym.

Gmina Cedynia ogłasza przetarg

  • Adres: 74-520 Cedynia, Pl. Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 41 44 006 , fax. 91 41 44 162
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedynia
    Pl. Wolności 1
    74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 41 44 006, fax. 91 41 44 162
    REGON: 81168458000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cedynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu do diagnozy i terapii metodą Tomatisa® pn. „Kompetencje kluczem do zatrudnienia” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do diagnozy i terapii metodą Tomatisa® pn. „Kompetencje kluczem do zatrudnienia” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym. Zamówienia nie zostało podzielone i obejmuje dostawę sprzętu do diagnozy i terapii metodą Tomatisa ® w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do siwz; W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych na zasadach określonych poniżej: Równoważność została przez Zamawiającego wskazana w Tabeli – w kolumnie - „Opis” Opisu przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie minimalnych lub oczekiwanych: zawartości, ilości, wymiarów, funkcjonalności, przeznaczenia. Zamawiający za produkty równoważne, rozumie produkty o parametrach wskazanych w kolumnie - „Opis”, które odpowiadają cechom opisanym w tej kolumnie lub są lepsze od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczone są innym znakiem towarowym. W przypadku zaoferowania innych produktów, niż wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie „Nazwa”, udowodnienie równoważności proponowanych produktów, każdorazowo spoczywa na Wykonawcy. Dostarczony sprzęt powinien posiadać w widocznym miejscu oznaczenie (np. w formie naklejki) dotyczące współfinansowania zakupu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020, zgodne z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający wymaga aby wszystkie sprzęty i akcesoria były fabrycznie nowe, wolne od wad, kompletne, zapewniające należyte bezpieczeństwo dla użytkowników, o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszystkie przedmioty, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. Podczas dokonywania odbioru przedmiotów Wykonawca przekaże Zamawiającemu certyfikaty, atesty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych oraz instrukcje obsługi w języku polskim, deklaracje zgodności CE, gwarancje i licencje niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. Dostarczone przedmioty muszą być wniesione i zamontowane do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego . Dostawy należy prowadzić w sposób umożliwiający działalność szkoły i zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. Wykonawca przeprowadzi szkolenie instruktażowe dla pracowników szkół z zakresu obsługi i działania dostarczonych urządzeń. Na dostarczone wyposażenie Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przedłoży Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub, nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub, dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Wzór oferty na dostawy wraz z wypełnionym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio załączniki nr 1 do siwz. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument, Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków, Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach