Przetargi.pl
Przebudowa zatok autobusowych na ul. Szczecińskiej w Stargardzie

Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, ul. Skarbowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 577 52 19
  • Data zamieszczenia: 2022-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Skarbowa 1
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 577 52 19
    REGON: 811684210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa zatok autobusowych na ul. Szczecińskiej w Stargardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Zadanie 1 - Przebudowa zatoki autobusowej nr 1 przy przychodni „Zachód”:- wykonanie nowej nawierzchni zatoki autobusowej i wymiana nawierzchni chodnika na szerokości 1,0 m wzdłuż zatoki zlokalizowanej przy przychodni „Zachód” na ulicy Szczecińskiej, w zakresie wskazanym dokumentacją projektową.Część 2 – Zadanie 2 - Przebudowa zatoki autobusowej nr 2 przy ul. Wieniawskiego:- wykonanie nowej nawierzchni zatoki autobusowej, zjazdu do posesji i wymiana nawierzchni chodnika na całej szerokości wzdłuż zatoki zlokalizowanej przy ul. Wieniawskiego, w zakresie wskazanym dokumentacją projektowąCzęść 3 – Zadanie 3 - Przebudowa zatoki autobusowej nr 3 przy ul. Moniuszki:- wykonanie nowej nawierzchni zatoki autobusowej i wymiana nawierzchni chodnika na szerokości 1,0 m wzdłuż zatoki zlokalizowanej przy ul. Moniuszki, w zakresie wskazanym dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Ustala się wadium w wysokościa) dla części 1 – 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych)b) dla części 2 – 3400 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych)c) dla części 3 – 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:1) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w wysokości minimum 100 000,00 zł na każde zadanie.2) Posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania przedmiotu zamówienia.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli:a) Warunkiem niezbędnym, jaki winien Wykonawca spełnić aby móc złożyć ofertę która zostanie rozpatrzona jest wykazanie się wiedzą i doświadczeniem w zakresie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia nastąpi poprzez sprawdzenie czy w dołączonych do oferty dokumentach wykonawca wykazał, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie zatok autobusowych w ciągu drogi publicznej w terenie zabudowanym o nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub kamiennej o powierzchni co najmniej 100 m2 każda, wraz z potwierdzeniem, że wykonane roboty zostały wykonane należycie i w terminie.Uwaga: warunek ten nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo wykonawca składających ofertę wykaże się realizacją wymaganych robót, albo jedenz uczestników konsorcjum wykaże się realizacją wymaganych robót (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą łączne zrealizowanie wymaganej roboty, ale żaden z nich nie wykonał jej w całości), albo w sytuacji gdy wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia (nie może wykazać się wykonaniem wymaganych robót) polegana zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie całości wymaganych robót.Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych robót na każde zadanie.b) Wykonawca posiada lub dysponuje co najmniej jedną osobą zdolnądo realizacji zamówienia, pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającego właściwe uprawnienia budowlane, uprawniającedo kierowania robotami budowlanymi objętymi zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach