Przetargi.pl
Prace rozbiórkowe na działce zlokalizowanej przy ulicy Twardowskiego 18 w Szczecinie

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-011 Szczecin, Mieszka I
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 888 42 31, , fax. 91 888 42 33
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
    Mieszka I 33
    71-011 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 888 42 31, , fax. 91 888 42 33
    REGON: 81164048200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.999szczecin.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace rozbiórkowe na działce zlokalizowanej przy ulicy Twardowskiego 18 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROZDZIAŁ XV Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są: a) prace rozbiórkowe, 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty zgodnie z załączonym do niniejszej SIWZ załącznikiem nr 5 - opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy (OW), Projektem budowlanym, Projektem Wykonawczym oraz innymi istotnymi dokumentami. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórki istniejących obiektów oznaczonych w dokumentacji jako obiekty B1, B1a, B2, B3, B9, B10, B11, B15, B17, B18, B19, B20 i B21, zgodnie z dokumentacją projektową inwestycji pn. „Budowa siedziby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie przy ul. Twardowskiego”, w zakresie wskazanym w niniejszym dokumencie. 1) Przygotowanie i zabezpieczenie terenu objętego rozbiórkami przed dostępem osób postronnych i usunięciem kolidującej z wyburzeniami zieleni; 2) Rozbiórkę budynków i budowli B1, B1a, B2, B3, B9, B10, B11, B15, B17, B18, B19, B20 i B21; 3) Rozbiórkę istniejących nawierzchni utwardzonych znajdujących się na terenie działki, zniwelowanie terenu po przeprowadzonych rozbiórkach i w razie konieczności nawiezienie gruntu zasypowego w miejsca obniżeń terenu po wyburzonych obiektach, 4) Przekruszenie konstrukcji betonowych na materiał do wykonania podbudowy, i złożenie go we wskazanym miejscu, 5) Zasypanie pozyskanym podczas prowadzenia prac urobkiem- gruntem rodzimym lokalnych obniżeń po wyburzonych wcześniej budynkach, zasypaniem wykopu po wyburzonym zbiorniku p-poż i schronie do poziomu gruntu wokół 6) Segregację, wywiezienie i utylizację powstałych odpadów budowlanych z terenu objętego pracami (dotyczy odpadów nieobjętych przekruszeniem na podbudowę); 7) Wykonanie zabezpieczenia terenu po wyburzeniach- ustawienie ogrodzenia z elementów drewnianych i siatki leśnej w miejscu po wyburzonych budynkach i połączenie ich z istniejącym ogrodzeniem, 8) Wykonanie prac porządkowych po wykonaniu rozbiórek; 9) Wykonanie mapy powykonawczej i zgłoszenie wyburzeń do MODGiK Szczecin; 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, oraz dokumentacja projektowa (zał. 8). 3. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 4. Lokalizacja robót budowlanych: ul. Twardowskiego 18, działka nr 5/3 obręb 2090 Szczecin. 5. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały/produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom/produktom wskazanym przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów/produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany do oferty załączyć opis materiałów równoważnych. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, na wezwanie zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. 6. Zgodnie z art. 29 ust.3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1843), zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § l ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320) wszystkie osoby, które wykonywać będą następujące czynności podczas realizacji zamówienia: a) Roboty rozbiórkowe b) Roboty porządkowe; c) Roboty pomocnicze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 8.000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. I O/Szczecin Nr 38 1240 3813 1111 0010 2474 8802, zaleca się aby Wykonawca dołączył do oferty kopię polecenia przelewu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości- Wadium może być wniesione w jednej lub kilku w/w formach. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 8, bez potwierdzania tych okoliczności; 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 2. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 15. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale; 2) oświadczenie wstępne – załącznik nr 2. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 5) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium: a) W przypadku wpłacenia wadium w pieniądzu – kopia polecenia przelewu. b) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna – kopia dokumentu, przy czym:  W przypadku dokumentu w wersji papierowej oryginał należy złożyć w kasie Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VIII, punkt 2 ppkt 2)  W przypadku dokumentu w postaci elektronicznej, oryginał dokumentu wadialnego tj. opatrzony kwalifikowanym podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) należy przesłać na adres: b.sochanowski@999.szczecin.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach