Przetargi.pl
Przebudowa drogi w m. Sadlno-działki

Urząd Gminy Wierzbinek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-619 Sadlno,
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2611380 , fax. 063 2611381
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wierzbinek
    62-619 Sadlno, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2611380, fax. 063 2611381
    REGON: 00054708100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wierzbinek@poczta.wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w m. Sadlno-działki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przbudowa drogi w m. Sadlno-działki Zakres zamówienia obejmuje przebudowę w/w drogi, w szczególności: roboty pomiarowe, wykonanie podbudowy, roboty nawierzchniowe ,oznakowanie, wykonanie przykanalików. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie robót budowlanych - budowa dróg; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie roboty budowlane o podobnym charakterze i zakresie jak zamówienie o wartości brutto nie mniejszej 100% ceny ofertowej. c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują odpowiednim sprzętem gwarantującym oczekiwaną jakość wykonania zadania, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie, f) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł g) deklarują termin rękojmi nie krótszy niż 36 miesięcy h) oświadczą, że spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych art. 22 ust. l ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy. 2) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem), jakie musi dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków . Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - zał. nr l do SIWZ b) deklarację o okresie rękojmi -na formularzu ofertowym zał. nr l do SIWZ; c) kosztorys ofertowy wg załączonego przedmiaru robót - zał. nr 7 do SIWZ; d) oświadczenie w trybie art. 22 ust l oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publiczny - na formularzu oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ; e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia) wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu wg zał. nr 4 do SIWZ; f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg zał. nr 5 do SIWZ; g) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum); h) dokument potwierdzający poziom zabezpieczenia zobowiązań konsorcjum - potwierdzony przez wszystkich członków konsorcjum; i) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane z zakresie - drogowe - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa k) wykaz min. 2 robót budowlanych o podobnym charakterze i zakresie jak w zamówieniu zrealizowanych w ostatnich 5 latach przez wykonawcę o wartości brutto nie mniejszej niż 100% ceny ofertowej (potwierdzonych właściwymi dokumentami np. referencje)- wg zał. nr 3 do SIWZ; 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); m) podpisany/parafowany projekt umowy - wg zał. nr 6 do SIWZ; n) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: - 50 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzbinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach