Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2808D dr. nr 363 -Męcinka - dr. nr 2610D w km 4+650 - 9+630 relacji Bogaczów - Pomocne [intensywne opady deszczu czerwiec 2012]

Powiat Jaworski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Wrocławska 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7290100 , fax. 076 7290160
  • Data zamieszczenia: 2016-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jaworski
    ul. Wrocławska 26 26
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7290100, fax. 076 7290160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2808D dr. nr 363 -Męcinka - dr. nr 2610D w km 4+650 - 9+630 relacji Bogaczów - Pomocne [intensywne opady deszczu czerwiec 2012]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Objęty projektowaniem odcinek drogi łączy osadę Bogaczów z sołectwem Pomocne i biegnie w przeważającej części przez las. Liczne, duże i długie nachylenia podłużne sprzyjają erozji wodnej jezdni, poboczy i rowów w trakcie gwałtownych opadów deszczu. Droga jest wąska od 3,70 do 4,2 m szerokości. Nawierzchnia w wielu miejscach jest skoleinowana wskutek eksploatacji w dużej mierze przez ciężkie pojazdy wywożące drewno z lasu. Mała wytrzymałość podbudowy spowodowała liczne spękania istniejącej nawierzchni bitumicznej, a w niekorzystnych zimowych warunkach klimatycznych powstają tam przełomy. W bliskim sąsiedztwie drogi przepływa potok górski, który wskutek erozji brzegów zbliżył się nadto do skarpy drogi zagrażając podmyciu jej przy następnych ulewach. Zakres projektu nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Projekt przewiduje wyrównanie istniejącej nawierzchni, wykonanie warstwy wiążącej, warstwy ścieralnej na warstwie profilującej, na której ułożona zostanie geosiatka wzmacniająca nawierzchnię na całej długości remontowanego odcinka drogi. Zdegradowane rowy zostaną odbudowane, a zamulone przepusty oczyszczone lub przebudowane. Przyjmuje się następujące parametry drogi: klasa drogi Z, szerokość nawierzchni jezdni 3,7 -4,2 m, długość remontowanego odcinka 4.980 km, szerokość poboczy 0,5 m, obciążenie nawierzchni 80 kN/oś, kategoria ruchu KR -2 Projektowane ukształtowanie wysokościowe profilu podłużnego stanowi odwzorowanie istniejących rzędnych nawierzchni jezdni. Na prostych odcinkach spadek poprzeczny daszkowy 2% , na łukach poziomych spadek jednostronny2 ÷ 3 % w kierunku rowów przydrożnych. Na podstawie dokonanych uzgodnień oraz w oparciu o wyniki dokonanych pomiarów sytuacyjno -wysokościowych zaprojektowano następującą technologię naprawy jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm na grubości -3,0 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm na grubości -5,0 cm, geosiatka z włókna szklanego o wytrzymałości: -w kierunku poprzecznym 200kN/m, -w kierunku podłużnym 120kN/m, wiązanie międzywarstwowe emulsją na bazie asfaltów modyfikowanych przy zużyciu -0,51 kg/m2, warstwa wyrównująca mieszanką mineralno -asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075t/m2, wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy zużyciu -0,51 kg/m2, oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, istniejąca konstrukcja drogi. Na włączeniach nowej nakładki do istniejącej nawierzchni bitumicznej frezować na długości 20 m dla zrównania niwelety. Konstrukcja nawierzchni zjazdów z masy bitumicznej: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm o grubości 3 cm; warstwa masy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm -5,0 cm; podbudowa z kruszywa mineralnego 0-31,5 -10,0 cm; podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm -20,0 cm; warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm. Pobocza gruntowe drogi, po wykonaniu warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni, należy uzupełnić na szerokości 0,5 m i gr. do 10 cm mieszanką z kruszywa mineralnego 0-31,5 mm bazaltowego wraz z wyprofilowaniem spadku poprzecznego i zagęszczeniem do współczynnika Is=0,98. Odwodnienie projektowanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane pochylenia poprzeczne do pogłębionych i odbudowanych rowów przydrożnych. W ramach inwestycji pozostałe rowy przydrożne zostaną oczyszczone, wyprofilowane i odmulone. Skarpy schodzące w niektórych miejscach do krawędzi pobocza należy ściąć w celu uzyskania terenu do odbudowy rowu. Występujące na skarpach drzewa należy wyciąć i wykarczować. Wskazane przepusty pod drogą oraz na zjazdach należy przebudować stosując rury polietylenowe PEHD o wysokiej gęstości o średnicy 40 - 60 cm. Rzędne dna rowów należy dostosować do wlotów i wylotów istniejących i nowo projektowanych przepustów. Przepusty w dobrym stanie technicznym należy oczyścić. Przepusty do przebudowy pod drogą 2 szt o średnicy 600 mm i 1 o średnicy 900 mm. Przepusty do przebudowy pod zjazdami 16 szt. o średnicy 400 mm łącznie 88 mb i i 5 szt o średnicy 600 mm - 32 mb. Przepusty do przebudowy/budowy pod włączeniami 3 szt. o średnicy 400 mm - 18 mb i 3 szt. o średnicy 600 mm - 27mb. Przepusty do oczyszczenia 19 szt. o średnicy 400 mm, łącznie 194 mb, o średnicy 800 mm 1 szt. - 8,0 mb oraz 1 szt. o średnicy 500 mm - 9mb. Przepusty należy zabezpieczyć ściankami czołowymi. Ilość zjazdów 44 o łącznej powierzchni 702,0m2 (wraz z przystankiem autobusowym) Ilość włączeń 15 o łącznej powierzchni 803,5,0m2 Mury oporowe w km 0+370, L=20,0m oraz w km 1+231, L=25,0m Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: w km 0+326 -malowanie balustrad 2x 4,0m, w km 0+507 -nowe balustrady 2x 4,0m, w km 0+786 -nowe balustrady 2x 2,0m Oznakowanie poziome: linia krawędziowa ciągła - 9 573,0 mb oraz linia krawędziowa przerywana 387mb. W rejonie planowanej inwestycji punkty osnowy geodezyjnej należy zachować w stanie nienaruszonym lub wznowić po zakończeniu robót przy udziale uprawnionego geodety. W km 3+970 w miejscu projektowanego rowu znajduje się zdegradowany cokół nie istniejącego ogrodzenia, który należy rozebrać i wybudować za wykonanym rowem - 12 m. Roboty oznakować zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu tymczasowego na czas wykonywania robót. Wykonanie projektu organizacji ruchu tymczasowego należy do Wykonawcy robót. Po zakończeniu inwestycji wykonawca ma obowiązek dostarczyć inwestorowi geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz z kolaudantem powykonawczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, 2) w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 4) poręczeniach, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy nr: 79 1600 1462 0006 2052 0597 3150, z dopiskiem -wadium - Powtórzony Przetarg -Przebudowa drogi powiatowej nr 2808D dr. nr 363 -Męcinka - dr. nr 2610D w km 4+650 - 9+630 relacji Bogaczów - Pomocne [intensywne opady deszczu czerwiec 2012] 3. Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 4. Wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy zamawiającego przed terminem składania ofert, tj. do dnia 12.05.2016 r. do godz. 13:00. 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach, powinno być wniesione w oryginale w pok. nr 120 - KASA STAROSTWA POWIATOWEGO W JAWORZE do dnia składania ofert tj. do dnia 12.05.2016 r. do godz. 13:00, a kopię dokumentu podpisaną przez osobę upoważnioną za zgodność z oryginałem dołączoną do oferty. 7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach