Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, ul. Pasteura 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 784 11 74; 784 11 73 , fax. 71 784 00 45
- Data zamieszczenia: 2016-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
ul. Pasteura 1 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 784 11 74; 784 11 73, fax. 71 784 00 45
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UMW/AZ/PN-23/16 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych, będących wsadem do pojemników typu BOX, na potrzeby Jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych, będących wsadem do pojemników typu BOX, opisanych w zał. nr 1 do Siwz, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, do magazynu Działu Transportu i Zaopatrzenia UMW przy Wybrzeże L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław. 2) Zamawiający wymaga, aby oferowane artykuły posiadały odpowiednie atesty, znaki jakości, a jeżeli są wymagane, również Świadectwa Jakości Zdrowotnej PZH. 3) Zamawiający będzie składał jednostkowe zamówienia podpisane przez Kanclerza i Kwestora UMW, zawierające rodzaj i ilość artykułów higienicznych objętych zamówieniem. Wykonawca dostarczy artykuły do magazynu Działu Transportu i Zaopatrzenia przy Wybrzeże L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, w terminie nie dłuższym niż 6 dni roboczych (termin dostawy każdego jednostkowego zamówienia podlega ocenie). 4) Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do Siwz) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dostawą do magazynu Działu Transportu i Zaopatrzenia UMW. Podane w zał. nr 1 do Siwz ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości zamawianych artykułów. 5) Każdy Wykonawca składający ofertę do przetargu nr UMW/AZ/PN - 23/16 zobowiązany jest do złożenia próbek produktu (po 1 szt.) asortymentu przedstawionego w Formularzu ofertowym w Tabeli 2. 6) Za produkt równoważny do podanego w Tabeli 2 Formularza Ofertowego, Zamawiający uzna produkt spełniający parametry graniczne określone w Tabeli 2. 7) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione w projekcie umowy - załącznik nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337119006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy każdego jednostkowego zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa preparatów do higieny kuchni oraz artykułów czystościowo-higienicznych różnego zastosowania - mydło w płynie dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze.
Dodano: 2016-04-21 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny indywidualnej i ochrony przeciwko HIV.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawy środków czystości
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY I PRZYBORÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY OSOBISTEJ
Dodano: 2016-04-07 - DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I HIGIENY ORAZ WORKÓW RÓŻNYCH
Dodano: 2016-03-29 - BZP.3810.27.2016.KB
Dodano: 2016-03-22 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWO - HIGIENICZNYCH RÓŻNEGO ZASTOSOWANIA - MYDŁO W PŁYNIE dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa środków czystości i sprzętu do utrzymania porządku na terenie Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o. (nr FZ.271.16.2016.D.PN)
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa środków czystości-dogrywka; USK/DZP/PN-202/2015
Dodano: 2015-12-30 - Zakupu środków higieny dla Jednostki Wojskowej 5350.
Dodano: 2015-06-18