Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2212Z w m. Krzęcin ul. Pocztowa i Szkolna z włączeniem do DP nr 2228Z

Powiatowy Zarząd Dróg w Choszcznie ogłasza przetarg

  • Adres: 73-200 Choszczno, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 657 975 , fax. 957 657 975
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Choszcznie
    ul. Bolesława Chrobrego
    73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 657 975, fax. 957 657 975
    REGON: 81178218200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.choszczno.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2212Z w m. Krzęcin ul. Pocztowa i Szkolna z włączeniem do DP nr 2228Z
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przebudowy pasa drogowego drogi powiatowej na działce nr 224 i 171, ulica Pocztowa i ulica Szkolna w Krzęcinie. Przebudowa ma polegać na: doprowadzeniu nawierzchni drogi do stałej szerokości 6,00 m, wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej, przebudowie chodników, przebudowie zjazdów. Dla potrzeb projektowania, założono hektometraż lokalny, wprowadzono nowe punkty w miejscach końcowych odcinków inwestycji tj. punktach A, B, C. Długość trasy projektowanych odcinków drogi powiatowej do przebudowy: odcinek A - B = 155,40 m, odcinek A - C = 146,95 m. W projekcie objęto zakresem opracowania wykonanie zjazdów typu bramowego na działki przyległe do pasa drogowego przez projektowany chodnik, a szerokość zjazdów przyjęto wg rzeczywistych pomiarów po inwentaryzacji na miejscu w terenie. W miejscu przecięcia krawędzi nawierzchni zjazdów i drogi zastosowano skosy 1:1,5. Ponad to zaprojektowano dojścia do posesji chodnikami o szerokości 1,50 m, które są połączone z chodnikiem skosami 1:1. Przy pawilonach handlowych projektuje się pasy postojowe dla pojazdów klientów i dostawców o zmiennej szerokości wynikającej z zastanego obecnie stanu istniejącego. Przy budynku szkoły w pasie drogowym zaprojektowano zatokę postojową o szer. 4,50 m. Pod przebudowywaną jezdnią oraz pod zjazdami, pod którymi występuje sieć telekomunikacji, energetyczna oraz gazowa, należy w tych miejscach ułożyć rury ochronne dwudzielne fi160, bądź rury stalowe (w przypadku sieci gazowej). Projektując niweletę przebudowywanej drogi, podstawowym założeniem było ścisłe dostosowanie rzędnych projektowanych do rzędnych istniejącej nawierzchni oraz wpisanie w przebieg wysokościowy istniejącej nawierzchni na odcinku przeznaczonym do przebudowy oraz dopasowanie do poziomów istniejących zjazdów na posesje. Załamania niwelety projektowanej nawierzchni (różnice spadków) będą łagodzone łukiem pionowym wypukłym bądź wklęsłym, zgodnie z profilem podłużnym projektowanych odcinków. Spadek poprzeczny jezdni projektuje się daszkowy 2%, chodników - jednostronny 2%. Spadek poboczy projektuje się 8%. W przekrojach konstrukcyjnych charakterystycznych w skali 1:25 pokazano spadki poprzeczne nawierzchni, poboczy i elementy konstrukcyjne nawierzchni. Przyjęto następującą nawierzchnię jezdni na istniejącej konstrukcji - nakładka: 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego min. 3 cm (średnio 5 cm - ul. Pocztowa i skrzyżowanie, 3 cm - ul. Szkolna) - warstwa wiążąca - wyrównawcza z betonu asfaltowego Około 10 % ubytków istniejącej nawierzchni bitumicznej należy uzupełnić remontami cząstkowymi. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni w miejscu poszerzeń: 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 7 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 20 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 15 cm - warstwa odsączająca z piasku cm - warstwa wzmacniająca podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa Razem grubość nawierzchni: 62 cm. Podłoże gruntowe należy dogęścić do wskaźnika Is=1,0 i wtórnego modułu odkształcenia E2=100 MPa. W miejscu połączenia istniejącej nawierzchni jezdni z projektowaną nową nawierzchnią i poszerzeniem nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, pomiędzy warstwą ścieralną a wiążącą należy ułożyć siatkę wzmacniającą z włókna szklanego 100/100 kN o szerokości 1,0 m (0,5 m z każdej strony). Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodników: 8 cm - kostka betonowa wibroprasowana 5 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10 cm - warstwa podsypki z piasku Razem grubość nawierzchni: 38 cm Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów i zatoki dla postoju pojazdów: 8 cm - kostka betonowa wibroprasowana 5 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10 cm - warstwa podsypki z piasku Razem grubość nawierzchni: 43 cm Podłoże gruntowe dogęścić do Is = 1,0 i wtórnego modułu odkształcenia 100 MPa. Nawierzchnię drogi projektuje się obramować, krawężnikiem betonowym typu ulicznego o wymiarach 15x30x100 cm, wystającym o świetle h=10 cm. Obramowanie odcinka drogi powiatowej i na oddzieleniu zjazdów od jezdni projektuje się krawężnik betonowy typu najazdowego o wymiarach 15x22x100 cm, obniżony i wtopiony (zgodnie z planszą sytuacyjną dróg). Chodnik projektuje się ograniczyć obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100 cm. Wszystkie krawężniki i obrzeża projektuje się ustawić na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grub. 5 cm (obrzeża - grub. 3 cm) i ławie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15. Z uwagi na ograniczoną szerokość działki drogowej w projekcie nie przewiduje się nowych nasadzeń drzew i krzewów. Na projektowanym odcinku nie planuje się wycinki drzew, a jedynie przycinkę pielęgnacyjną krzaków, aby zachować skrajnię chodnika. Pobocze oraz tereny zielone projektuje się urządzić, jako trawniki, po ułożeniu warstwy humusu grubości 10 cm obsiać nasionami trawy i pielęgnować do pierwszego koszenia. Odwodnienie nawierzchni jezdni z wód powierzchniowych projektuje się jak dotychczas spadkami podłużnymi i poprzecznymi na pobocza i teren przyległy, urządzony, jako zieleń zgodnie z jego spadkiem w obszarze granic działek drogowych. Obecnie istniejący system odwodnienia spełnia swoją rolę. Szczegółowy opis zawiera projekt budowlany oraz Specyfikacje Techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: PKO BP: 21 1020 4867 0000 1402 0125 4366. 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Powiat Choszczeński – Powiatowy Zarząd Dróg w Choszcznie, ul. Bolesława Chrobrego 27a, 73-200 Choszczno. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1- 2 i 4 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 9. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy z Wykonawców musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – według załącznika nr 2 i 3. -W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art 86 ust. 3 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach