Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2021R Barycz - Nozdrzec

Powiat Brzozowski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-200 Brzozów, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4342645 , fax. 013 4342645
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzozowski
    ul. Armii Krajowej 1 1
    36-200 Brzozów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4342645, fax. 013 4342645
    REGON: 37044024100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzozow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2021R Barycz - Nozdrzec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakresz rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót: 1) Podbudowa: Istniejące warstwy podbudowy drogi (warstwa z kruszywa kamiennego i warstwa bitumiczna) zostaną wyrównane warstwą z kruszywa łamanego i tłucznia sortowanego. Warstwy podbudowy zostaną odpowiednio zagęszczone. Warstwa górna podbudowy zaprojektowana została z betonu asfaltowego i zostanie wyprofilowana do odpowiednich wartości pochylenia poprzecznego zgodnie z wymogami. 2) Nawierzchnia: Warstwa nawierzchni zostanie ułożona z mieszanek mineralno - bitumicznych klińcowo - żwirowych o lepiszczu asfaltowym grubości 4 cm, a warstwy podbudowy nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową. Warstwy zostaną wyprofilowane do odpowiednich wartości pochylenia poprzecznego zgodnie z wymogami. 3) Pobocza: Pobocza zostały zaprojektowanie do ścięcia, wyprofilowania i utwardzenia. Nawierzchnie poboczy na szerokości 0,50 m po obu stronach drogi stanowić będzie warstwa tłucznia o grubości warstwy po zagęszczeniu do 12 cm, w zależności od zawartych w dokumentacji przekrojów typowych drogi na poszczególnym kilometrażu, wykonana w spadku normatywnym 6 % na prostej i 2 % - 6 % na łukach. Pobocza zaprojektowano przebudować na długości j 26,500 km. 4) Zjazdy: Po wykonaniu drogi na istniejących zjazdach w liczbie 169 sztuk zaprojektowano uzupełnić ich nawierzchnie. W projekcie przewidziano istniejące zjazdy pokryć nawierzchnią asfaltową, inne kostką brukową na warstwie filtracyjnej, a jeszcze inne wykonać z tłucznia. 5) Elementy odwodnienia korpusu drogowego: Zasadniczym elementem odwodnienia drogi są rowy drogowe. W ramach przebudowy i udrożnienia odwodnienia drogi zaprojektowano pogłębienie i odtworzenie rowów przydrożnych na całym odcinku drogi, po jej obu stronach. Dodatkowo istniejące rowy odwadniające poddaje się profilowaniu, pogłębieniu i oczyszczeniu. Skarpy i dna kanałów zostaną umocnione płytami prefabrykowanymi (JOMB i koszami). Ponadto zaprojektowano wykonanie przedłużeń przepustów, umocnienie ich ścianek, osadzenie prefabrykowanych korytek żelbetowych na ławie z pospółką lub piasku i ułożenie ścieków drogowych prefabrykowanych korytkowych lub trójkątnych na podbudowie. 6) Chodniki: Na odcinku o długości 1,252 km, od km 12+780 do km 14+032 zaprojektowano lewostronny chodnik o zmiennej szerokości od 1,25 do 1,50 m. Zaprojektowano nawierzchnię chodnika wykonać z warstw mieszanek mineralno - bitumicznych, krawężniki betonowe na podsypce cementowo - piaskowej i obrzeża betonowe na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. 7) Elementy oznakowania i zabezpieczenia drogi: Oznakowanie drogi zaprojektowano do wykonania poprzez ustawienie znaków drogowych pionowych (zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych) w miejscach do tego wyznaczonych, zgodnie z dokumentacją techniczną w ilości 17 sztuk i 1 drogowskazu jednoramiennego. Na 14 odcinkach wzdłuż przedmiotowej drogi zaprojektowano barierę energochłonną SP - 04 o łącznej długości 2,432 km. Ponadto na odcinku 20 m zaprojektowano poręcze sztywne z pochwytem i przeciągiem na słupkach z rur o średnicy 60 i 38 mm w rozstawie 1,5 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępując do przetargu zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w kwocie 60 000, 00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: - Kierownik budowy (jedna osoba z min. 3 - letnim doświadczeniem zawodowym, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i przynależąca do OIIB); - Majster robót (jedna osoba z min. 2 - letnim doświadczeniem zawodowym, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i przynależąca do OIIB); b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty o wartości minimalnej dla jednego zadania 5 500 000, 00 PLN, z których każde polegało na wykonaniu robót polegających na budowie, remoncie, przebudowie lub modernizacji dróg; c) posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: - walec statyczny samojezdny 10 t - min. 1 szt.; - walec statyczny samojezdny 15 t - min. 1 szt.; - walec ogumiony - min. 1 szt.; - rozścielacz do mas bitumicznych - min. 1 szt.; - szczotka meczaniczna ciągniona - min. 1 szt.; - równiarka samojezdna - min. 1 szt.; - ciągnik kołowy - min. 1 szt.; - samochód do przewozu masy - min. 5 szt.; 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 6 000 000, 00 PLN (słownie: sześć milionów złotych 00/100); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie na podst. treści wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, na zasadzie -spełnia - nie spełnia - wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie wynikające z art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4 - 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz osób (kadry inżynieryjno - technicznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia, tj. kadra inżynieryjno - techniczna, posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej - okręgowej izby samorządu zawodowego); 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jeżeli dotyczy); 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót o wartości minimalnej dla jednego zadania 5 500 000, 00 PLN, z których każde polegało na wykonaniu robót polegających na budowie, remoncie, przebudowie lub modernizacji dróg (do wykazu należy dołączyć dokumenty - referencje, potwierdzające że wykazane w nim roboty zostały wykonane należycie); 8) wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, niezbędnego do realizacji niniejszego zamówienia; 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował (jeżeli dotyczy); 10) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 6 000 000, 00 PLN (słownie: sześć milionów złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/brzozowski/starostwo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach