Przetargi.pl
Przebudowa drogi nr 5307P w m. Rososzyca (rok 2010 odcinek długości ok. 1,160km)

Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Staszica 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 735-51-66 , fax. (062) 735 51 66
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim
    ul. Staszica 1 1
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 735-51-66, fax. (062) 735 51 66
    REGON: 25086406600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi nr 5307P w m. Rososzyca (rok 2010 odcinek długości ok. 1,160km)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania:Przebudowa drogi nr 5307P w m. Rososzyca (rok 2010 odcinek długości ok. 1,160km)- (od km 0+667 do km 1+ 817) zwane w dalszej treści niniejszej SIWZ przedmiotem zamówienia.Zamówienie obejmuje n/w zakres: - roboty pomiarowe; - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni; - roboty remontowe - frezowanie nawierzchni o gr. do 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych; - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną; - nawierzchnie z kamienia tłuczonego - warstwa górna o gr. 7cm (pobocza); - plantowanie skarp i korony nasypów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie technicznym, kosztorysie ofertowym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 8 i 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie następujących warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadają widzę i doświadczenie - tj. realizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówień odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za robotę budowlaną o podobnym zakresie i wartości zamawiający uzna budowę, przebudowę lub rozbudowę drogi, o wartości minimum 250 000,00zł złotych brutto każda. 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeśli posiadają urządzenia techniczne niezbędne do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Przez niezbędny potencjał sprzętowy należy rozumieć sprzęt wynikający z nakładów kosztorysu ofertowego. - dysponują lub będą dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą (posiadającymi) uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U z 2006r nr 156, poz.1118 ze zm ) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, w zakresie wymaganym do realizacji zadania, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - jeśli posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej sumę ubezpieczenia 100 000,00zł. Na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców, który ma zamiar brać udział w przetargu, zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu niżej wymienionych dokumentów warunkujących udział w postępowaniu przetargowym: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1A do SIWZ 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz.1655 ze zm ) - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz.1655 ze zm ) - załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz.1655 ze zm ) należy złożyć następujące dokumenty : 1). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat minimum 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia(załącznik nr 5 do SIWZ). Za robotę budowlaną o podobnym zakresie i wartości zamawiający uzna budowę, przebudowę lub rozbudowę dróg, o wartości minimum 250 000,00 złotych brutto każda oraz dokumenty (referencje lub kopie protokołów odbioru), potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane należycie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). W przypadku korzystania z osób udostępnianych przez inny podmiot - pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia wymienionych osób. 2). Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Przez niezbędny potencjał sprzętowy należy rozumieć sprzęt wynikający z nakładów kosztorysu ofertowego. 3). Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonanie zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według wzoru (załącznik SIWZ nr 4) - wymagane jest wykazanie kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi drogowymi bez ograniczeń. W przypadku korzystania z osób udostępnianych przez inny podmiot - pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia wymienionych osób. 4). Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - oświadczenie zgodnie § 1ust. 1 pkt.7 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r Nr 226,poz. 1817) 5). opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej sumę ubezpieczenia 100.000,00 zł. (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). a) Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów w celu potwierdzenia tych okoliczności przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów. b) przypadku korzystania ze zdolności finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, wykonawca przedłoży dodatkowo dokumenty wymagane w § 1 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r Nr 226,poz. 1817) z zastrzeżeniem że przedstawione dokumenty będą opiewały na kwotę nie mniejszą niż opisana wyżej polisa OC. 7. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz.1655 ze zm ) należy złożyć następujące dokumenty : 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 2). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 3). Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 4). Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 5). Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (o ile dotyczy, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. XII 7.1), XII 7.2), XII 7.3), XII 7.5) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b). nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienia (wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Zamiast dokumentu wskazanego w pkt. XII 7.4). - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy (wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. XII 7, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat-ostrowski.pl/?act=zamowieniajednostki&skrot=PZD
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach