Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mieczkowo

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, ul. Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5893720 lub 21 , fax. 525 893 722
  • Data zamieszczenia: 2019-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    ul. Rynek 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5893720 lub 21, fax. 525 893 722
    REGON: 92350872000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-kcynia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mieczkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mieczkowo. I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej – w zakresie jezdni i wjazdów na długości – wynoszącej 790 mb (z całości opracowania obejmującego 1550 mb). Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje również: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i wykończeniowe, zabezpieczenie urządzeń infrastruktury podziemnej, wykonanie stałej organizacji ruchu. Dokładne ilości robót związane z projektem budowy ulicy zawiera przedmiar robót. Na inwestycję składają się w szczególności następujące typy i zakresy robót (szczegółowo opisane w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 SIWZ): a) roboty przygotowawcze i zabezpieczające, na które składają się w szczególności: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w ilości 0,79 km, - zabezpieczenie urządzeń obcych zgodnie z uzgodnieniami z ich gestorami, - ułożenie rur ochronnych dla istniejących urządzeń obcych (jeżeli konieczne / wymagane), - przebudowa linii kablowych kolidujących z inwestycją obejmująca: wykonanie wykopów liniowych w ilości 24 m3, układanie w wykopie rur ochronnych dwudzielnych typu ARO o średnicy 110 mm i 160 mm w ilości 77 m oraz zasypanie wykopów liniowych w ilości 24 m3, - usunięcie krzewów, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną (dalej: ST); b) roboty rozbiórkowe i ziemne, na które składają się w szczególności: - zdjęcie warstwy humusu grubości 15 cm w ilości 405 m3 - z przeznaczeniem do późniejszego użycia przy umacnianiu skarp, zakładaniu trawników, sadzeniu drzew i krzewów oraz do innych czynności określonych w dokumentacji projektowej, - wykonanie wykopów mechanicznie z transportem na odległość 1 km na nasyp gruntu z wykopów w ilości 231 m3, - wykonanie wykopów mechanicznie z transportem na odkład nadmiar gruntu w ilości 748 m3, - wykonanie wykopów mechanicznie z transportem na odkład nadmiar humusu w ilości 258 m3, - pozyskiwanie gruntu z ukopu lub dokopu, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; c) odwodnienie – regulacje wysokościowe, na które składają się w szczególności: - budowa urządzeń, stanowiących elementy systemów odwadniających, ujętych w dokumentacji projektowej, - wykonanie (o ile wymagają tego warunki terenowe) urządzeń, które zapewnią odprowadzenie wód gruntowych i opadowych poza obszar robót ziemnych tak, aby zabezpieczyć grunty przed przewilgoceniem i nawodnieniem, - odwodnienie wykopów, - wykonanie rowów, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; d) roboty dot. podbudowy, na które składają się w szczególności: - wykonanie koryta mechanicznie do głębokości 10 cm wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gr. kat. I-VI, - ułożenie konstrukcji podbudowy pod jezdnię w ilości 3 343 m2, - ułożenie konstrukcji podbudowy pod zjazdy w ilości 727 m2, - ułożenie konstrukcji podbudowy pod pobocze umocnione w ilości 1 580 m2, - wykonanie warstw odsączających i odcinających, stanowiących część podbudowy pomocniczej, w przypadku gdy podłoże stanowi grunt wysadzinowy lub wątpliwy, nieulepszony spoiwem lub lepiszczem, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; e) roboty dot. nawierzchni i krawężników, na które składają się w szczególności: - oczyszczenie mechaniczne podbudowy pod warstwę wiążącą z betonu asfaltowego w ilości 3 343 m2, - skropienie emulsją asfaltową 60% w ilości 0,6kg/m2 podbudowy pod warstwę wiążącą w ilości 3 343 m2, - oczyszczenie mechaniczne pod warstwę ścieralną z betonu asfaltowego w ilości 3 343 m2, - skropienie emulsją asfaltową 60% w ilości 0,4kg/m2 pod warstwę ścieralną, w ilości 3 343 m2, - oczyszczenie mechaniczne pod warstwę ścieralną zjazdów z betonu asfaltowego w ilości 727 m2, - skropienie emulsją asfaltową 60% w ilości 0,4kg/m2 pod warstwę ścieralną zjazdów w ilości 727 m2, - wykonanie podbudowy zasadniczej dla wykonania konstrukcji jezdni z mieszanki kruszywa niezwiązanego (wytworzonego z kruszyw naturalnych) 0/31,5 o grubości 20 cm w ilości 3 343m2, - wykonanie podbudowy zasadniczej dla wykonania konstrukcji zjazdów z mieszanki kruszywa niezwiązanego (wytworzonego z kruszyw naturalnych) 0/31,5 o grubości 15 cm w ilości 727 m2, - wykonanie podbudowy zasadniczej dla wykonania konstrukcji pobocza umocnionego z mieszanki kruszywa niezwiązanego (wytworzonego z kruszyw naturalnych) 0/31,5 o grubości 10 cm w ilości 727 m2, - wykonanie warstwy wiążącej jezdni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 z kruszywa granulowanego i łamanego z transportem, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, w ilości 3 201 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm: na jezdni w ilości 3 106 m2 oraz na zjazdach w ilości 661 m2, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; f) wykonanie robót wykończeniowych, na które składają się w szczególności: - ustawienie słupków z rur stalowych o średnicy 70 mm do znaków drogowych w ilości 18 szt., - przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do gotowych słupków w ilości 2 + 4 + 6 + 4 szt., - wykonanie humusowania z obsianiem skarp przy grubości humusu 10 cm w ilości 1 464 m2, - plantowanie terenu, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; g) zapewnienie czasowej organizacji ruchu, a po zakończeniu prac – ustanowienie stałej organizacji ruchu; h) pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych przed dniem dokonania odbioru końcowego, wraz z potwierdzeniem złożenia operatu w ośrodku dokumentacji geodezyjnej; i) Przyjęte parametry techniczne: kategoria ruchu KR – 1, klasa techniczna drogi – L, Vproj. – 30 km/h i 50 km/h, szerokość nawierzchni – 5,00 m i 3,50 m + umocnione pobocze o szerokości 2 x 1,00 m (lokalnie 2 x 0,75 m); j) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 SIWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów! II. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2018.917 ze zm.). 2. Wykonawca winien dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie. 3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji przez Wykonawcę warunku wskazanego w pkt. 1 w całym okresie realizacji zamówienia. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, który zawiera również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia tych wymagań. III. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. IV. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. Odbiór techniczny nastąpi w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę zakończenia robót. 3. Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzeniu przez inspektora nadzoru prawidłowego wykonania robót (protokół końcowy z wynikiem pozytywnym). UWAGA: Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy tego z zadań częściowych, na które zamierza złożyć swoją ofertę!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U.2019.310). 3. W przypadku wadium niegotówkowego (poręczenia lub gwarancje) Wykonawca może, według swojego wyboru: a) złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium u Zamawiającego, a kserokopię tak złożonego zabezpieczenia wadialnego, potwierdzoną przez pracownika przyjmującego zabezpieczenie, dołączyć do dokumentów ofertowych, b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty – dokument ten nie będzie stanowił części oferty i zostanie zwrócony Wykonawcy po zakończeniu postępowania, chyba że z treści dokumentu wynika, że nie jest to konieczne (w szczególności: jest w nim zakreślona data obowiązywania, a jego wystawca zastrzegł, iż po jej upływie poręczenie lub gwarancja wygasa). 4. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ppkt 11 lit. a-d – bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium ma zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert. 6. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SIWZ. 7. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.2.2019” oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na który ma zostać dokonany zwrot wadium, jeżeli ma to być rachunek inny, niż ten, z którego nastąpił przelew. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy wadium, jeżeli: a) dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, Wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.: być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy, b) wypełniony (i uzupełniony, jeżeli trzeba) formularz kosztorysu ofertowego, stanowiącego załącznik do SIWZ, który winien zawierać: Informację o narzutach, Tabelę elementów scalonych, Kalkulację kosztów, Zestawienie poszczególnych pozycji cen Robocizny, Materiałów i Sprzętu – bądź kosztorys ofertowy przygotowany samodzielnie, w oparciu o dokumenty wskazane w Rozdziale III pkt. 10 – 14 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach