Przetargi.pl
Publikacja cyklicznej wkładki informacyjnej dla mieszkańców Torunia, stanowiącej integralną część tytułu prasowego - dziennika, tygodnika lub dwutygodnika ukazującego się na terenie miasta Toruń w 2019 r.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2019-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Publikacja cyklicznej wkładki informacyjnej dla mieszkańców Torunia, stanowiącej integralną część tytułu prasowego - dziennika, tygodnika lub dwutygodnika ukazującego się na terenie miasta Toruń w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: publikacja cyklicznej wkładki informacyjnej dla mieszkańców Torunia, stanowiącej integralną część tytułu prasowego - dziennika, tygodnika lub dwutygodnika ukazującego się na terenie miasta Toruń w 2019 r. 1) Cykl wydawniczy - co 2 tygodnie, z możliwością modyfikacji w miarę potrzeb zamawiającego. Proponowany terminarz w punkcie nr 11. 2) Objętość każdej wkładki wyniesie 4 strony na rozkładówce. Druk w pełnym kolorze. 3) Papier - taki sam, jak papier redakcyjnej części tytułu prasowego. 4) Dzień wydania: dla dziennika wydanie magazynowe tj. piątek; dla tygodnika lub dwutygodnika - dzień ukazywania się pisma. 5) Wykonawca opublikuje w ramach swojego tytułu prasowego 18 wkładek, zawierających teksty redakcyjne, w layoucie nieodbiegającym od szaty graficznej części redakcyjnej tytułu prasowego. 6) Teksty, zdjęcia i inne materiały do druku dostarczy zamawiający, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w pkt 8. 1) oraz 8. 2). 7) Wykonawca złamie, przygotuje do druku, wydrukuje i dokona kolportażu wkładki informacyjnej w ramach swojego tytułu prasowego, we wskazanych przez zamawiającego terminach, przy czym: a)złamanie wkładki informacyjnej obejmuje wykonanie przez wykonawcę wszystkich czynności związanych z rozmieszczeniem na szpaltach tekstów, zdjęć, wykresów i innych elementów strony, zgodnie z zasadami łamania wydawnictw prasowych stosowanymi w tytule prasowym, w tym także wykonanie czynności technicznych związanych z poprawą parametrów jakościowych dostarczonych fotografii, wykonaniem wykresów na podstawie dostarczonych danych liczbowych, wykonaniem schematycznych mapek, o ile zajdzie taka potrzeba; b)przygotowanie do druku obejmuje wykonanie przez wykonawcę wszystkich czynności technicznych niezbędnych do wykonania druku wkładki informacyjnej w ramach tytułu prasowego, w jakości technicznej nieodbiegającej od pozostałych stron tego tytułu; c)druk i kolportaż wkładki informacyjnej obejmuje wykonanie przez wykonawcę wszystkich czynności technicznych i organizacyjnych niezbędnych do poprawnego wydruku wkładki jako integralnej części tytułu prasowego oraz rozprowadzenie wkładki razem z tym tytułem w sieciach dystrybucji, z których korzysta wykonawca w ramach dystrybucji swojego tytułu prasowego. 8)Wykonawca zamieści na stronie internetowej tytułu wskazanego w ust.1wzoru umowy zapowiedzi ukazania się informatora, w postaci banera informującego o wydaniu Informatora. Baner będzie umieszczony najpóźniej w dniu poprzedzającym datę wydania, na stronie głównej serwisu o adresie: wykonawcy usługi i zapewni minimalna liczbę wyświetleń na stronie równą połowie dziennej liczby użytkowników otwierających stronę główną, przy zastosowaniu limitu max dwóch wyświetleń dla jednego użytkownika. Powierzchnia banera nie mniejsza niż ekwiwalent prostokąta o wymiarach 250 x 200 pikseli. Położenie na stronie - nie niżej niż drugi ekran, przy rozdzielczości ekranu 1920 x 1200 pixeli. 9) Minimalny nakład rozkolportowany: 10 000 egzemplarzy, przy czym dystrybucja tytułu, którego częścią jest wkładka, jest monitorowana przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. 10) Wykonawca przekaże Zamawiającemu plik PDF ze złamana wkładką, wraz z prawem do publikacji tego pliku na stronach internetowych Zamawiającego. 11) Terminarz wydań: a) 10, 24 maja, przy czym 10 maja dwa wydania po cztery strony każde b) 7, 21 czerwca c) 5, 19 lipca d) 2, 16, 30 sierpnia e) 13, 27 września f) 11, 25 października g) 8, 22 listopada h) 6, 20 grudnia Daty wskazane wyżej mogą ulec przesunięciu, jednak ostatnie wydanie nie może nastąpić później niż 31.12.2019 r., o ile Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej o przesunięciu terminu emisji Informatora nie później niż na siedem dni kalendarzowych przed planowaną datą publikacji. 1.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79824000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełniony formularz oferty .Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). - Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach