Przetargi.pl
Remont trzech odcinków dróg gminnych.

GMINA DOBRE ogłasza przetarg

  • Adres: 88-210 Dobre, ul. Dworcowa 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542850125 , fax. 542850660
  • Data zamieszczenia: 2023-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DOBRE
    ul. Dworcowa 6
    88-210 Dobre, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542850125, fax. 542850660
    REGON: 910866643
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdobre.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont trzech odcinków dróg gminnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont trzech odcinków dróg gminnych.Zadanie 1Remont drogi gminnej Nr 180120C Dobre Wieś - Byczyna na odcinku 0,329 km.1. Roboty przygotowawcze2. Ścinanie poboczy3. Oczyszczenie i skropienie nawierzchni4. Wykonanie warstwy ścieralnej5. Wykonanie zjazdów6. Umocnienie poboczy7. Geodezyjna dokumentacja powykonawczaZadanie 2Remont drogi gminnej Nr 180137C Smarglin - Smarglin na odcinku 0,344 km.1. Roboty przygotowawcze2. Ścinanie poboczy3. Oczyszczenie i skropienie nawierzchni4. Wykonanie warstwy ścieralnej5. Wykonanie zjazdów6. Umocnienie poboczy7. Wykonanie oznakowania pionowego8. Geodezyjna dokumentacja powykonawczaZadanie 3Remont drogi gminnej Nr 180101C Bachorza – Narkowo na odcinku 0,162 km.1. Roboty przygotowawcze2. Ścinanie poboczy3. Oczyszczenie i skropienie nawierzchni4. Wykonanie warstwy ścieralnej5. Wykonanie zjazdów6. Umocnienie poboczy7. Geodezyjna dokumentacja powykonawczaOpis przedmiotu zamówienia tworzą dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością:1. Umowa2. Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego3. Projekt techniczny4. Przedmiary robót5. SSTWiOR6. Oferta WykonawcyUzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:• Dobre Wieś - Byczyna.zip• Smarglin - Smarglin.zip• Bachorza - Narkowo.zip
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:- 3000 złWadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego.Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:a) upływu terminu związania ofertąb) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznegoc) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi z nawierzchnią bitumiczną o wartości nie mniejszej niz 300000,00 złotych brutto każde.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach