Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 180126C Bronisław - Koszczały

GMINA DOBRE ogłasza przetarg

  • Adres: 88-210 Dobre, ul. Dworcowa 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542850125 , fax. 542850660
  • Data zamieszczenia: 2023-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DOBRE
    ul. Dworcowa 6
    88-210 Dobre, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542850125, fax. 542850660
    REGON: 910866643
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdobre.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 180126C Bronisław - Koszczały
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 180126C Bronisław – Koszczały na odcinku 0,610 km.1. Roboty przygotowawcze2. Wykonanie podbudowy tłuczniowej3. Wykonanie warstwy ścieralnej4. Wykonanie zjazdów5. Oznakowanie pionowe7. Umocnienie poboczy8. Geodezyjna dokumentacja powykonawczaOpis przedmiotu zamówienia tworzą dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością:1. Umowa2. Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego3. Projekt techniczny4. Przedmiary robót5. SSTWiOR6. Oferta Wykonawcy4.2.1 Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:• PROJEKTBRONISŁAW -KOSZCZAŁY 2023 STYCZEŃ.doc• ORIENTACJA PRZEBUDOWA - BRONISLAW KOSZCZAŁY 2023_000149.pdf• PRZEDMIAR UAKTUALNIONY BRONISAW - KOSZCZAŁY.pdf• PRZEKRÓJ I-I (32).pdf• PRZEKRÓJ II-II (26).pdf• PRZEKRÓJ III-III (11).pdf• pzt arkusz 1 (18).pdf• pzt arkusz 2 (12).pdf• pzt arkusz 3 (6).pdf• Projekt STAŁEJ ORG, RUCHU Bonisław Koszczały 2022.docx• ORIENTACJA RUCH - BRONISLAW KOSZCZAŁY 2023_000148.pdf• arkusz 1 (14).pdf• arkusz 3 (13).pdf• arkusz 4 (8).pdfRównoważnośćPrzyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.Wymagania w zakresie zatrudniania na podstawie stosunku pracyZamawiający zobowiązuje wykonawcę oraz podwykonawców, aby osoby wykonujące wskazane przez zmawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie robót budowlanych bezpośrednio przy realizacji zamówienia.W celu weryfikacji zatrudniania, przez wykonawcę oraz podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Umowa przewiduje możliwość żądania przez zamawiającego:1) oświadczenia zatrudnionego pracownik2) oświadczenia wykonawcy oraz podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownikaDokumenty żądane przez zamawiającego zawierają informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.Zamawiający zastrzega możliwość osobistej weryfikacji pracowników na miejscu przez osoby wyznaczone przez zamawiającego.Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w zakresie czynności opisanych przez zamawiającego. Brak realizacji tego obowiązku oznaczać będzie wymierzenie przez zamawiającego kary umownej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:- 3000 zł14.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego.14.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 19954910110010018820100001b) gwarancjach bankowychc) gwarancjach ubezpieczeniowychd) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.14.3. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.14.4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zadania polegające na budowie lub przebudowie drogi z nawierzchnią bitumiczną o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł, brutto każde.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach