Przetargi.pl
„Przebudowa dróg powiatowych nr: 2920C, 2929C oraz 2935C, z podziałem na 3 części”

POWIAT WŁOCŁAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Cyganka 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 230 46 00
  • Data zamieszczenia: 2023-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT WŁOCŁAWSKI
    ul. Cyganka 28
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 230 46 00
    REGON: 910866778
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wloclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg powiatowych nr: 2920C, 2929C oraz 2935C, z podziałem na 3 części”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2920C Kowal – Dobrzelewice – Baruchowo na odcinku od 2+260 do km 3+255”.Roboty budowlane na drodze powiatowej nr 2920C Kowal – Dobrzelewice – Baruchowo, prowadzone będą w miejscowości Bogusławice na odcinku od km 2+260 do km 3+255. Droga ta jest drogą jednojezdniową, dwukierunkową, dwupasową. Posiada obustronne pobocza gruntowe na odcinku objętym dokumentacja projektową. Ruch pojazdów pomiędzy miejscowościami zlokalizowanymi przy drodze, a także docelowy do posesji. Droga stanowi alternatywne połączenie dla drogi wojewódzkiej nr 265. Odcinek objęty opracowaniem położony jest poza obszarem zabudowanym. Zaprojektowano jezdnię dostosowaną do istniejącej nawierzchni bitumicznej (4.8 m-5.2m). Od km 2+332 do km 3+255 zaprojektowano chodnik lewostronny szerokości 2.15m, z prawej strony przewidziano pobocze z kruszywa szer. 1m i oczyszczenie z regulacją istniejącego rowu. Zaprojektowano także przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i wjazdów na posesje na istniejącym przepuście w km 2+417 zaprojektowano przebudowę (polegającą na dobudowaniu ścian czołowych) przepustu drogowego pod koroną drogi powiatowej i budowę przepustów drogowych. Wody opadowe i roztopowe będą spływać poprzez wpust i ścieki podchodnikowe do przebudowywanych rowów przydrożnych. Z części jezdni przeciwległej do chodnika odwodnienie zapewnione będzie w istniejący sposób – powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych. Istniejący przepust drogowy o średnicy 30cm i długości 9,25 w km 2+595 będzie zlikwidowany. Drzewa kolidujące z przebudową drogi będą wycięte. Planuje się dokonanie nasadzeń zastępczych. Roboty obejmują również budowę oświetlenia chodnika i przejścia dla pieszych. W pasie realizacji robót występują sieci uzbrojenia terenu: napowietrzna linia energetyczna, sieć wodociągowa, przyłącza wodociągowe, kanalizacja sanitarno-deszczowa, kable telekomunikacyjne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - załącznik nr 1 do SWZ.Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Projekt wykonawczy.UWAGA: Przedmiar robót (kosztorys ofertowy ślepy) ma charakter pomocniczy. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 2a do SWZ dla Części Nr 1.Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465, t.j.) tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania roboty: rozbiórkowe, przygotowawcze, ziemne, konstrukcyjne, brukarskie, bitumiczne, montażowe.Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).Zadanie inwestycyjne umieszczone na „Liście zadań rekomendowanych do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg” – województwo kujawsko-pomorskie – nabór 3/2023/RFRD.Część 2: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2929C Osiecz Wielki – Chodecz na odcinku od km 10+250 do km 10+475”.Roboty budowlane, na drodze powiatowej nr 2929C Osiecz Wielki – Chodecz, prowadzone będą w miejscowości Chodecz na odcinku od km 10+250 do km 10+475 (tj. odcinek ulicy Aleja Zwycięstwa pomiędzy drogą wojewódzką nr 269 (ulica Warneńczyka), a Placem Tadeusza Kościuszki. Droga powiatowa łączy drogę wojewódzką nr 269 z Rynkiem w Chodczu i zapewnia dojazd do budynków mieszkalnych i usługowych. Jest drogą jednojezdniową, dwukierunkową, dwupasową. Ruch pieszy odbywa się w chwili obecnej po drodze dla pieszych z obu stron jezdni, o szerokości ok. 2,5m. Istniejąca jezdnia bitumiczna jest o szerokości 6,00-6,40m. Zaprojektowano nakładkę na istniejącą jezdnię, z zawężeniem jezdni do 5,5m. Po stronie zachodniej (prawej zgodnie z kierunkiem pikietaża) zaprojektowano drogę dla pieszych i rowerów o szerokości 3m, oddzieloną od jezdni krawężnikiem 15x30cm. Po stronie wschodniej (lewej zgodnie z kierunkiem pikietaża) zaprojektowano drogę dla pieszych o szerokości 2,5m z lokalnym przewężeniem do 1,8m. Wzdłuż drogi zaprojektowano miejsca postojowe o wymiarach 2,5m x 6m w ilości 6 sztuk. Odprowadzenie wód opadowych z istniejącej nawierzchni projektuje się do projektowanej kanalizacji deszczowej, z włączeniem do istniejącej komory deszczowej, zlokalizowanej w pasie drogi wojewódzkiej 269 dz.312/2 (ul. Warneńczyka). Drzewa kolidujące z przebudową drogi, będą wycięte. Planuje się dokonanie nasadzeń zastępczych. W pasie realizacji robót występują uzbrojenie terenu: napowietrzna linia energetyczna, telekomunikacyjna, sieć wodociągowa, przyłącza wodociągowe, kanalizacja sanitarnodeszczowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - załącznik nr 1 do SWZ.Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Projekt wykonawczy.UWAGA: Przedmiar robót (kosztorys ofertowy ślepy) ma charakter pomocniczy. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 2b do SWZ dla Części Nr 2.Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465, t.j.) tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania roboty: rozbiórkowe, przygotowawcze, ziemne, konstrukcyjne, brukarskie, bitumiczne, montażowe. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). Zadanie inwestycyjne umieszczone na „Liście zadań rekomendowanych do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg” – województwo kujawsko-pomorskie – nabór 3/2023/RFRD.Część 3: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2935C Chodecz – Kaliska – Lubień Kujawski na odcinku od km 8+665 do km 9+662”.Roboty budowlane, na drodze powiatowej nr 2935C Chodecz – Kaliska – Lubień Kujawski, prowadzone będą w miejscowości Lubień Kujawski dz. nr 323/1, 372, 457, 458 na odcinku od km 8+665 do km 9+662 (tj. od początku terenu zabudowanego do drogi krajowej nr 91). Droga powiatowa łączy drogę powiatową nr 2938C z drogą krajową nr 91 i zapewnia dojazd do pól uprawnych i budynków mieszkalnych i usługowych. Jest drogą jednojezdniową, dwukierunkową, dwupasową. Ruch kołowy i pieszy odbywa się w chwili obecnej po drodze bitumicznej o szerokości 6,00-7,00m. Wzdłuż drogi powiatowej zlokalizowany jest chodnik lewostronny do km 8+830, od tego miejsca chodnik usytuowany jest po obu tronach drogi. Jest to odcinek o nawierzchni bitumicznej. Zaprojektowano jezdnię dostosowaną do istniejącej nawierzchni bitumicznej (6 m-6,20m). Od km 8+665,00 do km 8+830,00 zaprojektowano chodnik lewostronny szerokości 2m, z prawej strony przewidziano pobocze z kruszywa szer. 1m i oczyszczenie z regulacją istniejącego rowu. Od km 8+830,00 do km 9+100,00 zaprojektowano chodnik obustronny szer. 2m. Od km 9+100,00 do km 9+520,00 zaprojektowano chodnik obustronny szer. min. 2m. z opaskami szer. 1,00 – 1,5m. Od km 9+520,00 do km 9+644,51 zaprojektowano chodnik prawostronny szer. min. 2m. z opaską szer. 1,00 – 1,8m. Drzewa kolidujące z przebudową drogi będą wycięte. Planuje się dokonanie nasadzeń zastępczych. W pasie realizacji robót występują sieci uzbrojenia terenu: napowietrzna linia energetyczna, sieć wodociągowa, przyłącza wodociągowe, kanalizacja sanitarno-deszczowa, sieć gazowa, kable telekomunikacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - załącznik nr 1 do SWZ.Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Projekt wykonawczy.UWAGA: Przedmiar robót (kosztorys ofertowy ślepy) ma charakter pomocniczy. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 2c do SWZ dla Części Nr 3.Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465, t.j.) tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania roboty: rozbiórkowe, przygotowawcze, ziemne, konstrukcyjne, brukarskie, bitumiczne, montażowe.Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).Zadanie inwestycyjne umieszczone na „Liście zadań rekomendowanych do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg” – województwo kujawsko-pomorskie – nabór 3/2023/RFRD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 16. Warunki udziału w postępowaniu.16.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:16.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;16.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;16.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;16.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; Część 1: wymagane minimum: jedna robota budowlana o wartości brutto min. 1.000.000,00 zł w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi/dróg, obejmująca swym zakresem wykonanie robót bitumicznych; wykonana w ramach jednego kontraktu; Część 2: wymagane minimum: jedna robota budowlana o wartości brutto min. 1.000.000,00 zł w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi/dróg, obejmująca swym zakresem wykonanie robót bitumicznych; wykonana w ramach jednego kontraktu; Część 3: wymagane minimum: jedna robota budowlana o wartości brutto min. 2.000.000,00 zł w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi/dróg, obejmująca swym zakresem wykonanie robót bitumicznych; wykonana w ramach jednego kontraktu;b) dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, to jest min.:- jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi wynikającymi z postanowień ustawy dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682, ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności właściwej do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważne.Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r., poz. 334, ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach