Gmina Łubianka ogłasza przetarg
- Adres: 87-152 Łubianka, Aleja Jana Pawła II 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 678 82 17
- Data zamieszczenia: 2023-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubianka
Aleja Jana Pawła II 8
87-152 Łubianka, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 678 82 17
REGON: 871118721 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa bezpieczeństwa pieszych poprzez budowę bezpiecznego przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną w ramach przebudowy skrzyżowania drogi woj. nr 553 z drogą gminną nr 100464C w Łubiance - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa pieszych poprzez budowę bezpiecznego przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną w ramach przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 553 z drogą gminną nr 100464C (ul. Wichrowa) w miejscowości Łubianka.2. Zakres prac w ramach realizacji zadania obejmuje m.in:1) Roboty drogowe: - roboty rozbiórkowe – 1 kpl- budowa przepustu pod zjazdami – 16mb- frezowanie nawierzchni asfaltowej o pow. 100m2 (materiał do przekazania inwestorowi)- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 245m2- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem – 255m2- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wiążąca – 235m2- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna – 230m2- utwardzenie poboczy z kruszywa łamanego – 55m2- ustawienie pionowych znaków drogowych – 10 szt. - oznakowanie poziome – na gorąco za pomocą mas termoplastycznych – 26,43 m2- wykonanie chodnika – 96m2- wykonanie nawierzchni dla niewidomych z płytek 50x50x8- 4m22) Roboty elektryczne:- wykonanie linii kablowej zasilania sygnalizacji świetlnej– 1 kpl- montaż latarń sygnałów ulicznych – 11 szt.- montaż elementów systemu wideodetekcji – 3 szt.- montaż systemu radarowego – 2 szt.- montaż przycisków zgłoszeniowych – 2 szt.- montaż opraw oświetleniowych LED asymetrycznych – 2 szt.- wykonanie pomiarów - kpl3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazuje dokumentacja techniczna, która stanowi Załącznik nr 10 SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie3) sytuacji finansowo-ekonomicznej:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który dysponuje lub dysponować będzie co najmniej po jednej osobie uprawnionej:a. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej orazb. do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.3. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-05
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 170521C relacji Białowieżyn -Lipno
Dodano: 2024-06-06 - Przebudowa dróg gminnych z podziałem na 4 części
Dodano: 2024-05-28 - Budowa ulicy Kruszańskiej w Inowrocławiu
Dodano: 2024-03-05 - Przebudowa dróg gminnych w gminie Książki
Dodano: 2024-02-15 - Budowa drogi gminnej nr 170256C oraz 170257C w miejscowości Makówiec gm. Chrostkowo
Dodano: 2024-01-09 - „Przebudowa dróg powiatowych nr: 2920C, 2929C oraz 2935C, z podziałem na 3 części”
Dodano: 2023-10-19 - Budowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych, z podziałem na 4 części
Dodano: 2023-08-10 - Remont trzech odcinków dróg gminnych.
Dodano: 2023-08-02 - Remont odcinków dróg powiatowych nr 2737C Cyprianka – Wielgie od km 2+480 do km 3+910 i nr 2933C Izbica Kujawska – Nowa Wieś – Błenna od km 10+690 do km 11+985
Dodano: 2023-06-20 - Przebudowa drogi gminnej Nr 180126C Bronisław - Koszczały
Dodano: 2023-06-15