Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Grzegorzew - ul. Polna

Gmina Grzegorzew ogłasza przetarg

  • Adres: 62-640 Grzegorzew, Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2718255
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grzegorzew
    Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1 1
    62-640 Grzegorzew, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2718255
    REGON: 00053852100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grzegorzew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Grzegorzew - ul. Polna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zadania: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Grzegorzew - ul. Polna 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na: - roboty ziemne - wykonanie odwodnienia - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej - wykonanie nawierzchni asfaltowej - wykonanie oznakowania pionowego Szczegółowy opis zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ 3. Na zrealizowany przedmiot zamówienia, Wykonawca udzieli co najmniej 3 lat gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 3. Wadium Wykonawca wnosi w wybranej przez siebie, zgodnej z ustawą Prawozamówień publicznych, formie. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy przekazać je przelewem na rachunek bankowy: Ludowy Bank Spółdzielczy Strzałkowo Filia Grzegorzew nr 67 8543 0000 2007 7000 0260 0002 z adnotacją wadium na zadanie pn. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Grzegorzew - ul. Polna.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tzn. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą uprawniającą do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej i sanitarnej, będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać iż łącznie spełniają powyższy warunek. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2) udzielą minimum 36-cio miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedstawić w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 2 do SIWZ 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SIWZ 7) dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, będącymi przedmiotem zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (branża drogowa, branża sanitarna), a także że są wpisane na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 8) wykazu robót budowlanych (zakończonych przed terminem składania ofert) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zgodnie z warunkiem opisanym w pkt. V.1.b SIWZ) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje) - załącznik nr 6 do SIWZ Ponadto oferta powinna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty - według załącznika nr 1 do SIWZ 2) dowód wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w gotówce do oferty należy załączyć kserokopię potwierdzenia wpłaty. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, oryginał należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Grzegorzewie pok. nr 10 do terminu wyznaczonego na składanie ofert, a kserokopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 3) kosztorys ofertowy, należy wykonać metodą kalkulacji szczegółowej 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców (w przypadku składania oferty wspólnej) 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty i/lub poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem (jeżeli Wykonawca upoważnił osobę/y do reprezentacji) 6) Harmonogram rzeczowo - finansowy - według załącznika nr 11 do SIWZ 7) Wykaz prac powierzonych do podwykonania - według załącznika nr 5 do SIWZ 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grzegorzew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach