Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ul. Matejki w Małomicach

Gmina Małomice ogłasza przetarg

  • Adres: 67-320 Małomice, Plac Konstytucji 3 maja
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 683769027 , fax. +48 683769027
  • Data zamieszczenia: 2022-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małomice
    Plac Konstytucji 3 maja
    67-320 Małomice, woj. lubuskie
    tel. +48 683769027, fax. +48 683769027
    REGON: 970770391
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://malomice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ul. Matejki w Małomicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej ul. Matejki w Małomicach obejmująca wykonanie przebudowy jezdni pow. 2600 m 2• warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11 S – gr. 4 cm• warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 11 W – gr. 4 cm• istniejąca konstrukcja po sfrezowaniu nawierzchniwykonanie zjazdów asfaltowychWykonanie chodników - pow. 850 m2 • kostka betonowa typ Holland szara – gr. 8 cm• podsypka z kruszywa łamanego 0/5 – gr. 5 cm• warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5, • istniejące podłoże gruntowe, dogęszczone Is>1,0; E2> 80 Mpa- zjazdów z kostki betonowej - pow. 370 m2• kostka betonowa typ Holland grafitowa – gr. 8 cm• podsypka z kruszywa łamanego 0/5 – gr. 5 cm• warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5, • istniejące podłoże gruntowe, dogęszczone Is>1,0; E2> 80 MpaBudowa kanału technologicznego Budowa oświetlenia drogowego.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa „Przebudowy drogi gminnej ulicy Matejki w Małomicach - w załączeniu.4.3. Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy dowyceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagina to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilościobmiarowej określonych robót ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane zaroboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych dowykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawieprojektu w cenie podanej w ofercie. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawcazobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty, ponieważ w ramachwynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robótprzewidzianych w którymkolwiek z dokumentów stanowiących załącznik do SWZ.Wykonawca, dla obliczenia ceny i we własnym zakresie ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkościwedług własnych obliczeń na podstawie projektu oraz specyfikacji.Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia.4.4. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją;2) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia ze stosownymi organami orazwprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu;3) W przypadku, gdy dokumentacja projektowa nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lubwykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzuje dostatecznie rodzaju i standardumateriałów, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o wyjaśnienie. Jeżeli w dokumentacji projektowejpodana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały luburządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich wżaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania materiałów innych niż przewidziane w projekcie na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że materiały te są równoważne w zakresie jakościowym. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawiania Zamawiającemu wykazu materiałów i wyrobów budowlanych przewidzianych do wbudowania, celem zatwierdzenia tego wykazu przez Zamawiającego;4) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom PN - EN lub równoważnym oraz o gorszychparametrach niż określone w projekcie;5) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzątechniczną, zawartą z Zamawiającym umową oraz wytycznymi inspektora nadzoru;6) Zwraca się uwagę na wykonywanie robót ziemnych, które powinny być prowadzone ze szczególną ostrożnością tak, abynie spowodować większych uszkodzeń w terenie, mogących być nieodwracalnymi i stwarzać problem z odtworzeniemistniejącego stanu;7) Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane roboty oraz abyuzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje , które mogą być konieczne do przygotowaniaoferty i podpisania umowy. Wizję lokalną można przeprowadzić samodzielnie lub z przedstawicielem Zamawiającego, pouprzednim umówieniu telefonicznym – tel. 68 3769027;8) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;9) Zamawiający wymaga, w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom aby Wykonawca wskazał w oferciete części zamówienia oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców;10) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych;11) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;12) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł. (słownie pięć tysięcy złotych).20.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2.20.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2019 r. poz. 310. 836 i 1572).20.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy wŻaganiu O/Szprotawa 69 9657 0007 0010 0100 3795 000520.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.20.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginałgwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.20.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej zokoliczności:a) upływu terminu związania ofertą,b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy niezostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo nie upłynął termin dojego wniesienia.20.8. Zamawiający, niezwłocznie nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadiumWykonawcy:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,b) którego oferta została odrzucona,c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostaławybrana jako najkorzystniejsza,d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie naczynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.20.9.Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niegoprawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, określonych w dziale IX Ustawy Pzp.20.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione z pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego,na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej zaprzelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.20.11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lubporęczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.20.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lubporęczenia występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli :a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust.1 ustawy Pzp zprzyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lubpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, oświadczenia októrym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgodyna poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust 2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonejprzez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,b) wykonawca, którego oferta została wybrana : -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego nawarunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, októrych mowa w art. 108 ust.1 Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym : Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów :Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumęgwarancyjną nie mniejszą jak 300 000 z, przez cały okres realizacji zadania, aż do odbioru końcowego;4) Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni ten warunek jeżeli :- wykaże się, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tymokresie, wykonał co najmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości minimum 700000 zł. brutto każde;- dysponuje personelem, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia :co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub innymi odpowiadającymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika branży elektrycznej, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych lub innymi odpowiadającymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach