Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 107200L - ul. Armii Krajowej w Bychawie wraz z budową kanalizacji sanitarnej oraz przebudową studni telekomunikacyjnej

Gmina Bychawa ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5660004 w. 42 , fax. 81 5660048
  • Data zamieszczenia: 2014-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bychawa
    ul. Partyzantów 1 1
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 81 5660004 w. 42, fax. 81 5660048
    REGON: 43102009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umbychawa.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 107200L - ul. Armii Krajowej w Bychawie wraz z budową kanalizacji sanitarnej oraz przebudową studni telekomunikacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem obejmującym część kwalifikowaną są: - przebudowa całej ul. Armii Krajowej, o długości 642,50 m z przynależnymi chodnikami, kanalizacją deszczową, z częścią oświetlenia drogowego, z oznakowaniem pionowym, poziomym, oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu. - przebudowa skrzyżowań drogi: z ul. Partyzantów (drogi wojewódzka Nr 834) i ul. M. Konopnickiej, z ul. Piłsudskiego (droga powiatowa nr 2287L) i ul. M. Rataja (droga gminna nr 107195) w zakresie: I. roboty budowlane: - kanalizacja deszczowa ? 500 mm - kanalizacja deszczowa ? 400 mm - kanalizacja deszczowa - przykanaliki ? 200 mm - studnie kanalizacji deszczowej ? 1000 mm - wpusty kanalizacji deszczowej ? 500 mm - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 5 cm - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna SMA) o gr. 8 cm , - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna SMA) o gr. 9 cm - krawężniki betonowe 15x30 cm - krawężniki betonowe najazdowe 12x25, - chodnik z kostki brukowej gr. 6 cm, - chodnik z kostki brukowej gr. 8 cm , - obrzeża betonowe 30x8 cm - palisada betonowa 20x20cm . - oświetlenie drogowe,. II. oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: a) znaki poziome: - linie ciągłe grubowarstwowe, - linie przerywane b) znaki pionowe zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne, c) urządzenia zabezpieczające ruch pieszych: bariery ochronne stalowe. 2. Przedmiotem obejmującym część niekwalifikowaną są: - budowa kanalizacji sanitarnej w nawierzchni ul. A. Krajowej - włączenie do ul. Sikorskiego, - budowę kanalizacji sanitarnej przy chodniku ul. A. Krajowej - włączenie do ul. Piłsudskiego, - przebudowa kolizji przebudowy drogi z siecią teletechniczną, - przebudowa kolizji przebudowy drogi z siecią energetyczną, 3. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: 3.1. uzyskania w imieniu Zamawiającego odpowiednich dokumentów zezwalających na zajęcie pasa drogowego od właściwych zarządców dróg w wymaganym czasie przed rozpoczęciem robót budowlanych - poniesienia kosztów związanych z przygotowaniem kompletnego wniosku na zajęcie oraz z zajęciem pasa drogowego, zapewnienia odbioru pasa drogowego przez właściwych zarządców po zakończeniu robót. 3.2. informowania zarządców mediów, urządzeń, sieci, znajdujących się w obrębie prowadzonych robót o rozpoczęciu i zakończeniu robót, ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, zapewnienia odbioru wykonanych robót przez właściwych zarządców po zakończeniu robót. 3.3 prowadzenie prac zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez zarządców oraz zapewnienie odbioru wykonanych prac przez przedstawicieli odpowiednich zarządców mediów znajdujących się w obrębie prowadzonych robót, 3.4. informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu robót, i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia w miejscach dostępnych publicznie w pobliżu placu budowy, 3.5. zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej na koszt własny, 3.6. zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, 3.7. utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku - zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 260 z późn. zm.), 3.8. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz ponoszenie kosztów tych badań. 3.9 zapewnienia pełnienia czynności kierownika budowy przez osoby z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz telekomunikacyjnej. 3.10. zapewnienia uczestniczenia kierownika budowy lub robót w naradach okresowych w terminach wyznaczanych przez Zamawiającego (średnio co 2 tygodnie.) 3.11. przesortowania materiałów z rozbiórek (płytki chodnikowe i drogowe) i dostarczenie oddzielnie elementów całych na bazę Bychawskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego przy ul. Rataja 6 w Bychawie oraz gruzu w miejsca wskazane przez Zamawiającego (do 2 km). 4. Wykonawca zobowiązany jest opracować graficzny harmonogram robót przedstawiający terminy realizacji poszczególnych etapów robót oraz uwzględniający zakończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umbychawa.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach