Gmina Wola Uhruska ogłasza przetarg
- Adres: 22-230 Wola Uhruska, ul. Parkowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 915 003
- Data zamieszczenia: 2019-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Uhruska
ul. Parkowa 5
22-230 Wola Uhruska, woj. lubelskie
tel. 825 915 003
REGON: 55097600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 104395L w miejscowości Siedliszcze gmina Wola Urhuska i gmina Ruda-Huta - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 104395 L od km 0+000 (krawędź jezdni drogi wojewódzkiej nr 816 w miejscowości Siedliszcze) do km 3+793,00 (krawędź jezdni drogi powiatowej nr 1823L) według założonego kilometrażu przebiegu w/w drogi. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie prace związane z rozbudową drogi gminnej w tym: - wykonanie poszerzeń jezdni na łukach oraz na odcinkach wymagających doprowadzenia istniejącego stanu do wymaganej stałej szerokości, - wymianę istniejącego przepustu rurowego betonowego na przepust z PVC ø100 dł. 12m, - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, - wykonanie warstwy wiążącej oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - wykonanie przebudowy włączeń dróg gminnych lokalnych w zakresie dostosowania wysokościowego istniejących nawierzchni z projektowanym wzmocnieniem jezdni projektowanej drogi, - budowę 2 zatok autobusowych oraz peronów(chodników), - wykonanie nowego oznakowanie poziomego i pionowego. Główne dane wyjściowe rozbudowy drogi gminnej nr 104395L: - Kategoria drogi – gminna. - Klasa drogi – „D” - Prędkość projektowa Pp= 30 km/h - Obciążenie ruchem nawierzchni - KR1 - Szerokość jezdni - 5,50 m - Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. - Szerokość poboczy - 0,75 m. - Rodzaj nawierzchni poboczy - tłuczniowe. 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - Projekt wykonawczy (plik: 1a.PTW.pdf), - Stała organizacja ruchy (plik: 1b.OrganizacjaRuchu.pdf), - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) (plik: 1c.SST.pdf), - Przedmiary robót (pliki: 1d.Przedmiar_WolaUhruska.pdf oraz 1e.Przedmiar_RudaHuta.pdf). Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśniowicach o. Wola Uhruska, nr rachunku: 03 8195 0009 2005 0090 0736 0011, z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RRG.271.8.2019 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa chodnika w km od 0+095 do 0+717 drogi gminnej nr 110402L w m. Borowina Sitaniecka.
Dodano: 2023-10-12 - Budowa i przebudowa dróg w gminie Sławatycze – etap I
Dodano: 2023-06-30 - Budowa drogi gminnej Nr 103363L na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1557L do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 829 w Łucce-Kolonii, gm. Lubartów
Dodano: 2023-06-22 - Zagospodarowanie placu wiejskiego na cele rekreacji i wypoczynku w m. Zarzecze - urządzenie dojścia do placu zabaw i utwardzenie terenu.
Dodano: 2023-03-21 - ,,Urządzenie placu wiejskiego przy świetlicy wiejskiej w m. Żdanówek.”
Dodano: 2023-02-28 - Budowa i przebudowa dróg w miejscowości Sławatycze
Dodano: 2023-01-25 - RDW w Zamościu „Budowa chodnika w miejscowości Malewszczyzna w ciągu drogi Nr 849 Zamość – Jacnia – Józefów – Wola Obszańska od km 26+160 do km 27+064”
Dodano: 2022-10-12 - „Budowa oświetlenia drogowego LED oraz kanału technologicznego w Al. 1000 Lecia P.P. w Puławach”
Dodano: 2021-06-23 - Budowa drogi wraz z infrastrukturą w ul. Pogodnej (022KD, 023KD) w m. Puławy
Dodano: 2021-06-10 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Jusaki-Zarzeka, Łomazy, Szymanowo, Wola Dubowska, Krasówka oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Łomazy
Dodano: 2021-02-26