Przetargi.pl
Przebudowa dróg wewnętrznych w sięgaczach ul. Daszyńskiego i Krzywoustego w Oleśnicy

Sekcja Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. B. Krzywoustego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 889 416 , fax. 71 788 94 17
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sekcja Dróg Miejskich
    ul. B. Krzywoustego
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 717 889 416, fax. 71 788 94 17
    REGON: 93060744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdm.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg wewnętrznych w sięgaczach ul. Daszyńskiego i Krzywoustego w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch sięgaczy ul. B. Krzywoustego oraz jednego sięgacza ul. Daszyńskiego w Oleśnicy w zakresie wymiany nawierzchni i budowy elementów kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Zakres robót obejmuje między innymi: Branża drogowa: - roboty rozbiórkowe z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki – 130 m3, - roboty ziemne (wykopy) z wywozem i utylizacją urobku – 223 m3, - nawierzchnie z kostki betonowej – 629 m2, - nawierzchnie z kostki granitowej 10 cm – 55,2m2, Inżynieria ruchu: - wdrożenie zatwierdzonej organizacji ruchu zastępczego, - wdrożenie zatwierdzonej organizacji ruchu docelowego. Branża sanitarna: - studzienki ściekowe fi 500 – 2 szt., - przebudowa studni kanalizacyjnej fi 600 – 1 kpl., - kanały z rur PVC fi 160 – 62 m, - odwodnienie liniowe – 4 m. 1. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. 2. W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu robót zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do brania udziału w naradach budowy organizowanych jeden raz w tygodniu w siedzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu materiału z rozbiórek oraz robót ziemnych na wysypisko zlokalizowane we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do kalkulacji należy doliczyć ewentualne koszty utylizacji materiałów z rozbiórki przeznaczonych do wywozu na wysypisko. 5. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy i geodezyjną mapę powykonawczą, zapewnia na koszt własny Wykonawca. 6. Zadanie jest objęte nadzorem archeologicznym. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wyłonionym w postępowaniu przetargowym Wykonawcą przekaże dane kontaktowe archeologa prowadzącego nadzór. Roboty budowlane należy prowadzić w porozumieniu ze wskazanym archeologiem, zgodnie z wytycznymi Konserwatora Zabytków zawartymi w decyzji stanowiącej załącznik do dokumentacji projektowej. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należeć będzie powiadomienie DWKZ o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu badań archeologicznych w terminie 7 dni roboczych przed ich rozpoczęciem i zakończeniem. 7. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 8. Wykonawca zapewnia własnym kosztem i staraniem wprowadzenie zatwierdzonej przez organ zarządzający ruchem organizacji ruchu zastępczego na czas budowy. Powyższy projekt Zamawiający przekaże w jednym egzemplarzu Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Oznakowanie wykonywanych robót powinno być zgodne z „Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym”. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do powiadomienia organ zarządzający ruchem, właściwy zarząd dróg oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji ruchu co najmniej na 7 dni przed dniem jej wprowadzenia. 10. Za oznakowanie podczas prowadzonych robót odpowiada Wykonawca. 11. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie terenu, na którym wykonywane są roboty, odpowiada Wykonawca. 12. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowania celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. 13. Wykonawca będzie wykonywał roboty zgodnie z prawem budowlanym, warunkami wydanymi w uzgodnieniach oraz obowiązującymi przepisami i zgodnie ze sztuką budowlaną. 14. Wykonawca w imieniu inwestora zobowiązany będzie do zawiadomienia właścicieli sieci zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac o planowanym terminie rozpoczęcia oraz zakończenia robót na 14 dni przed planowanym terminem – zgodnie z wymaganiami poszczególnych właścicieli sieci. 15. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania wszelkich warunków nałożonych przez właścicieli i operatorów sieci zlokalizowanych w pasach drogowych na Inwestora lub Wykonawcę robót. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadzie ryzyka za wszelkie szkody wyrządzone na urządzeniach i sieciach zlokalizowanych w pasach drogowych przy wykonywanych lub w związku z wykonywaniem robót. Koszty z tym związane, jak również koszty strat poniesione przez operatorów lub właścicieli sieci oraz koszty odszkodowań na rzecz klientów tych operatorów wynikłe z awarii powstałych wskutek prowadzenia robót przez Wykonawcę, zarówno w ich trakcie, tuż po zakończeniu, jak również powstałych z tej samej przyczyny po upływie dłuższego czasu w przyszłości ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego zgłaszania do operatorów lub właścicieli sieci każdego przypadku naruszenia lub uszkodzenia ich infrastruktury – faksem i elektronicznie, odpowiednio pod numer i adres wskazane w uzgodnieniach wydanych przez poszczególnych operatorów. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia z pisemnymi wnioskami do odpowiednich instytucji i operatorów o wyznaczenie upoważnionych przedstawicieli do sprawowania nadzoru nad prowadzonymi robotami – zgodnie z wydanymi warunkami. Koszty nadzorów ponosi Wykonawca. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania kompletnych wniosków o zajęcie pasów drogowych dróg powiatowych w celach prowadzenia robót związanych z przebudową zjazdów i budową elementów kanalizacji deszczowej oraz w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury niezwiązanej z funkcjonowaniem drogi oraz do złożenia ich w Zarządzie Dróg Powiatowych w Oleśnicy, a także załatwienia wszelkich spraw formalnych celem odbioru i zdania pasa drogowego. Wnioski o zajęcie pasa drogowego, po przygotowaniu przez Wykonawcę, zostaną podpisane przez Inwestora. Wykonawca ponosi koszty zajęcia pasa drogowe za cały okres prowadzenia robót, natomiast za umieszczenie urządzeń infrastruktury do końca roku 2019. Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymagania przewidziane dla wyrobów budowlanych określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm. ) w tym w szczególności w art. 4 i art. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia, wraz z dostarczaną partią materiałów, dokumentu potwierdzającego, że wyrób nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, b) Kalkulację cenową ryczałtu brutto w rozbiciu na poszczególne elementy scalone – załącznik nr 4 do SIWZ, c) Kosztorys ofertowy uproszczony, d) Dowód wpłaty wadium, e) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy oraz rozdziału Va pkt. 2 ppkt. 1)-4) SIWZ: - Wykonawcy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie – także podmioty spółki cywilnej – każdego podmiotu osobno), - podmiotu udostępniającego zasoby celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, - podwykonawców; złożone przez Wykonawcę - zgodnie z załącznik nr 3 do SIWZ, f) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie – każdy z Wykonawców składa oświadczenie w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu) - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, g) Kopię – potwierdzoną za zgodność z oryginałem – pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, w tym spółki cywilnej oraz osób, których uprawnienia do reprezentowania firmy nie wynikają z dokumentów rejestrowych), h) Podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy – załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach