Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NR 3199P I 3427P BABIAK - KIEJSZE I NR 3426P BABIAK - DĘBY SZLACHECKIE - DŁUGOŚĆ ODCINKA 0,680 KM

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska 200
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610576 , fax. 063 2610576
  • Data zamieszczenia: 2014-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610576, fax. 063 2610576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NR 3199P I 3427P BABIAK - KIEJSZE I NR 3426P BABIAK - DĘBY SZLACHECKIE - DŁUGOŚĆ ODCINKA 0,680 KM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: Przebudowa dróg powiatowych nr 3199P i 3427P Babiak - Kiejsze i nr 3426P Babiak - Dęby Szlacheckie -długość odcinka 0,680 km 2. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach powyższego zamówienia obejmuje: 1) roboty pomiarowe- 0,680 km 2) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 3) roboty ziemne (koryta pod poszerzenia - 67,46 m3, wykopy pod przepusty - 41,52 m3 4) odwodnienie korpusu drogowego (przepust z rur polietylenowych klasy SN-8 ? 300 mm - 14 m, ? 400 mm - 11 m, odtworzenie rowu drogowego - 232,44 m3) 5) podbudowy pod poszerzenia - 224,88 m2 6) mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno - 106,70 m2 7) mechaniczne cięcie szczelin - 30,00 m 8) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - 3 875,41 m2 9) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 3 875,41 m2 10) mechaniczne wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym - 483,09 t 11) ręczne wyrównanie nawierzchni - 7,00 t 12) uzupełnienie poboczy materiałem z dowozem (pospółka) gr. 10 cm - 571,00 m2 13) ścinka poboczy wraz z profilowaniem i zagęszczaniem - 563,02 m2 14) oznakowanie poziome - 166,88 m2 i pionowe - 6 szt słupków + 8 znaków drogowych 15) krawężniki - 38 m na ławach betonowych z oporem - 38 m, 16) oporniki na ławie betonowej z oporem - 40,60 m 17) nawierzchnia zjazdu z betonowej kostki brukowej - 26,06 m2 3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1) Ostateczne rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi w oparciu o obmiar powykonawczy wykonanych robót, potwierdzony przez Inspektora Nadzoru i zaakceptowany przez Zamawiającego, z zastosowaniem cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót przewidzianych do wykonania określa przedmiar robót - załącznik nr 5 3) Zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy. Podane ewentualne przykładowe w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego. 4) Powierzenie przez Wykonawcę wykonania zamówienia w części lub w całości podwykonawcom, jest możliwe po przedłożeniu projektu umowy o podwykonawstwie i zaakceptowaniu jej treści przez Zamawiającego. Projekt umowy z podwykonawcą musi uwzględniać informacje zgodne z wytycznymi zawartymi w art. 143d ustawy Pzp. Zakres zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy powinien być wskazany w formularzu ofertowym. 5) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jest zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu i oznakowania i zabezpieczenia robót przed przystąpieniem do robót. 6) Oferent zobowiązany jest, do dokonania wizji w terenie oraz uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy 7) Przedmiot zamówienia opisują ponadto: 1 Projekt umowy- załącznik nr 4 do siwz 2 Kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 doi siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach