Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych nr 1319F i 1343F w zakresie budowy chodników w msc. Popowo i Nowa Wieś.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Słoneczna 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7421988, 7422494 , fax. 095 7421988, 7422494
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 24 24
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 095 7421988, 7422494, fax. 095 7421988, 7422494
    REGON: 21046697700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych nr 1319F i 1343F w zakresie budowy chodników w msc. Popowo i Nowa Wieś.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg powiatowych nr 1319F i 1343F w zakresie budowy chodników w msc. Popowo i Nowa Wieś. Zakres robót obejmuje: budowę chodników, ustawienie krawężnika kamiennego, przebudowę i remont istniejących zjazdów do posesji znajdujących się w ciągu projektowanych chodników. a) w msc. Popowo zakres robót obejmuje budowę chodnika zlokalizowanego po prawej stronie jezdni od km 0+000 do km 0+255 oraz od km 0+578 do km 0+611. W ciągu budowanego chodnika planuje się również remont nawierzchni 6 szt. istniejących zjazdów do posesji. W ramach prac remontowych przewidziane zostało ustawienie krawężnika kamiennego od km 0+000 do 0+105. b) w msc. Nowa Wieś zakres robót obejmuje budowę chodnika od km 0+000 do km 0+102 po lewej stronie jezdni. W ciągu budowanego chodnika planuje się również remont nawierzchni istniejącego zjazdu do posesji. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenie w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne przy przygotowaniu oferty. Zamawiający przed przekazaniem terenu przekaże Wykonawcy 1 egz. zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót a Wykonawca zobowiązuje się do jej wprowadzenia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu 1 egz. dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, umową oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia i projektem. Wymagania stawiane Wykonawcy : - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Warunki płatności : rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturą za całkowicie wykonany i odebrany protokółem końcowym przedmiot zamówienia - zgodnie z umową. Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania częściowego. Termin płatności nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane roboty. Warunki gwarancji : Wykonawca udzieli gwarancji na formularzu ofertowym na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dokonanego bez zastrzeżeń protokólarnego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2000,00 PLN, (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; Poręczenie banku - poręczyciela składać się winno z następujących elementów: a) wskazania podmiotu, za który bank dokonuje poręczenia; b) precyzyjnego wskazania zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia; c) kwoty, do wysokości której bank- poręczyciel będzie zobowiązany; d) wskazania terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołanie. 3) gwarancjach bankowych; Gwarancja wadialna musi być nieodwołalna i zawierać następujące elementy: a) zobowiązanie banku do zapłaty sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu ustawowo określone okoliczności; b) informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji; c) wskazanie sumy gwarancyjnej; d) wskazanie zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji; e) wskazanie wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; f) określenie terminu ważności gwarancji. 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; Konstrukcja prawna gwarancji analogiczna do wyżej omówionej gwarancji bankowej. 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego : w GBS Międzyrzecz nr rachunku: 32 8367 0000 0021 0555 6000 0001 z adnotacją: Wadium - Przebudowa dróg powiatowych nr 1319F i 1343F w zakresie budowy chodników w msc. Popowo i Nowa Wieś. Pozostałe formy wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Słoneczna 24 , 66-300 Międzyrzecz - kasa (parter pokój nr 1), a do oferty załączyć kserokopię dokumentu. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : - Formularz ofertowy wykonawcy (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ)- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, - Formularze cenowe (według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Zbiorcze zestawienie kosztów (według wzoru załącznik nr 3a do SIWZ) - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, - Formularz wykaz stawek i narzutów (według wzoru załącznik nr 3b do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, - Dowód wpłacenia/wniesienia wadium, - Wzór umowy (według wzoru załącznik nr 7 do SIWZ), - Formularz zobowiązania do współpracy (według wzoru załącznik nr 8 do SIWZ) - jeżeli dotyczy, wypełniony i podpisany przez współpracownika/podwykonawcę, A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty : A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - według wzoru załącznik nr 2 do SIWZ. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem* i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. * przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie wykonanie robót w niżej wymienionym asortymencie i ilości: - Wykonanie co najmniej jednej budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu drogi krajowej, wojewódzkiej lub powiatowej na długości minimum 300mb; oraz ułożenie minimum 500m2 nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Dopuszcza się łączenie zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej ilości robót. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - według wzoru załącznik nr 5 do SIWZ. B.3) Wykaz osób, którymi dysponuję lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru załącznik nr 6 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykonawca wskaże w ofercie kierownika budowy - posiadającego uprawnienia w zakresie robót drogowych lub bez ograniczeń zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 art. 14 ust. 1 Prawa budowlanego oraz aktualne ubezpieczenie o.c. przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zakres odpowiedzialności musi obejmować wykonywanie robót drogowych. Wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 100% ceny ofertowej brutto wykonawcy. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy musza spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości min. 100% ceny ofertowej brutto. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale VI pkt. A¸C oraz pkt. D (jeżeli dotyczy) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty czytelnie imieniem i nazwiskiem z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach