Przetargi.pl
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania poddasza świetlicy wiejskiej w Panowicach z jej wyposażeniem, remontem budynku magazynowego, utworzeniem placu zabaw i przebudową boiska wiejskiego

Gmina Trzciel ogłasza przetarg

  • Adres: 66-320 Trzciel, ul. Poznańska 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 74-31-400 , fax. 095 74-31-400
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzciel
    ul. Poznańska 22 22
    66-320 Trzciel, woj. lubuskie
    tel. 095 74-31-400, fax. 095 74-31-400
    REGON: 21096689800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzciel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania poddasza świetlicy wiejskiej w Panowicach z jej wyposażeniem, remontem budynku magazynowego, utworzeniem placu zabaw i przebudową boiska wiejskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania poddasza świetlicy wiejskiej w Panowicach: a) wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej - 192 m2, b) odgrzybienie i wzmocnienie drewnianej więźby dachowej - 1 kpl. c) ocieplenie dachu i ścian poddasza wełną mineralną - 225 m2, d) ocieplenie zewnętrznych ścian budynku płytami styropianowymi wraz z wykonaniem tynku strukturalnego - 176 m2, e) wykonanie nowego podziału pomieszczeń za pomocą ścianek działowych - 65 m2, f) wykonanie ścianek z płyt gipsowo - kartonowych - 320 m2, g) wykonanie żelbetowych schodów wejściowych na poddasze - 1 kpl, h) wymiana drewnianych okien zewnętrznych na okna z PCW - 16 szt., i) wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych - 9 szt. j) wykonanie podkładów betonowych wraz z izolacją przeciwwilgociową - 102 m2, k) wykonanie nowych podłóg z paneli podłogowych - 54 m2, l) wykonanie nowych podłóg z płytek gresowych - 114 m2, m) wykonanie tynków gipsowych na ścianach - 410 m2, n) licowanie ścian płytkami fajansowymi - 96 m2, o) malowanie tynków farbami akrylowymi - 725m2. p) roboty elektryczne, a w tym: - instalacja oświetlenia podstawowego, - instalacja oświetlenia awaryjnego, - instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, - instalacja gniazd wtykowych 230V, - instalacja odbiorników siłowych 400V, - instalacje teletechniczne, - instalacje przeciwprzepięciowe i wyrównawcze, - instalacje wyłączników ppoż., - oświetlenie terenu. q) roboty sanitarne, a w tym: - instalacje centralnego ogrzewania, - instalacja kanalizacyjna, - instalacja wodociągowa, - instalacja wentylacyjna, - przyłącze kanalizacyjne do budynku do zbiornika bezodpływowego, - montaż zbiornika bezodpływowego ścieków, 2) Wyposażenie świetlicy wiejskiej: a) automatyczny dozownik mydła - szt.2, b) lustro łazienkowe 150x60 cm - szt. 1, c) lustro łazienkowe 60x60 cm - szt. 1, d) kosz na odpady - 50l - szt. 4, e) pojemnik na pojedyncze ręczniki papierowe - szt. 2, f) metalowa szczotka wisząca do toalety - szt. 2, g) pojemnik na papier toaletowy - szt. 2, h) kosz na podpaski higieniczne - szt. 2, i) pojemnik na torebki higieniczne - szt. 2, j) metalowe wieszaki podwójne - szt. 31, k) szafka kuchenna stojąca z półkami z płyty meblowej o wymiarze 45x82x56 - szt. 2, l) szafka kuchenna stojąca z płyty meblowej o wymiarze 90x82x56 - szt. 1, m) szafka kuchenna narożnikowa stojąca z płyty meblowej o wymiarze 90x82x56 - szt. 1, n) szafka kuchenna stojąca z szufladami z płyty meblowej o wymiarze 45x82x56 - szt. 1, o) szafka kuchenna wisząca z płyty meblowej o wymiarze 45x72x30 - szt. 3, p) szafka kuchenna wisząca z płyty meblowej o wymiarze 90x72x30 - szt. 1, q) blaty do szafek stojących z płyty laminowanej - kpl. 1, r) cokoły do szafek wiszących - kpl. 1, s) zlewozmywak kuchenny o wymiarze 120x56 dwukomorowy ze stali nierdzewnej - szt. 1, t) okap kuchenny ze stali nierdzewnej - szt. 1, u) chłodziarko zamrażarka z automatycznym odszranianiem komory chłodziarki - szt. 1 v) stoły z drewna o wymiarze 120x80 - szt. 10, w) krzesła wykonane z drewna - szt. 40, x) krzesła biurowe obrotowe z regulowaną wysokością - szt. 4, y) biurko z szafką na komputer o wymiarze 75,5*60x90 - szt. 4, z) regał stojący o wymiarze 113x113x37,5 - szt. 2, aa) karnisze wraz z agrafkami do zasłon - 16m, bb) kotary ochronne z pluszu - 38,40 m2, cc) stół do ping - ponga składany o wymiarze 274x152,5 z kółkami do transportu - szt. 1, dd) siatka do stołu ping - pongowego z uchwytami - kpl. 2, ee) rakietki do ping - ponga - szt. 4, ff) siatka do siatkówki z naciągiem metalowym i antenkami - kpl. 2, gg) rakietki do kometki - szt. 4, hh) piłka do siatkówki - szt. 2, 3) Remont budynku magazynowego: a) rozbiórka dachu - 44,8 m2, b) wieńce żelbetowe - 0,8 m3, c) obmurowanie wieńców - 9,6 m2, d) drewniana więźba dachowa - 44,8 m2, e) deskowanie połaci dachu - 44,8 m2, f) pokrycie dachu dachówką bitumiczną - 44,8 m2, g) tynki wewnętrzne - 48,2 m2, h) okładziny stropów z płyt gipsowo - kartonowych - 29,0 m2, i) posadzki cementowe z izolacją p. wilgociową - 29,0 m2, j) wymiana okien drewnianych na okna z PCV - szt. 3, k) wymiana drzwi wejściowych - szt. 1, l) wymiana bramy garażowej - szt. 1, m) tynki wewnętrzne - 88,4 m2, n) malowanie tynków wewnętrznych farbami akrylowymi - 77,1 m2, o) tynki zewnętrzne - 88,4 m2, p) malowanie tynków zewnętrznych farbami silikatowymi - 88,4 m2, q) opaska z kostki betonowej - 13,6 m2. 4) Utworzenie placu zabaw, a w tym montaż: a) huśtawka pojedyncza - szt. 1, b) huśtawka ważka - kpl. 1, c) zestaw zabawowy - kpl. 1, d) ławka metalowo - drewniana z oparciem - kpl. 6, e) kosz na śmieci - szt. 3, 5) Przebudowa boiska wiejskiego, a w tym montaż urządzeń sportowych: a) bramki stalowe do piłki nożnej - kpl. 1, b) wiata stadionowa sześcioosobowa - szt. 2, c) toaleta z wysokozagęszczonego polietylenu - szt. 2, d) wózek do oznaczania linii kredą - szt. 1, e) chorągiewki narożnikowe na sprężynach - kpl. 1, f) kosz na śmieci - szt. 6, g) ławka metalowo - drewniana z oparciem - szt. 15, h) piłka do piłki nożnej - szt.1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH zamawiający rezygnuje z obowiązku wnoszenia wadium przez wykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) udzielą zamówienia w sposób i terminie opisanym w pkt 3 i 7 SIWZ, c) złożą ofertę w terminie zgodnie z opisem sposobu przygotowania ofert w pkt 14 SIWZ d) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) udzielą co najmniej 3 lata gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia, g) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tzn. w przeciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres), z należytą starannością wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia swym rodzajem i wartością. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winni złożyć w formie pisemnej następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ), f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ), g) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej z podaniem terminu jej przeprowadzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzciel.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach