Przetargi.pl
Budowa budynku zaplecza socjalno-technicznego pełniącego funkcję sportową na terenie boiska przy Centrum Sportu i Rekreacji w Babimoście

Gmina Babimost ogłasza przetarg

  • Adres: 66-110 Babimost, ul. Rynek 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3512034 , fax. 068 3512028
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
    ul. Rynek 3 3
    66-110 Babimost, woj. lubuskie
    tel. 068 3512034, fax. 068 3512028
    REGON: 97077056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku zaplecza socjalno-technicznego pełniącego funkcję sportową na terenie boiska przy Centrum Sportu i Rekreacji w Babimoście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku zaplecza socjalno-technicznego pełniącego funkcję sportową na terenie boiska przy Centrum Sportu i Rekreacji w Babimoście. Inwestycja będzie współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013 oraz ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki. W zakres inwestycji wchodzą wszystkie roboty objęte projektem budowlanym, wykonawczym oraz opisane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w tym: - budowa budynku socjalno-technicznego przy pełnowymiarowym, trawiastym boisku piłkarskim i tartanowej bieżni, zlokalizowanego w Babimoście przy Centrum Sportu i Rekreacji. Budynek jest dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Podstawowe wymiary budynku: długość 42,00m, szerokość 11,25m, wysokość 10,11m. Kubatura brutto budynku 4219,59m3, powierzchnia zabudowy 516,03m2. Obiekt zaprojektowano w technologii tradycyjnej murowanej w układzie mieszanym ścian nośnych. Ściany gr. 24 cm z betonu komórkowego spięte w każdym poziomie wieńcem żelbetowym obwodowym. Stropy zaprojektowano z płyt sprężonych typu SP, stropodach płaski jednospadowy, w części środkowej strop w kształcie łuku wykonany w konstrukcji stalowej kratownicowej, pokrycie dachu blacha/papa. Stolarka okienna aluminiowa, bramy segmentowe, drzwi zewnętrzne aluminiowe, wewnętrzne z drewna klejonego, tynki maszynowe, elewacje ocieplone styropianem gr. 12cm i 15 cm, tynk na elewacji mineralny akrylowy, malowany farbami silikatowymi. Posadzki wyłożone glazurą w części wykładziny. Budynek od strony wschodniej powiązany z elementami trybun boiska. Uwaga - Fundamenty budynku w osi A/t powiązane z fundamentami trybun. Szczegółowy zakres robót został określony w projektach budowlanych i wykonawczych - stanowiącym załączniki do niniejszej SIWZ. Obiekt będzie wyposażony w instalacje: elektryczną, kanalizacyjną, wodociągową, centralnego ogrzewania, p. pożarową, gazową, wentylacyjną wraz centralą wentylacyjną z rekuperacją, instalację odgromową, instalację alarmową i monitoringu. Kotłownia gazowa wyposażona w 2 kotły gazowe wraz z pompą ciepła. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania w ofercie wszystkich robót przewidzianych w projekcie budowlanym, wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, opisanych w niniejszej SIWZ, w tym kosztów robót uzupełniających opisanych w § 2 projektu umowy oraz innych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania budynku zaplecza i uzyskania zakładanych efektów rzeczowych. Przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy do kalkulacji kosztów. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a niezbędne do wykonania robót objętych projektem budowlanym i wykonawczym nie będą stanowiły robót dodatkowych. Inwestycja jest realizowana w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013 oraz ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki. W przypadku utraty uzyskanego dofinansowania przez Gminę z winy Wykonawcy jest On zobowiązany do pokrycia w pełnej wysokości należnego dofinansowania, co przyjmuje do wiadomości i akceptuje. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania procedur i wytycznych programowych instytucji dofinansowujących ww. zadanie. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm. ) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zm. ) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej / równoważnej niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j. t. Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm. ) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j. t. Dz. U. z 2012 r. Nr 391 ze zm. ). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ, oraz celem dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach