Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA POZYSKIWANIU ZLECEŃ REKLAMOWYCH I UMÓW SPONSORSKICH W SZCZEGÓLNOŚCI Z TERENU POWIATÓW: GORZOWSKIEGO, STRZELECKO-DREZDENECKIEGO, MIĘDZYRZECKIEGO I SULĘCIŃSKIEGO DLA TELEWIZJI POLSKIEJ S.A. ODDZIAŁ W GORZOWIE WLKP.

Telewizja Polska S.A. - Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kombatantów 34
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7284576 , fax. 095 7284576
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Telewizja Polska S.A. - Oddział w Gorzowie Wlkp.
    ul. Kombatantów 34 34
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7284576, fax. 095 7284576
    REGON: 01041897300175
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA POZYSKIWANIU ZLECEŃ REKLAMOWYCH I UMÓW SPONSORSKICH W SZCZEGÓLNOŚCI Z TERENU POWIATÓW: GORZOWSKIEGO, STRZELECKO-DREZDENECKIEGO, MIĘDZYRZECKIEGO I SULĘCIŃSKIEGO DLA TELEWIZJI POLSKIEJ S.A. ODDZIAŁ W GORZOWIE WLKP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pozyskiwaniu zleceń reklamowych i umów sponsorskich w szczególności z terenu powiatów: gorzowskiego, strzelecko-drezdeneckiego, międzyrzeckiego i sulęcińskiego 2. Poprzez zlecenia reklamowe należy rozumieć - zlecenia na emisję reklam podmiotów, towarów i usług. Usługa pozyskania zlecenia polega na: a) ustaleniu z kontrahentem warunków emisji reklamy - okres, liczbę oraz wartość emisji, b) dostarczaniu pisemnego zlecenia na reklamę najpóźniej w terminie dwóch dni roboczych przed planowaną emisją w Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Gorzowie Wielkopolskim, c) weryfikacji reklamy pod względem technicznym oraz zgodności z zasadami emisji reklam w TVP d) dostarczeniu dokumentów kontrahenta oraz metryczki reklamy, e) egzekwowanie od kontrahenta należności za wyemitowaną reklamę. 3. Poprzez umowy sponsorskie należy rozumieć - umowy na emisje billboardów sponsorskich bądź umowy na partycypację w kosztach wytworzenia audycji - w zamian za inne świadczenie ze strony Telewizji. Usługa pozyskania umowy sponsorskiej polega na: a) ustaleniu z kontrahentem warunków sponsoringu programu b) przygotowaniu umowy na sponsoring c) przygotowaniu planu emisji billboardów sponsorskich d) weryfikacji billboardu sponsorskiego pod względem technicznym oraz zgodności z zasadami emisji audycji sponsorowanych w TVP e) dostarczeniu dokumentów kontrahenta f) egzekwowanie od kontrahenta należności za sponsorowaną audycję. 4. Usługi polegające na: a) ustaleniu z kontrahentem warunków emisji reklamy oraz warunków sponsoringu audycji, b) weryfikacji reklamy bądź billboardu sponsorskiego pod względem technicznym oraz zgodności z zasadami emisji reklam i audycji sponsorowanych w TVP, c) przygotowywanie całej dokumentacji niezbędnej do wystawiania faktur za sprzedany czas antenowy lub świadczenia sponsorskie, d) przygotowywanie ofert handlowych dla potrzeb Sekcji Reklamy Marketingu i Promocji TVP S.A. w porozumieniu z Kierownikiem Biura Reklamy, będą świadczone w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. 5. Usługi polegające na: a) dostarczaniu pisemnego zlecenia na reklamę, b) dostarczeniu podpisanej umowy na sponsoring audycji, c) egzekwowanie od kontrahenta należności za sponsorowaną audycję lub wyemitowana reklamę, będą świadczone w ramach wynagrodzenia prowizyjnego (zgodnie z Tabelą prowizji dla Agencji Reklamowych dołączona do wzoru umowy). 6. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) raz w dniu roboczym stawiania się na odprawie w Dziale Reklamy i Marketingu Telewizji bądź innym wskazanym miejscu, b) kontaktowania się z przedstawicielem Telewizji w celu złożenia sprawozdania z efektów podjętych działań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: bez wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1 Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; 2 Wykażą, że w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością co najmniej 1 (jedną) usługę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, pozyskując zlecenia reklamowe bądź umowy sponsorskie na rzecz Telewizji Polskiej S.A. o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł. w okresie 12 m-cy (słownie: sto tysięcy złotych). Za odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna usługi pozyskiwania zleceń na realizację kampanii reklamowych lub umów sponsorskich dla innych niż swój własny podmiotów gospodarczych; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych Specyfikacją. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż określone przez Zamawiającego warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7 Siwz, Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ, 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3 wykaz usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 7.1.2 oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Minimalna deklarowana wartość pozyskanych zleceń na emisję reklam oraz umów sponsorskich audycji telewizyjnych w ciągu 24 miesięcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach