Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA POZYSKIWANIU ZLECEŃ REKLAMOWYCH I UMÓW SPONSORSKICH W SZCZEGÓLNOŚCI Z TERENU POWIATÓW: ZIELONOGÓRSKIEGO, ŻARSKIEGO, KROŚNIEŃSKIEGO I NOWOSOLSKIEGO DLA TELEWIZJI POLSKIEJ S.A. ODDZIAŁ W GORZOWIE WLKP.

Telewizja Polska S.A. - Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kombatantów 34
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7284576 , fax. 095 7284576
  • Data zamieszczenia: 2010-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Telewizja Polska S.A. - Oddział w Gorzowie Wlkp.
    ul. Kombatantów 34 34
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7284576, fax. 095 7284576
    REGON: 01041897300175
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA POZYSKIWANIU ZLECEŃ REKLAMOWYCH I UMÓW SPONSORSKICH W SZCZEGÓLNOŚCI Z TERENU POWIATÓW: ZIELONOGÓRSKIEGO, ŻARSKIEGO, KROŚNIEŃSKIEGO I NOWOSOLSKIEGO DLA TELEWIZJI POLSKIEJ S.A. ODDZIAŁ W GORZOWIE WLKP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pozyskiwaniu zleceń reklamowych i umów sponsorskich w szczególności z terenu powiatów: zielonogórskiego, żarskiego, krośnieńskiego i nowosolskiego dla Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Gorzowie Wlkp. 2.Poprzez zlecenia reklamowe należy rozumieć - zlecenia na emisję reklam podmiotów, towarów i usług. Usługa pozyskania zlecenia polega na: a) ustaleniu z kontrahentem warunków emisji reklamy - okres, liczbę oraz wartość emisji, b) dostarczaniu pisemnego zlecenia na reklamę najpóźniej w terminie dwóch dni roboczych przed planowaną emisją w Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Gorzowie Wielkopolskim, c) weryfikacji reklamy pod względem technicznym oraz zgodności z zasadami emisji reklam w TVP d) dostarczeniu dokumentów kontrahenta oraz metryczki reklamy, e) egzekwowanie od kontrahenta należności za wyemitowaną reklamę. 3.Poprzez umowy sponsorskie należy rozumieć - umowy na emisje billboardów sponsorskich bądź umowy na partycypację w kosztach wytworzenia audycji - w zamian za inne świadczenie ze strony Telewizji. Usługa pozyskania umowy sponsorskiej polega na: a) ustaleniu z kontrahentem warunków sponsoringu programu b) przygotowaniu umowy na sponsoring c) przygotowaniu planu emisji billboardów sponsorskich d) weryfikacji billboardu sponsorskiego pod względem technicznym oraz zgodności z zasadami emisji audycji sponsorowanych w TVP e) dostarczeniu dokumentów kontrahenta f) egzekwowanie od kontrahenta należności za sponsorowaną audycję. 4.Usługi polegające na: a) ustaleniu z kontrahentem warunków emisji reklamy oraz warunków sponsoringu audycji, b) weryfikacji reklamy bądź billboardu sponsorskiego pod względem technicznym oraz zgodności z zasadami emisji reklam i audycji sponsorowanych w TVP, c) przygotowywanie całej dokumentacji niezbędnej do wystawiania faktur za sprzedany czas antenowy lub świadczenia sponsorskie, d) przygotowywanie ofert handlowych dla potrzeb Sekcji Reklamy Marketingu i Promocji TVP S.A. w porozumieniu z Kierownikiem Biura Reklamy,będą świadczone w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. 5.Usługi polegające na: a) dostarczaniu pisemnego zlecenia na reklamę, b) dostarczeniu podpisanej umowy na sponsoring audycji, c) egzekwowanie od kontrahenta należności za sponsorowaną audycję lub wyemitowana reklamę,będą świadczone w ramach wynagrodzenia prowizyjnego (zgodnie z Tabelą prowizji dla Agencji Reklamowych dołączona do wzoru umowy). 6.Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) raz w dniu roboczym stawiania się na odprawie w Dziale Reklamy i Marketingu Telewizji bądź innym wskazanym miejscu, b) kontaktowania się z przedstawicielem Telewizji w celu złożenia sprawozdania z efektów podjętych działań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: bez wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Minimalna deklarowana wartość pozyskanych zleceń na emisję reklam oraz umów sponsorskich audycji telewizyjnych w ciągu 24 miesięcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach