Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Lipowo Kurkowskie - Łyna - Nidzica : Nr 1528 N w lokalizacji od km 11+756,00 do km 20+029,61, Nr 1264 N w lokalizacji od km 25+741,00 do km 26+146,17

Starostwo Powiatowe w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Traugutta 23
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6253279 , fax. 089 6253279
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nidzicy
    ul. Traugutta 23 23
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6253279, fax. 089 6253279
    REGON: 51075038000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Lipowo Kurkowskie - Łyna - Nidzica : Nr 1528 N w lokalizacji od km 11+756,00 do km 20+029,61, Nr 1264 N w lokalizacji od km 25+741,00 do km 26+146,17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Lipowo Kurkowskie - Łyna - Nidzica : Nr 1528 N w lokalizacji od km 11+756,00 do km 20+029,61, Nr 1264 N w lokalizacji od km 25+741,00 do km 26+146,17 Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 5 150 000 Euro W ramach zamówienia planuje się : 1. Przebudowę drogi powiatowej Nr 1528N Witramowo - Łyna - dr. woj. Nr 545 (Nidzica) w lokalizacji od km 11+756 do km 20+029,61 ( na odcinku od zjazdu do źródeł rzeki Łyna do drogi woj. Nr 545 ) długości 8273,61 m, 2. Przebudowę drogi powiatowej Nr 1264N Leszcz - Moczysko w lokalizacji od km 25+741 do km 26+146,17 ( w m. Łyna ) , długości 405,17 m. W/w przebudowa dróg obejmuje: - roboty przygotowawcze , roboty ziemne , podbudowę obejmującą poszerzenie istniejącej jezdni , wyrównanie betonem asfaltowym , warstwę ścieralną z betonu asfaltowego gr. 5 cm w ilości 48267,74 m2 oraz uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym, zjazdy z betonu asfaltowego o powierzchni 2417 m2 oraz z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o powierzchni 161,5 m2, - Budowę przepustów pod korona drogi o średnicy 60 cm w ilości 9 szt, - Budowę ścieżki rowerowej z kostki betonowej bezfazowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej : w ciągu drogi nr 1528N w km 11+756 do 13+057,77 i w km 13+375 do 19+980 dł. 7906,77 m, w miejscowości Łyna w km 0+000 do 0+848,42 dł. 848,42 m. - Budowę chodników dł. 1301,67 m z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej, - Kanalizację deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 1528N w km 13+000 do 13+057,77, oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1264N w km 26+146,17 do 25+860 o łącznej dł. 350,77 m . - Odwodnienie drogi nr 1528N w miejscowości Wietrzychowo za pomocą wpustów ulicznych do zespołów studni chłonnych. - Przebudowę przejazdu w poziomie szyn kat.D w km 3+939 linii kolejowej Nr 225 Nidzica - Wielbark . - oznakowanie poziome i pionowe dróg , - sadzenie drzew liściastych o obwodzie pnia powyżej 20 cm i wysokości powyżej 3 m w ilości 662 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 150.000,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ) w terminie do dnia 21.01.2010r. do godz. 9:00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie i godzinie j.w. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp spełniają warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków : 2.1.W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.1 wykonawca wykaże, że w swoim zakresie przedmiotu działalności posiada wykonawstwo robót drogowych . 2.2. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.2 wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zrealizowano co najmniej dwa zadania o wartości co najmniej 9 000 000,00 zł każda (dwie roboty budowlane z zakresu robót drogowych :przebudowy, budowy lub remontu dróg ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane należycie. 2.3. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.3 wykonawca wykaże, że: - dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu ( wymagania minimalne): układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem - szt. 1, walce stalowe gładkie i walce ogumione - szt. 4, równiarka samojezdna - szt., 1koparka kołowa ( lub ) gąsiennicowa - szt. 2, samochody samowyładowcze - wg potrzeb technologicznych , zagęszczarki - szt. 3. - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiada do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk; a) kierownik budowy o specjalności drogowej - 1 osoba, wymagane kwalifikacje : 5 lat na stanowisku kierownika budowy, posiadanie uprawnień budowlanych odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa , b) kierownik robót sanitarnych - 1 osoba, wymagane kwalifikacje: 2 lata na stanowisku kierownika robót sanitarnych ( doświadczenie w zakresie instalacji kanalizacyjnych - kanalizacje deszczowe ), posiadanie uprawnień budowlanych odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa , 2.4. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.4 wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przedstawi również informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, ze spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w § 5 ust.1 SIWZ , Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w § 5 ust. 1 SIWZ , ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust.2 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W celu potwierdzenia, że wobec wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy Pzp zamawiający dokona oceny spełnienia warunku, jeżeli wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert , nie zalegał z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał odroczenie , rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . Wykonawca jest także zobowiązany wykazać, że nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione e celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Wykonawca także wykaże że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w § 6 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedłożenie wymienionych niżej dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp ( na zał. Nr 3) 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie na podstawie art. 24 ustawy Pzp ( na zał. Nr 4) 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - obejmujący swoim zakresem wykonawstwo robót drogowych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (o których mowa w § 5 ust. 2 pkt 2 SIWZ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie; ( na zał. Nr 5) 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca ( wykaz sprzętu) , ( na zał. Nr 6 ) 9) Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ( na zał. Nr 7 ) 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych oraz kserokopię aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 11) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 12) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 13) Jeżeli Wykonawca wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, ( na zał. Nr 5a, 6a, 7a, 8). 14) W przypadku gdy wykonawca wykaże, że polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, należy dołączyć informację , (o której mowa w § 6 ust.1 pkt 11) SIWZ dotyczącą podmiotu z którego zdolności finansowej korzysta. 1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6.1. SIWZ 1) pkt 3), 4) i pkt 6) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, , potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) pkt 5) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 1.2. Dokumenty, o których mowa w ust.1.1. pkt 1) lit a) i c) oraz pkt 2) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.1.1. pkt 1) lit b ) SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w § 6.1. pkt. 3), 4), 5), 6) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 2. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę . Do oferty należy załączyć również : 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie innych dokumentów ( aktualnego odpisu z właściwego rejestru - zgodnie z § 6 ust. 1 p.3 niniejszej SIWZ) . 4. Dokument pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w formie oryginału. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 1 SIWZ składa każdy z nich. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. Oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy ( na zał. Nr 6). 8. Wypełniony wzór formularza ofertowego. ( zał. Nr 1 ) 9. Wypełnione kosztorysy ofertowe ( zał. Nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d .) 10. Akceptowany ( parafowany ) projekt umowy (zał. Nr 11 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach