Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Pierzchnica

Gmina Pierzchnica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-015 Pierzchnica, Urzędnicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 35-38-046 , fax. 041 35-38-046
  • Data zamieszczenia: 2018-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pierzchnica
    Urzędnicza 6
    26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 35-38-046, fax. 041 35-38-046
    REGON: 29101060700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Pierzchnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane: a) w ramach zadania budżetowego pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Pierzchnica”: - przebudowa drogi Osiny-Lizawy (dz. nr ewid. 655 w Osinach-Lizawach) na długości 320 mb: • odtworzenie geodezyjne pasa drogowego – 0,320 km, • wykonanie koryta mechanicznie (z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża)– 1216 m², • wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem (Rm= 2,5 Mpa) grubość warstwy – 15 cm – 1216 m², • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – grubość po zagęszczeniu – 20 cm – 1184 m², • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 – o grub. 4 cm – warstwa wiążąca - 1158,40 m², • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR1 – o grub. 4 cm – warstwa ścieralna – 1132,80 m², • wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – grubość po zagęszczeniu 20 cm – 24 m², • wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm – 320 m², • ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych typu SP-09/2 – 64 mb, • roboty pomiarowe – inwentaryzacja robót – 0,320 km. - przebudowa ul. Jesionowej w Pierzchnicy na długości 152,89 mb: • odtworzenie geodezyjne pasa drogowego – 0,15289 km, • rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego – 10,75 m², • wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach z transportem – 331,69 m², • profilowanie i zagęszczenie podłoża – 756,85 m², • wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=2,5 Mpa, grubość warstwy 15 cm – 756,85 m², • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie– grubość po zagęszczeniu – 20 cm – 741,56 m², • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR-1 – warstwa wiążąca o grubości 3 cm – 655,95 m², • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR-1 – warstwa ścieralna o grubości 4 cm – 628,43 m², • wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie- grubość po zagęszczeniu – 20 cm – zjazdy – 36 m², • wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość – 10 cm – utwardzone pobocza – 229,34 m², • roboty pomiarowe – inwentaryzacja geodezyjna – 0,15289 km. b) w ramach zadania budżetowego pn. „Przebudowa drogi (dz. ewid. 881) w Maleszowej” na długości 204,5 mb: • odtworzenie geodezyjne pasa drogowego – 0,2045 km, • wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, grubość po zagęszczeniu 20 cm – 140,52 m³, • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR1- warstwa wiążąca o grubości 3cm – 647,93 m², • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR1 – warstwa ścieralna o grubości 4 cm – 633,61 m², • wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm – 204,50 m², • ustawienie słupów z rur stalowych Ø 50 mm z przymocowaniem tarcz znaków A-7 i D-1 – 3 sztuki, • roboty pomiarowe – inwentaryzacja – 0,2045 km. oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w imieniu Zamawiającego (w tym powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa wraz z planami sytuacyjnymi (mapy) 2) Przedmiary robót, 3) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi: minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. (Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 60 miesięcy zostaną odrzucone). Roboty należy wykonać zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, obowiązujących norm, wiedzy technicznej "Warunkami technicznymi" oraz przepisami bhp. Miejsce prowadzenia robót budowlanych należy ogrodzić oraz ustawić tablice ostrzegawcze. Wykonawca ustawi swoje zaplecze budowy w uzgodnionym między stronami miejscu. Odbiory odbywać się będą w oparciu o szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wytyczne dostawy materiałów: • Użyte do budowy wyroby budowlane muszą odpowiadać wymogom Ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku. • Wykonawca dostarczy atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności na wszystkie użyte materiały. UWAGA: Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z wyłączeniem kierownika robót. Zamawiający przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagania wskazanego w rozdziale V pkt.2 SIWZ, w szczególności poprzez zlecenie kontroli PIP oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach