Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bojadła ul. Kresowa i ul. Cicha

Gmina Bojadła ogłasza przetarg

  • Adres: 66-130 Bojadła, ul. Sulechowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 523 332 , fax. 683 523 346
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojadła
    ul. Sulechowska 35
    66-130 Bojadła, woj. lubuskie
    tel. 683 523 332, fax. 683 523 346
    REGON: 97077059200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojadla.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bojadła ul. Kresowa i ul. Cicha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bojadła ul. Kresowa (nr 000517F) i ul. Cicha (nr 000516F), położonych na działkach ewidencyjnych nr 893/1, 892/1 i 894/4 - przed zmianą 892/1 obręb ewidencyjny Bojadła, Gmina Bojadła. W skład przedsięwzięcia wchodzi: - rozebranie istniejącej nawierzchni drogi, - wykonanie koryta pod nowe nawierzchnie wraz z regulacją studni i zaworów, - budowę nowej nawierzchni drogi gminnej z kostki betonowej wraz z nawiązaniami do istniejącej nawierzchni i poboczami, - uporządkowanie terenu wokół terenu objętego inwestycją, - humusowanie poboczy wraz z obsianiem trawą. Szerokość jezdni 3,5m w obrębie mijanek 5m. Łączna długość przebudowy dróg gminnych ok 562,89m. Przebudowa dróg zostanie wykonana w trzech kierunkach: - odcinek o długości ok. 44,88m, będzie przebiegał po śladzie istniejącej drogi i powiąże drogę wojewódzką z ul. Kresową, w obrębie działki 893/1, szerokość na całym odcinku 5m, - odcinek o długości 319,94m, stanowi ul. Kresową i przebiega po śladzie istniejącej nawierzchni, szerokość 3,5m z wyznaczonymi mijankami o szerokości 5m, - odcinek o długości 198,07m, stanowi ul. Cichą i przebiega po śladzie istniejącej nawierzchni, szerokość 3,5m z wyznaczonymi mijankami o szerokości 5m. Parametry techniczne: - droga jednojezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa, - klasa techniczna drogi gminnej – D, - prędkość projektowana Vp = 30km/h, - prędkość miarodajna Vm = 50km/h, - skos mijanek 1:1, - długość mijanek 25m, - odległość między mijankami < 100m, - pobocze 0,75m, - kategoria ruchu KR2, - obciążenie 100kN/oś. Konstrukcja nawierzchni: - 8cm warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej typu dwuteownik, - 3cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 20cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, - 10cm – grunt stabilizowany cementem Rm= 2,5Mpa, - grunt istniejący zagęszczony. Łączna grubość nawierzchni 41cm. Podczas korytowania pod nowe nawierzchnie należy wyregulować istniejące studnie i zawory. Jezdnia drogi ograniczona krawężnikami najazdowymi oraz miejscowo korytem betonowym. Krawężniki oraz koryta betonowe należy ustawić na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Dla potrzeb odwodnienia drogi w obrębie przebudowanej drogi zaprojektowano odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne. Miejscowo zastosowano koryto betonowe odprowadzające wody na tereny zielone, na terenie działki. Zagospodarowanie terenu: - humusowanie poboczy oraz terenów przyległych wraz z obsianiem trawą. Humus zdjęty z pasa robót ziemnych należy częściowo wbudować w tereny przyległe, a nadmiar wywieźć na miejsce wskazane przez Inwestora bądź na składowisko Wykonawcy. Oznakowanie dróg: Drogi oznakować znakami pionowymi A-7 „Ustąp pierwszeństwa”. Wykonawca musi zapewnić funkcjonowanie dróg bez zakłóceń w okresie wykonywania przez niego robót budowlanych. Niniejsze zamówienie realizowane będzie na podstawie zgłoszenia wykonania robót budowlanych z dnia 05.03.2019r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 10 9674 0006 0000 0030 3390 0003 z dopiskiem „wadium – Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bojadła ul. Kresowa i ul. Cicha”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie – pokój nr 3 parter. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) b) W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo. c) Dokumenty potwierdzające dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. d) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. e) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz może być ono załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie - pokój nr 3 parter. f) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach